Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner poenget ditt men dette er ikke tilfelle. DEt jobbes hardt og det har blitt jobbet med saken siden seseongslutt (hvertfall), men det viser seg altså at det er svært vanselig.

23034[/snapback]

Da må jeg få si at de gjør en elendig jobb. Hvis det har blitt jobbet hardt med dette i flere mnd. nå, og vi ikke har greid å hente inn en spiller, er det rett og slett elendig arbeid. Og ikke si at det er umulig å få underskrifter for en 1 div klubb, de andre 1 div klubbene forsterker som bare det. Muligens ikke toppspillere, men akkurat nå tar jeg hva som helst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og jeg som trodde Trygvi var klar...? Dette er høpløst.

23035[/snapback]

hehe kall meg pessismistisk eller hva seom helst, men etter to nedrykk paa rad med pauli, massevis opplevelser med "det er 99.99% sikker at spiller xy kommer/signerer kontrakt"´og "vi jobber hadt med aa faa nye spillere, vi er i kontakt med noen veldig lovende etablerte spillere", er jeg ikke so forvirret/overrasket at tryggvi valgte fh/stoke.

vi burde vane oss til at ingen valger stabaek frivillig...

klubben har ikke nok penger, spiller 1 div, har mistet (nesten) samtlige nökkelspillere...

men jeg haaper fortsatt at vi faar en til fire nye gutter för (!!!) sesongen begynner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal vi ha 2 nigerianere på prøvespill, det kan vise seg at de er kanonspillere, men jeg er vel mer tilbøyelig til å tro på julenissen.

23045[/snapback]

Skulle det vise seg å stemme, kommer de nok rett inn på kanonballaget vårt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg har luftet tidligere kan jeg tenke meg å få Sammy tilbake. Han varierte litt i prestasjonene i fjor men det gjorde også resten av laget. Vi har sett hva han er god for. Slik det ser ut til nå kan det bli begrenset med spilletid i Djurgården. Derfor bør både DIF og Sammy være interessert i en løsning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg har luftet tidligere kan jeg tenke meg å få Sammy tilbake. Han varierte litt i prestasjonene i fjor men det gjorde også resten av laget. Vi har sett hva han er god for. Slik det ser ut til nå kan det bli begrenset med spilletid i Djurgården. Derfor bør både DIF og Sammy være interessert i en løsning.

23052[/snapback]

Hør hør!

Han har hatt et år på å tilpasse seg Stabaeck og norske forhold.

Jo mer tiden drøyer med forsterkninger, jo mer aktuell synes jeg Sammy er. Han er jo ferdiginnspilt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville gjerne ha Tryggvi tilbake, men jeg griner ikke over at han ikke kom likevel. Det vi først og fremst mangler er en tanksenter. I så måte er tryggvi bare mer av det vi har fra før (ex. Branimir). Men han HAR vært en bra goalgetter.

Men det begynner å haste. Har vi i det hele tatt noen spillere som har signert med oss i og med at kontraktene ikke er klare?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Kontraktene er vel spikret de, men man har vel kranglet om hvorvidt bonusen gjelder i 1. div. Uten bonus så er lønnen til de med såkalt prestasjonsrettet kontrakt såpass lav at de ikke får privatøkonomien til å gå rundt. Med bonus så blir det for dyrt for Stabæks anstrengte økonomi. Så har vel diskusjonen gått på om å møtes ett sted i midten, men spillerne er uansett under kontrakt med oss. Med unntak av Kjølø hvis jeg har forstått rett.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og Bryne forsterker visst med en eller annen Oyuoga (vet det er feil...) kloning fra Kenya...

