Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er satt opp som midtuke kamp. Tviler det blir endring på dag, evt kanskje avspark 19:00? Satse på de klarer å flytte den til en lørdag eller søndag 🤞🏽

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg også. Har et møte på jobb den onsdagen jeg ikke kan droppe. Så blir fly til Stavanger, taxi til Egersund og bussen hjem om den ikke flyttes

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 timer siden skrev rykkinn:

Er satt opp som midtuke kamp. Tviler det blir endring på dag, evt kanskje avspark 19:00? Satse på de klarer å flytte den til en lørdag eller søndag 🤞🏽

Kan muligens bli flyttet til tirsdag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig å sitte på fra holmestrand, og bli sluppet av i holmestrand på vei hjem? Hører ev med fri når dato er spikret. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

17 timer siden skrev Torres:

Mulig å sitte på fra holmestrand, og bli sluppet av i holmestrand på vei hjem? Hører ev med fri når dato er spikret. 

Det skal gå fint. Bare å melde seg på!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

På 17.7.2024 den 10.36 skrev rykkinn:

17:00 spilles den.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uheldig med flyavganger så jeg er i Stavanger 16:05. Om noen andre flyr rundt de tider er det bare å si ifra så kan vi spleise på transport til Egersund 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

På 16.9.2024 den 22.56 skrev PhunxZtar:

Ikke påmeldt. Hadde egentlig tenkt tur. Men nå er jeg jammen usikker... 

Håper du melder deg på. Du er en inkluderende og hyggelig supporter å reise på tur med. 

Jeg synes denne sesongen har vært dårlig både på og utenfor banen. Det har vært veldig kjedelig. Jeg synes ikke det er like hyggelig å reise på bortetur med Stabæk Support lenger. Det har vært flere ubehagelige episoder denne sesongen. Stygge blikk og generell ekkel oppførsel av enkelte få supportere. Jeg opplever at miljøet har blitt dårligere og lite inkluderende. Håper på en bedre opplevelse neste onsdag og at vi tar med oss en hyggelig opplevelse med 3 poeng hjem fra Egersund.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

46 minutter siden skrev SAU:

Please send en buss som går hele veien denne gang. Vil gjerne komme tidsnok til kamp og slippe å ta taxi halve veien.

Støtter denne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 16.9.2024 den 21.53 skrev h1912:

Jeg forsøker meg på tur. Kjører selv. Besøke sønnen vår i Kristiansand dagen før.

Hele denne turen er kansellert for min del. Mine helseutfordringer blir bare verre, og ikke noe bedre at det som skjedde på Nadderud i kveld. Jeg har vært positiv i hele år, men nå har jeg mistet helt troen på laget, og apparatet som står rundt. 
Bøyer meg i hatten dersom vi likevel skulle klare opprykk. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
TURTRÅD | EGERSUND-STABÆK | 25. SEPTEMBER 2024, KL. 16:00
  • Opprett ny...