Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

og å krige betyr (for meg) ikke å spille bra, men å spille med innsats og som et riktig lag, og det betyr ALLE MÅ KJEMPE SAMMEN.

Førsteomgangen til Chelsea mot Man U i går imponerte meg. Der så vi mange meget gode fotballspillere vise skikkelig innsats. De ville vinne kampen. I 2004 viste Stabæk tidvis for liten innsats og vilje. Da fortjener en heller ikke å vinne kamper. Det vi trenger av nye spillere er derfor innsats og fightervilje. Og at de er skadefrie...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Loe har tidligere uttalt at det er en sentral midtbanespiller og en høyreving vi skal kjøpe. Så dette var gode nyheter. Alle lag trenger en drittsekk i troppen. Tryggvi vil skaffe oss mange ufortjente straffer i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gud hjelpe meg !!!!!  :ohmy:

22375[/snapback]

100% enig med deg.

uffz, for en nyhet...

(alle vender tilbake til stabæk, martin, tryggvi....hvorfor ikke den jeg savner mest?)

thomas: "Det vi trenger av nye spillere er derfor innsats og fightervilje. Og at de er skadefrie..."

vel er tryggvi skadefri? han var jo skadet nesten 1 år , og det siste jeg hørte var at han ble skadet igjen i örgryte...

slum, ja det kunne hende og det er helt i orden - hvis han ikke får massevis gule og røde kort i tillegg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det kan gå troll i ord gitt, fanklubben er klar!

Han skaffet oss den første seieren over RBK på Lerkendal og de første poengene mot Odd i Skien.

Tar til etterretning at en i styret kaller en ekte Stabæk-helt for tulling....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal vi vel ikke legge så stor vekt på hvem som sier hva... De i styret er bare mennesker og må få lov til å si sin mening uten at det blir oppfattet hverken som $$ styret eller medlemmers innstilling.

At Tonje syntes Tryggvi er en tulling ser jeg på som et greit utsagn som jeg støtter fult ut

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er viktig å ha forskjellige spillertyper/mentaliteter i stallen.. Hvis alle hadde vært like hadde verden vært et hælvete... Tryggvi er kanskje litt kontroversiell, men det kan jo hende at det er det klubben trenger. En som tør være litt crazy.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

thomas: "Det vi trenger av nye spillere er derfor innsats og fightervilje. Og at de er skadefrie..."

vel er tryggvi skadefri? han var jo skadet nesten 1 år , og det siste jeg hørte var at han ble skadet igjen i örgryte...

Ringte en kollega i Sverige for å få litt mer info. Ja, han har vært en del skadet i ÖIS. Det ble derfor ikke så mye spill som han hadde ventet. Og han ble heller ikke den forsterkningen ÖIS hadde forventet. Men han var skadefri på slutten av sesongen og skal visstnok også være skadefri nå. I dagens papirutgave av Göteborgs Posten står det visstnok litt om dette. En kort versjon ligger også på internett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar til etterretning at en i styret kaller en ekte Stabæk-helt for tulling....

22386[/snapback]

Hadde jeg da jeg skrev mitt først innlegg visst at Stabæk skulle snakke med fyren så hadde jeg absolutt ikke uttalt meg slik jeg gjorde.

Jeg skrev vel også at jeg ikke pleide og skrive slike ting her på forumet og årsaken til det er nettopp fordi ikke det skal være mine private meninger som ilegges $$ og dessuten at jeg mener man ikke skal bruke et offentlig forum til og disse egne spillere. De kan jo også lese her. Nå er ikke Tryggvi Stabæk spiller så derfor tillot jeg meg å komme med en ganske atal kommentar om en spiller. Jeg skal forsøke å ikke gjøre tilsvarende blemmer igjen (også i fare for at det skal gå troll i ord). Dessuten når det gjelder Tryggvi så har han kommet med så mange atale utsagn selv både mot klubb, supporterklubb og enkeltspillere i eget lag at jeg syntes han bør tåle min kommentar også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde tatt seg ut om du veltet en eventuell overgang fordi tryggvi leste på sidene her.. haha...

Det stod i den samme artikkelen at han har tilbud fra england.. kanskje han leker fleip eller fakta med journalisten...

Tror tryggvi kan være rett mann, hvis han ikke ser på stabæk som en klubb han kan være i for å tjene penger i nærheten av familien (hvis de fortsatt bor i bærum).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vi Tryggvi tilbake skal jeg se meg strålende fornøyd med det.. Tryggvi var storscoreren vår og har absolutt mulighet til å bli det igjen. At han er litt kontroversiell må man bare akspetere.. eller lære han å være annerledes..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg da jeg skrev mitt først innlegg visst at Stabæk skulle snakke med fyren så hadde jeg absolutt ikke uttalt meg slik jeg gjorde.

Jeg skrev vel også at jeg ikke pleide og skrive slike ting her på forumet og årsaken til det er nettopp fordi ikke det skal være mine private meninger som ilegges $$ og dessuten at jeg mener man ikke skal bruke et offentlig forum til og disse egne spillere.

22396[/snapback]

du kan gjerne skrive din egen mening har. alle skriver personlige meniger her, hvorfor ikke dere fra styret? ingen (ihvertfall ikke jeg) kommer til å forveksle personlig mening med saker som handler om supporterklubben. fordi hver gang dere skriver om supporterklubben/nyheter i forbindeles med stabæk support, gir dere klar beskjed at det handler om supporterklubben og dens nyheter.

og jeg tror ikke at det er dissing hvis du sier du synes tryggvi er en tulling.

det må jo være mulig å uttale seg her på forumet om hva man synes om spillere (både egne og fremmede) - visstnok uten å fornærme spilleren/hans familie osv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg husker Tryggvi som en spiller som var anså seg selv som viktigere en klubben. I mine øyne bevist han det når han til de grader sa at han ville bort fra klubben. Dette resulterte vel at klubben ikke lenger ville ha han.

Som spiller manglet han mye utenfor 16m og ble malplassert på venstre kant. Hvis vi henter Tryggvi skal han ligge inne i 16m til motstander til enhvertid, dog uten at han går i offside !!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som spiller manglet han mye utenfor 16m og ble malplassert på venstre kant. Hvis vi henter Tryggvi skal han ligge inne i 16m til motstander til enhvertid, dog uten at han går i offside !!!

22412[/snapback]

Da får vi stå høyt med forsvaret og vise stor defensiv styrke, så unngår vi det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

enig med Markus. Tonje skal heller ikke beklage sine synspunkter. Jeg for min del står ved det jeg sa. Liker ikke spillere som setter seg selv foran klubben og bruker syting i media som et viktig ledd i å komme seg billig vekk fra klubben sin...

At Tryggvis hjerte banker vel hardt for Stabæk nå er nok firdi få er interessert i ham...Tromsø er ute av dansen etc. Vil også minne folk her inne om sine noe mindre positive omtaler av Tryggvi da han var 'aktuell' for FFK ifjor høst. Han fikk ikke akkurat panegyriske anbefalinger fra den jevne forumbruker dengang...

Men bevares. Om Tryggvi mener business, kommer tilbake og virkelig blør for drakta, slik en annen tidligere primadonna (ohr) stort sett gjorde her hos oss, så skal jeg selvsagt skrike meg hes for ham på kamp. Man MÅ ikke like alle som spiller i blått, men støtte dem, det skal man...

Og nei, har fremdeles ikke lett for å svelge at BelSvik er tilbake i varmen heller...

Langsint, jeg? ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Tryggvi Revival?
  • Opprett ny...