pauligirl 236 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 da vi ikke faar tryggvi la oss hente marel... han skal spille med b-laget/reservelaget/juniorlaget naa! og lokeren önsker aa selge ham helst för overgangsvinduet stenger (dvs för februar...) HJEEEEELP!!!! han er for god for aa spille med belgiske tenaaringer! hva f*** gaar galt i belgia? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 tom@stabak.no Kom igjen Maren. La Schelvan få dine drømmer rett inn i postkassen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 det blir sikkert en taarevaat e-post ;-) fra min side fordi jeg er virkelig trist at det gaar saa daarlig med marel, og fra toms side fordi han ler seg skakk og feller noen taarer pga "vitsen". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 Hjertens enig i dette med Marel, pauligirl. Stor, sterk og relativt ung. Perfekt. Og kan du score fra død vinkel (mothvemdetennvarognårdetennvar) på Nadderud - ja ,da er han mannen. En slags fin kombinasjon av Belsvik og Tryggvi - dog med bedre fart. Og penere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 er det viktig hvor pen en spiller er? paa banen absolutt ikke. (men joa, hvis han ser bra ut er det jo fint for alle kvinner som heier paa stabaek :-) jeg önsker meg bare en som scorer maal/spiller bra fotball. og jeg vet at marel er en bra spiller - hvis han blir godt trent/har en trener som pröver aa forstaar sine spillere baade som idrettsutövere og som mennesker. saa for meg er det bare en lösning: faa marel vekk fra de merkelige belgierne som bare ödelegger talentet hans. *hrmpf* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 26. Januar 2005 Del Skrevet 26. Januar 2005 tryggvi paa tv: www.visir.is naar du ser "sport tíví", velg "fara á vef tíví véfinn" enten staar det paa forside "ólisport kvöldfréttir 25. jan", og du maa bare trykke paa "horfa" eller du maa gaa til "ólisport" logoen, trykk paa den, og tast inn paa skjemaet "25.1.2005", og saa kommer kvöldsfréttir. trykk saa paa "horfa á allan þátinn" og du faar se tryggvi :-) god fornöyelse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå