Myrmo 289 Del Skrevet 16. Juli Del Skrevet 16. Juli EGERSUND-STABÆK | 25. SEPTEMBER 2024, KL. 16:00 Avreise: 25. september, kl. 07:00 Pris før 13. september, kl. 10:00: kr 500 Pris etter 13. september, kl. 10:00: kr 600 Bussen sendes!!! Status: 18/50 Påmelding for medlemmer -> Påmelding ikke medlem -> 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 16. Juli Del Skrevet 16. Juli Er dette kamptidspunktet bekreftet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 17. Juli Del Skrevet 17. Juli Det tror jeg ikke. Start siste bekreftede. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 754 Del Skrevet 17. Juli Del Skrevet 17. Juli Er satt opp som midtuke kamp. Tviler det blir endring på dag, evt kanskje avspark 19:00? Satse på de klarer å flytte den til en lørdag eller søndag 🤞🏽 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ancvik 107 Del Skrevet 17. Juli Del Skrevet 17. Juli Jeg også. Har et møte på jobb den onsdagen jeg ikke kan droppe. Så blir fly til Stavanger, taxi til Egersund og bussen hjem om den ikke flyttes 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 17. Juli Del Skrevet 17. Juli 3 timer siden skrev rykkinn: Er satt opp som midtuke kamp. Tviler det blir endring på dag, evt kanskje avspark 19:00? Satse på de klarer å flytte den til en lørdag eller søndag 🤞🏽 Kan muligens bli flyttet til tirsdag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 17. Juli Del Skrevet 17. Juli Mulig å sitte på fra holmestrand, og bli sluppet av i holmestrand på vei hjem? Hører ev med fri når dato er spikret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Myrmo 289 Del Skrevet 18. Juli Del Skrevet 18. Juli 17 timer siden skrev Torres: Mulig å sitte på fra holmestrand, og bli sluppet av i holmestrand på vei hjem? Hører ev med fri når dato er spikret. Det skal gå fint. Bare å melde seg på!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 30. Juli Del Skrevet 30. Juli Når kan vi forvente at datoen bekreftes? Jeg har store planer om å gjenoppta bussturismen på denne turen. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 11. August Del Skrevet 11. August På 17.7.2024 den 10.36 skrev rykkinn: Er satt opp som midtuke kamp. Tviler det blir endring på dag, evt kanskje avspark 19:00? Satse på de klarer å flytte den til en lørdag eller søndag 🤞🏽 17:00 spilles den. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 754 Del Skrevet 11. August Del Skrevet 11. August 14 minutter siden skrev sexxes: 17:00 spilles den. Sykt at skal ha en obos kamp klokken 17:00 på en onsdag! Wow.. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ancvik 107 Del Skrevet 11. August Del Skrevet 11. August Uheldig med flyavganger så jeg er i Stavanger 16:05. Om noen andre flyr rundt de tider er det bare å si ifra så kan vi spleise på transport til Egersund Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 12. August Del Skrevet 12. August Påmeldt buss! Er det mulig å plukkes opp og slippes av i Asker? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Myrmo 289 Del Skrevet 12. August Del Skrevet 12. August 3 timer siden skrev joffen: Påmeldt buss! Er det mulig å plukkes opp og slippes av i Asker? Det får vi til! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 17. August Del Skrevet 17. August Påmeldt 🚌 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 485 Del Skrevet 17. August Del Skrevet 17. August Påmeldt 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 21. August Del Skrevet 21. August Blir togcomeback for min del. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Myrmo 289 Del Skrevet 9. September Del Skrevet 9. September Litt endringer her, bussen går 07:00 fra Bekkestua! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 485 Del Skrevet 9. September Del Skrevet 9. September Hvordan er det med påmeldingen?. Vurderer å kjøre om det ikke blir nok til å sette opp buss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 9. September Del Skrevet 9. September Står at bussen sendes 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. September Påmeldt, men forstår ikke hvorfor. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September Jeg forsøker meg på tur. Kjører selv. Besøke sønnen vår i Kristiansand dagen før. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September 1 time siden skrev Slum: Påmeldt, men forstår ikke hvorfor. Vi kan snakke om det på turen… med redd kjærlighet gjør blind 😉 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September 1 time siden skrev Slum: Påmeldt, men forstår ikke hvorfor. Ikke påmeldt. Hadde egentlig tenkt tur. Men nå er jeg jammen usikker... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 18. September Del Skrevet 18. September På 16.9.2024 den 22.56 skrev PhunxZtar: Ikke påmeldt. Hadde egentlig tenkt tur. Men nå er jeg jammen usikker... Håper du melder deg på. Du er en inkluderende og hyggelig supporter å reise på tur med. Jeg synes denne sesongen har vært dårlig både på og utenfor banen. Det har vært veldig kjedelig. Jeg synes ikke det er like hyggelig å reise på bortetur med Stabæk Support lenger. Det har vært flere ubehagelige episoder denne sesongen. Stygge blikk og generell ekkel oppførsel av enkelte få supportere. Jeg opplever at miljøet har blitt dårligere og lite inkluderende. Håper på en bedre opplevelse neste onsdag og at vi tar med oss en hyggelig opplevelse med 3 poeng hjem fra Egersund. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. September 22 minutter siden skrev Peter: Håper du melder deg på. Du er en inkluderende og hyggelig supporter å reise på tur med. Jeg synes denne sesongen har vært dårlig både på og utenfor banen. Det har vært veldig kjedelig. Jeg synes ikke det er like hyggelig å reise på bortetur med Stabæk Support lenger. Det har vært flere ubehagelige episoder denne sesongen. Stygge blikk og generell ekkel oppførsel av enkelte få supportere. Jeg opplever at miljøet har blitt dårligere og lite inkluderende. Håper på en bedre opplevelse neste onsdag og at vi tar med oss en hyggelig opplevelse med 3 poeng hjem fra Egersund. Slik skal det jo ikke være, @Peter De som føler seg truffet bør jo heller ta en prat med Peter, og få ordnet opp i evt uoverenstemmelser. Jeg har ikke vært på en (lengre) bortetur siden vi var i Ålesund. Der opplevde jeg å bli tatt godt i mot, men har ikke vært på mer enn et par hjemmekamper heller, på grunn av helsen. Jeg kommer til å dra til Egersund, og håper at alle som møter opp der blir inkludert som EN supportergjeng uavhengig om en reiser alene eller er med i bussen. Hvis det blir et a og b lag innenfor Stabæk Support, så kommer vi til kort. Her må vi stå sammen alle mann, for å hjelpe laget mot seier, og opprykk. Alltid. Uansett. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 485 Del Skrevet 19. September Del Skrevet 19. September Please send en buss som går hele veien denne gang. Vil gjerne komme tidsnok til kamp og slippe å ta taxi halve veien. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 19. September Del Skrevet 19. September 46 minutter siden skrev SAU: Please send en buss som går hele veien denne gang. Vil gjerne komme tidsnok til kamp og slippe å ta taxi halve veien. Støtter denne. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 21. September Del Skrevet 21. September På 16.9.2024 den 21.53 skrev h1912: Jeg forsøker meg på tur. Kjører selv. Besøke sønnen vår i Kristiansand dagen før. Hele denne turen er kansellert for min del. Mine helseutfordringer blir bare verre, og ikke noe bedre at det som skjedde på Nadderud i kveld. Jeg har vært positiv i hele år, men nå har jeg mistet helt troen på laget, og apparatet som står rundt. Bøyer meg i hatten dersom vi likevel skulle klare opprykk. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 21. September Del Skrevet 21. September Første kamp med ny trener! Det er bare å melde seg på. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå