Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Men tilbudet fra Kiddermeister forutsetter vel at familien fortsatt bor i Bærum eller ?

22408[/snapback]

Fruen til Tryggvi gikk i klassen min inntil høsten 2004, så det er mulig de har flyttet gitt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så Tryggvi med familien på Centra/Høvik i november...

22421[/snapback]

Famileien til tryggvi har visstnok aldri flyttet fra Bærum. Og Jönsson bekrefet i kveld at Tryggvi har trent med Stabæk i 2 dager og kommer til å fortsette med det den nærmeste tiden....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så Tryggvi med familien på Centra/Høvik i november...

22421[/snapback]

Famileien til tryggvi har visstnok aldri flyttet fra Bærum.

22430[/snapback]

Bekreftes det der! Stødig boende i Jernbaneveien lenge etter at han var ute av de "blaa"´s rekker i hvertfall. Til og med i sin blaa Passat lenge etterpå og.... han var mer lojal mot "firmabilen" enn klubben i alle fall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

- (minus) tilsvarende dumheter "Jeg var så dum at jeg begynte å kritisere treneren. Det var egentlig ingen stor sak, men styret i klubben tok det tøft. Jeg sa det alle andre tenkte. Hele saken var litt rar. Treneren fikk sparken etter sesongen."

Lenke til innlegg
Del på andre sider

- (minus) tilsvarende dumheter "Hvis det står mellom 1. divisjon i England og 1. divisjon i Norge, så er det vel ikke så vanskelig å tenke seg til hva som er mest attraktivt."

Jeg er ikke så sikker på at han mener Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, han mener nok ikke det ut fra det økonomiske. Men i og med at kona fortsatt har en del igjen av studiene så synes jeg det ser ganske så lyst ut m.h.t. overgang.

Forøvrig merker jeg meg at Budstikka skriver at han kan gå gratis til Stabæk. I Göteborgs Posten står det at han ikke vil gå gratis. Men ingenting er selvsagt bedre enn om Bustikka har rett. De har jo alltid gode kilder. Visste for eksempel ikke Tryggvi hadde kontrakt med Öster...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, han mener nok ikke det ut fra det økonomiske. Men i og med at kona fortsatt har en del igjen av studiene så synes jeg det ser ganske så lyst ut m.h.t. overgang.

Forøvrig merker jeg meg at Budstikka skriver at han kan gå gratis til Stabæk. I Göteborgs Posten står det at han ikke vil gå gratis. Men ingenting er selvsagt bedre enn om Bustikka har rett. De har jo alltid gode kilder. Visste for eksempel ikke Tryggvi hadde kontrakt med Öster...

22739[/snapback]

Status er ar ÖIS har gitt Tryggvi beskjed om at han ikke er med i deres fremtidsplaner. På hjemmesiden til ÖIS supporterne kritiseres klubben for slikt latterlig ordvalg. De synes klubben burde ha baller nok til å bruke uttrykket "fått sparek" siden det er det som er riktig. Han har 2 år igjen av kontrakten, så helt gratis blir han nok ikke

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På hjemmesiden til ÖIS supporterne kritiseres klubben for slikt latterlig ordvalg. De synes klubben burde ha baller nok til å bruke uttrykket "fått sparek" siden det er det som er riktig.

22743[/snapback]

Ifølge Google er dette en "sparek":

sparek.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På hjemmesiden til ÖIS supporterne kritiseres klubben for slikt latterlig ordvalg. De synes klubben burde ha baller nok til å bruke uttrykket "fått sparek" siden det er det som er riktig.

22743[/snapback]

Ifølge Google er dette en "sparek":

sparek.jpg

22746[/snapback]

Og Trygvi har fått en sånn, uten at styret tør å snakke høyt om det? Hva brukes den til..??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og Trygvi har fått en sånn, uten at styret tør å snakke høyt om det? Hva brukes den til..??

22748[/snapback]

Jeg aner ikke. Det er nok noe utrolig viktig og meget hemmelig. Du kan finne ut mer om sparek her:

http://images.google.com/images?sparek

Jeg synes det ser ut som en slags hjertemaskin!?!

spareg.jpg

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vi ser på hvilke andre alternativer vi har....,

.. hvilke andre alternativer er det vi har?........, så håper jeg å se det sinte lemenet tilbake i klubben som spiss.

--------------------

www.stabaeklars.com

STABAECK FOREVER!

--------------------

Kommer du til å bytte navn til Stabaecklars?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tryggvi til fh eller stabæk

etter det hva som skrives i den islandske avisen morgunblaðið har han gjort et muntlig kontrakt med fh (islandsmester 2004) at han, hvis han kommer til å spille i island neste sesong, skal spille for fh. til fotbolti.net sa tryggvi at han ikke ønsker å kommentere dette og at han skal bestemme seg denne uken.

kilde: www.fotbolti.net

hva var det med engelske 1 div klubber? haha, tryggvi snakker igjen høyt om karrieren sin...tststs...er dere sikkert på at stabæk trenger han?

kan vi ikke - istedenfor tryggvi - bytte veigar med marel? da får veigar spille på (belgisk) toppnivå, og vi får en ung og hyggelig spiss tilbake ;-)

*ach*

Lenke til innlegg
Del på andre sider

- Jag förväntar mig ett kontraktsförslag från Stabaeck i morgon (onsdag). Vi får se vad det innehåller, men jag känner mycket för klubben och skulle tänka mig att få dom tillbaka till Tippeligan.

Deilige uttalelser fra Tryggvi her!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

- Jag förväntar mig ett kontraktsförslag från Stabaeck i morgon (onsdag). Vi får se vad det innehåller, men jag känner mycket för klubben och skulle tänka mig att få dom tillbaka till Tippeligan.

Deilige uttalelser fra Tryggvi her!

22819[/snapback]

Hvor fant du det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tryggvi til fh eller stabæk

etter det hva som skrives i den islandske avisen morgunblaðið har han gjort et muntlig kontrakt med fh (islandsmester 2004) at han, hvis han kommer til å spille i island neste sesong, skal spille for fh. til fotbolti.net sa tryggvi at han ikke ønsker å kommentere dette og at han skal bestemme seg denne uken.

kilde: www.fotbolti.net

hva var det med engelske 1 div klubber? haha, tryggvi snakker igjen høyt om karrieren sin...tststs...er dere sikkert på at stabæk trenger han?

kan vi ikke - istedenfor tryggvi - bytte veigar med marel? da får veigar spille på (belgisk) toppnivå, og vi får en ung og hyggelig spiss tilbake ;-)

*ach*

22818[/snapback]

Veigar beholder vi! Richard forteller jo at han scorer i bøtter og spann og det er hva vi trenger i 2005.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

*ach*

22818[/snapback]

Tar gjerne Marel tilbake også, men synes Veigar lover bra for 2005. Forutsatt at han vil være selvfølgelig. Kjenner du noe mer til dette, Maren? Var det ikke snakk om at han hadde sagt at han ville hjem? Du som leser islandske aviser kan jo ha fått med deg litt mer enn oss...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe richard forteller mye om dagen...han fortalte at marel blir, han fortalte at stian blir...hmhm ;-)

jeg for min del foretrekker å ikke høre på dette hva richard sier - ihvertfall når det gjelder overganger og målfarlighet.

ps: lokerens ny trener willy reynders vil kvitte seg med marel...kanskje heller marel + veigar enn tryggvi + veigar?

psps: at tryggvi snakker så fornøyd om stabæk i en svensk avis er jo klart - han vet at alle nordmenn leser det...vet ikke om jeg har så mye tro på det han sier...

@elaang: ingen nyheter om veigar, det siste nytt var at han sa at han ønsker seg vekk fra stabæk, her er den gamle artikkelen:

spiss veigar vil vekk fra stabæk. han bekreftet det overfor fotbolti.net i dag.

han sa videre at ingen klubb hadde tilbudt han kontrakt eller hadde kommet med et formelt tilbud fordi han har fortsatt kontrakt med stabæk. men han inrømmet at kr, fh, val og fylkir hadde stor interesse i å få han.

spurt om han heller ville spille med stabæk eller i island, svarte han: "i island, selvsagt!" (blablabla)

stabæk rykket ned til 1 div, og veigar fikk lite spilletid denne sesongen, og dermed nesten ingen mulighet til å vise fram sine ferdigheter.

derfor önsker han seg vekk fra stabæk. (blablabla)

kilde: http://www.fotbolti.net/fullStory.php?id=20861

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar gjerne Marel tilbake også, men synes Veigar lover bra for 2005. Forutsatt at han vil være selvfølgelig. Kjenner du noe mer til dette, Maren? Var det ikke snakk om at han hadde sagt at han ville hjem? Du som leser islandske aviser kan jo ha fått med deg litt mer enn oss...

22828[/snapback]

Marel? Hva i alle dager skal vi med han. Riktignok er han en søt fyr men han og Finstad på topp lukter ikke akkurat gull og opprykk.

Derimot, en liten illsint islendig med navn Trygvi tror jeg kan være fornuftig i første div. vel og merke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1.div blir en annen krig:

- tøffere kampprogram

- mer knokler

- alle vil "ta" opprykkskandidaten Stabæk

Vi trenger noen illsinte islandske terriere! Trygvi kan trekkes for mye - bla. for opptreden på og utenfor banen - men at fyrens stil, temperament og scoringsteft "kler" 1 div er jeg lite i tvil om!

Og hva er pt alternativene våre: et hensovnet talent (Finstad) og en lille spiss med en middelmådig sesong bak seg og sviktende motivasjon(?) (Veigar).

Markegård og Trygvi på topp......!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Tryggvi Revival?
  • Opprett ny...