Er så lei at det bare drøyer og drøyer og drøyer...Faen JJ, hent inn gamle kjenninger fra Sverige på prøvespill, hva som helst...Vil ha forsterkninger nå! Selv om jeg ikke klarer å deppe for at Tryggvi glapp...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Kontraktene er vel spikret de, men man har vel kranglet om hvorvidt bonusen gjelder i 1. div. Uten bonus så er lønnen til de med såkalt prestasjonsrettet kontrakt såpass lav at de ikke får privatøkonomien til å gå rundt. Med bonus så blir det for dyrt for Stabæks anstrengte økonomi. Så har vel diskusjonen gått på om å møtes ett sted i midten, men spillerne er uansett under kontrakt med oss. Med unntak av Kjølø hvis jeg har forstått rett.

@ringo

23067[/snapback]

spillere som er så dårlige at de ikke klarer å overleve i tippeligaen mot lag som fredrikstad, bodø-glimt, ham-kam og molde fortjener ikke å få økonomien til å gå rundt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spillere som er så dårlige at de ikke klarer å overleve i tippeligaen mot lag som fredrikstad, bodø-glimt, ham-kam og molde fortjener ikke å få økonomien til å gå rundt.

Må bare minne om Ingo's ord da Stabæk ansatte Aalbu og en eller annen dristet seg til å spørre om det ikke var mer behov for en spiss: -"Det er gode ledere som vinner fotballkamper"

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare minne om Ingo's ord da Stabæk ansatte Aalbu og en eller annen dristet seg til å spørre om det ikke var mer behov for en spiss: -"Det er gode ledere som vinner fotballkamper"

23072[/snapback]

Hva? Sa han virkelig det? Jeez...

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faens drittdag. bare de Nigerianerne er like gode som han 17-åringen lyn kapret var når de var tre år så er det greit. men vi trenger en skikkelig bulldozer på midtbanen som det er nevnt her.

Kristoffer fortalte at det er mattematisk bevist at denne dagen er den værste i året.. akkurat nå så tror jeg på det ass...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

23052[/snapback]

Hør hør!

Han har hatt et år på å tilpasse seg Stabaeck og norske forhold.

Jo mer tiden drøyer med forsterkninger, jo mer aktuell synes jeg Sammy er. Han er jo ferdiginnspilt!

23053[/snapback]

DIF har pr i dag 7 angripere (!) i følge deres offisielle hjemmeside. I tillegg har de Christer George og Ibrahim Ba på prøvespill. De vurderer m.a.o. ord å styrke ytterligere. I følge trener Jonevret har de 2 spillere på venstrekanten som foretrekkes før Sammy. Det ser altså ut til å bli lite med spilletid. Med ett år igjen av kontrakten bør det være mulig å hente han tilbake. Men jeg går utfra at Tom & co allerede har tenkt tanken...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder Sammy så tror jeg det er slik at Stabæk ville leie han en seseong til, men det vil ikke DIF, de vil selge, men det har ikke Stabæk råd til. Defor er situasjonen litt fastlåst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder Sammy så tror jeg det er slik at Stabæk ville leie han en seseong til, men det vil ikke DIF, de vil selge, men det har ikke Stabæk råd til. Defor er situasjonen litt fastlåst.

23088[/snapback]

Ja, slik ble det beskrevet i mediene etter sesongslutt. I mellomtiden har det jo skjedd en del ting. Bl.a. har DIF forsterket angrepet med en del nye spillere. I tillegg har treneren sagt at Sammy ikke kan forvente særlig spilletid. Av den grunn vil jeg tro at DIF vil være villig til å redusere salgssummen. I tillegg er han jo Bosman etter 2005 sesongen. Både de og spilleren selv bør være interessert i en løsning. Men som nevnt går jeg utfra at Stabæk allerede har jobbet seg gjennom dette alternativet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal du ikke være for sikker på... kanskje de ikke synes han er bra nok?

23113[/snapback]

De var i hvertfall interessert i en leieavtale så noe interessert har de i allefall vært. Det som uansatt er viktig er å så han opp mot hvilke reelle alternativer vi har pr i dag. Listen ser ikke ut til å være særlig lang...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Tryggvi Revival?
  • Opprett ny...