pauligirl 236 Del Skrevet 23. Januar 2005 Del Skrevet 23. Januar 2005 http://www.fotbolti.net/fullStory.php?id=22053 http://www.fotbolti.net/fullStory.php?id=22054 kort sammenfattning: det ser ut som om tryggvi drar til islandske fh. tryggvi sa til fotbolti.net at han kanskje kommer til å skrive under for fh i morgen. og så blir han utlånt fra fh til engrlske 1. div klubben stoke for den nye sesongen, og etterpå (2006) skal han spille for fh. det er snakk om en 2 års kontrakt med fh. hilsen maren tja hvis tryggvi drar til england, er det kanskje lurt å hente marel? (selv om han bare blir utlånt en sesong og hjelper oss tilbake til tippeligaen...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 23. Januar 2005 Del Skrevet 23. Januar 2005 Imponerende hvis Stabæk ikke klarer å signere en spiss denne gangen heller.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 23. Januar 2005 Del Skrevet 23. Januar 2005 Nå venta jeg bare på Tryggvi jeg, blir nok skuffa hvis han ikke kommer.. Vi trenger en som scorer, selv om han kanskje er litt.. spesiell.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 23. Januar 2005 Del Skrevet 23. Januar 2005 Hm, ikke bra. Jeg har hatt en litt dårlig følelse her siden han ikke har signert ennå. På den annen side har vi jo hørt mye rart fra Tryggvi opp gjennom årene, så kanskje vi også skal ta disse opplysningene med en klype salt. Fh? Aldri hørt om før... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 23. Januar 2005 Del Skrevet 23. Januar 2005 @elaang: tuller du? fh spilte uefa cupen mot alemannia aachen (tysk 2 bundesliga), og ble islandsmester i 2004. en (også i norge) kjent spiller er david vidarsson (spiller for lsk), lillebror til arnar vidarsson (lokeren :-) mer om fh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. Januar 2005 Del Skrevet 23. Januar 2005 Er ikke så veldig keen på Tryggvi og skjønner vel at gutten har lyst til å oppleve england... Personlig hadde jeg dog valgt familien først... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 24. Januar 2005 Del Skrevet 24. Januar 2005 Han bestemmer seg visstnok i dag så vi får vente i spenning.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 24. Januar 2005 Del Skrevet 24. Januar 2005 @elaang: tuller du? fh spilte uefa cupen mot alemannia aachen (tysk 2 bundesliga), 23009[/snapback] Særlig det at de spilte mot Alemannia Aachen i Uefa-cupen gjør at jeg nå, etter å ha skrevet dette innlegget, setter meg i skammekroken i 15 minutter. Ærlig talt, Espen!! Dette er rett og slett en skandale å ikke vite...;-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 24. Januar 2005 Del Skrevet 24. Januar 2005 Han bestemmer seg visstnok i dag så vi får vente i spenning.... 23012[/snapback] Hypotese: Stabæk ledelsen sitter med henda i fanget og venter sammen med oss, istede for å gjøre alt de kan for å overbevise spilleren at han bør komme til klubben vår. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 24. Januar 2005 Del Skrevet 24. Januar 2005 Hepp, Da har Tryggvi bestemt seg.... http://www.ois.o.se/fotboll/ @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 24. Januar 2005 Del Skrevet 24. Januar 2005 Jaja... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 24. Januar 2005 Del Skrevet 24. Januar 2005 Hepp, Da har Tryggvi bestemt seg.... http://www.ois.o.se/fotboll/ @ringo 23015[/snapback] Hva nå? Skal vi satse på Eirik og Veigar? Det vi mest av alt trenger er vel en bulldozer på midtbanen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 24. Januar 2005 Del Skrevet 24. Januar 2005 Ja, ja. Vi får finne frem shortlisten igjen. Dette var synd! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 24. Januar 2005 Del Skrevet 24. Januar 2005 Oj det var jo ordentlig triste saker gitt..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 24. Januar 2005 Del Skrevet 24. Januar 2005 Jeg ble skikkelig lei meg - huff huff - noen flere avdanka spisser vi kan lete etter eller ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 24. Januar 2005 Del Skrevet 24. Januar 2005 det var jo litt dumt, men griner ikke. men hvem skal vi skaffe oss nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 24. Januar 2005 (endret) Del Skrevet 24. Januar 2005 (endret) Faen i helvete. Skal bli jævlig spennende å se hvordan vi skal prestere å signere 4 (FIRE) nye spillere nå. Helst 1 uke før seriestart, selvsagt. Endret 24. Januar 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 24. Januar 2005 Del Skrevet 24. Januar 2005 Det er i grunn helt greit at han ikke skrev under. Det kan være en fordel å ikke ha for mange gamle, misfornøyde, dominante Stabækspillere i "Nye Stabæk". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 24. Januar 2005 Del Skrevet 24. Januar 2005 Tja.... Dette ser ikke så bra ut... Vi trenger helt klart å hente inn forsterkninger fremover på banen.... og det eneste konkrete vi har å forholde oss til er at vi skal ha et par unge nigerianere på prøvespill... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 24. Januar 2005 Del Skrevet 24. Januar 2005 Men tror dere ikke at en person som Tryggvi kunne gitt en Trond Egil Soltvedt-effekt i unge Stabæk? (Ref. Hallvard Thoresen-konflikten med Trond E. Soltvedt i Brann.) Jeg synes forresten at vi skal gjøre som Coca Cola. Hvis ikke vi får suksess med Nye Stabæk, henter vi tilbake de gamle spillerne og kaller oss Stabæk Classic. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 24. Januar 2005 (endret) Del Skrevet 24. Januar 2005 (endret) Fordelen med Tryggvi er/var at vi vet hva vi får. Tryggvi har fightervilje og det er noe Stabæk mistet etter at Peter forsvant. Denne fighterviljen bør være i alle lagdeler. Pr i dag mener jeg at vi savner dette både i midtbaneleddet og hos spissene. Når det gjelder midtbaneleddet; ser jeg at Stig Tøfting er i samtaler med Häcken. Det hadde vært en interessant spiller... Men trolig urealistisk. Endret 24. Januar 2005 av Thomas Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 24. Januar 2005 Del Skrevet 24. Januar 2005 Nå begynner jeg å bli bekymret. Ikke nødvendigvis for at vi ikke får Trygvi, men for om vi får noen nye spillere i det hele tatt. Alle de andre lagene henter inn nye spillere, mens vi foreløpig sitter på gjerdet. Det er viktig at JJ får de spilleren og spillertypene han mener vi trenger, etter å ha studert laget en liten stund, men nå må vi ha de snart, veldig snart. De skal spilles inn i laget, og det gjøres ikke en uke før seriestart. Hvis vi ikke får noen nye spillere, er jeg fryktelig redd for at opprykket kan bli vanskeligere enn vi håper på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 24. Januar 2005 Del Skrevet 24. Januar 2005 mens vi foreløpig sitter på gjerdet. 23033[/snapback] Jeg skjønner poenget ditt men dette er ikke tilfelle. DEt jobbes hardt og det har blitt jobbet med saken siden seseongslutt (hvertfall), men det viser seg altså at det er svært vanselig. Det vi trenger er etablerte spillere og de er det ikke lett å hente til en førstedivisjonsklubb med svært dårlig økonomi. Unge talentfulle spillere har vi i masse vis. Altså søker vi i et noe anent område enn endel av våre konkurrenter. Jeg er som sagt enig i poenget ditt, men ikke gå rundt og tro at Stabæk sitter på gjerdet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 24. Januar 2005 Del Skrevet 24. Januar 2005 Og jeg som trodde Trygvi var klar...? Dette er høpløst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 24. Januar 2005 Del Skrevet 24. Januar 2005 mens vi foreløpig sitter på gjerdet. 23033[/snapback] Jeg skjønner poenget ditt men dette er ikke tilfelle. DEt jobbes hardt og det har blitt jobbet med saken siden seseongslutt (hvertfall), men det viser seg altså at det er svært vanselig. Det vi trenger er etablerte spillere og de er det ikke lett å hente til en førstedivisjonsklubb med svært dårlig økonomi. Unge talentfulle spillere har vi i masse vis. Altså søker vi i et noe anent område enn endel av våre konkurrenter. Jeg er som sagt enig i poenget ditt, men ikke gå rundt og tro at Stabæk sitter på gjerdet. 23034[/snapback] Jeg skjønner poenget ditt, og jeg tror heller ikke at klubben sitter på gjerdet uten å gjøre noe. Forstår at det ikke bare er lett å få tak i spillere med de kvaliteter (og til den pris) vi søker. Det er bare det at frustrasjonen over at vi ikke får inn noen nye spillere snart, begynner å ta over for optimismen som rådet etter at JJ kom til klubben. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. Januar 2005 Del Skrevet 24. Januar 2005 Merkelig at forsterkninger begynner å drøye.. Jeg var vel en av de første som ga utrykk for dette forrige sesong og vi vet jo alle hvordan det gikk.. Hvis ledelsen har jobbet med dette siden sesongslutt så begynner jeg ihvertfall å bli bekymret.. Mangler vel bare at vi henter Felix Ademola fra HamKam. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 24. Januar 2005 Del Skrevet 24. Januar 2005 Mangler vel bare at vi henter Felix Ademola fra HamKam. 23040[/snapback] Er ikke det bra da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 24. Januar 2005 Del Skrevet 24. Januar 2005 Merkelig at forsterkninger begynner å drøye.. Jeg var vel en av de første som ga utrykk for dette forrige sesong og vi vet jo alle hvordan det gikk.. 23040[/snapback] Hallooo... vi slo da Sogndal, gjorde vi ikke. Det kunne gått langt værre med andre ord. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 24. Januar 2005 Del Skrevet 24. Januar 2005 Hepp, Jeg må si at jeg er oppriktig bekymret for spillerjakten. Jeg håper og tror at det jobbes hardt med å skaffe nye spillere til klubben. Men resultatene av arbeidet er for dårlig! Jeg har full forståelse for at det er vanskelig å hente spillere til en klubb som befinner seg i mellomsjiktet sportslig sett og har svak økonomi. Når media etter hvert også har skapt et bilde av Stabæk som en kjønnsløs klubb uten tilskuere så starter vi litt i motbakke. Når en spiller som har fått kontraktsforslag fra oss, heller velger å gå til Notodden i 2. div så sier det vel det meste om vårt attraktivitetsnivå for tiden. Vi nærmer oss slutten av januar (Det internasjonale overgangsvinduet stenger 31/01) og fremdeles har vi ikke fått inn en eneste ny spiller. Helgens kamp viste at vi er i behov av en spillemotor til midtbanen vår. Her finnes det mulige alternativer i markedet som jeg ikke kan forstå skal være helt urealistiske. For å nevne noen eksempler; David Hansen, kontraktsløs spiller som vi kjenner fra før. En tøff fighter med bra arbeidskapasitet og driv, kan benyttes på begge flanker i tilegg til å spille sentralt. Har større ferdigheter med ball enn han har fått vist i defensivt orienterte VIF. Espen Haug, Raufoss sin midtbaneelegant. Er aktuell for IFK Gøteborg, dersom han ikke får tilslag der bør han absolutt være attraktiv for oss. Teknisk god spiller med godt blikk for spillet og gode pasningsferdigheter. Har stor rutine fra 1. div. Raufoss har rykket ned og sliter økonomisk bør være innenfor vår kostnadsramme. Rune Buer Johansen, I følge ryktene på Hamar er han ikke i klubbens planer. De har akseptert tilbud fra en dansk klubb, men overgangen strandet. Han var motoren i Sogndallaget som imponerte stort for to sesonger siden. Har lang fartstid og stor rutine fra 1. div og eliteserien. Er i en fase av karriærern hvor det vil være naturlig at han søker mest mulig spilletid. Vil sannsynligvis ha vanskeligheter med å spille seg inn på Ham-Kams midtbane. Nå kan det jo være at disse er sjekket ut for alt jeg vet, men uansett for meg fremstår klubben som handlingslammet i overgangsmarkedet og det lover ikke godt for årets sesong. Nå skal vi ha 2 nigerianere på prøvespill, det kan vise seg at de er kanonspillere, men jeg er vel mer tilbøyelig til å tro på julenissen. I mellomtiden så får vi glede oss over at vi faktisk har en ganske god stall allerede, men om det holder til opprykk er jeg derimot ikke sikker på. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 24. Januar 2005 Del Skrevet 24. Januar 2005 QUOTE(Mortimer @ 24. Jan 2005, 12:45)Mangler vel bare at vi henter Felix Ademola fra HamKam. Er ikke det bra da? Jo det synes jeg! Dessuten er han tilgjengelig på markedet! Han var vel på det nærmeste klar for Haugesund, men det er noe kluss med NFF regler og spillere fra utenfor EU og amatlrfotball. http://www.h-a.no/artikkel.asp?Artid=85397&EmneID=HAM-KAM- Uansett en god Angriper/Flankespiller! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå