Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Moss 27.07.24

Del

Anbefalte innlegg

Ufattelig at dommer ikke gir gult på overfallet bakfra på Spiten. VAR penger spart bør denne dommeren få til etterutdanning 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det var det å trene på det defensive da, BOB.

Du hadde muligheten i sommerpausen, men det ble det visst ikke så mye av. Dette er så svakt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev yiddo:

Jævla Roberts. Så sykt dårlig han kan være.

Må vi ned på et slikt nivå på forumet?

Synes slikt er totalt lavmål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trene på det defensive er en ting, men spillerne har jo NULL kontroll på de letteste pasningene.... Er vel bare å trene på junior ting igjen, en helt vanlig pasning til medspiller..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roberts med hodeløs feilpasning. Det har skjedd litt for mange ganger i år men det mest ille er å se det hoftefestet han tar og IKKE gidder løpe etter for å rette opp. Rett og slett utilgivelig. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis man ikke liker å høre sånt, hvordan klarer man å være på kamper? Det blir slengt ting som er mye verre enn det å si at en fotballspiller spiller helt elendig

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og i tillegg til den horrible forsvarssamhandlingen, så er det offensive så blodfattig og tregt. 

Hvor er det offensive tempoet som vi har øvd så mye på? Er det bevisst at alle skal ta tre touch før den skal trilles videre til nærmeste?

ELENDIG defensivt og SVAKT offensivt. Da er det ikke mye igjen..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev kuk:

Og i tillegg til den horrible forsvarssamhandlingen, så er det offensive så blodfattig og tregt. 

Hvor er det offensive tempoet som vi har øvd så mye på? Er det bevisst at alle skal ta tre touch før den skal trilles videre til nærmeste?

Det er to feilpasninger på midten som er direkte årsak til begge baklengs.  Den returen på frisparket er det vel strengt tatt ikke så mange å laste for, annet enn at det var et jæ... Bra skudd

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev kuk:

Det er jo nada bevegelse forran ballfører - da blir det lite mål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev Latmann:

Det er to feilpasninger på midten som er direkte årsak til begge baklengs.  Den returen på frisparket er det vel strengt tatt ikke så mange å laste for, annet enn at det var et jæ... Bra skudd

Har du ikke sett kampen? Moss har hatt flere store sjanser utover målene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev kuk:

Har du ikke sett kampen? Moss har hatt flere store sjanser utover målene.

Jo, og de fleste jeg har sett starter med feil på midten

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk bare sett første 20, men dette er krise. Vi har en omg til for å redde sesongen ellers er jeg redd direkte opprykk håpet forsvinner..

Ut med Roberts og inn med Wendt.

Inn med Eggen Vinge og Diabate etter 60 min on vi fortsatt ligger under.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

28 minutter siden skrev Wilmar:

Må vi ned på et slikt nivå på forumet?

Synes slikt er totalt lavmål.

Veldig hårsår da @Wilmar. Skulle jeg heller gitt skryt til Roberts på 1-2 tenker du?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev Latmann:

Jo, og de fleste jeg har sett starter med feil på midten

Ok  - i mitt hode har midten/eller midtbanen en viktig rolle i det defensive.

En ting er at noen gjør en feil, eller slår feilpasning, men enda viktigere er hvordan resten av laget responderer på det. At hele forsvarsfireren rygger inn i 16.meteren og resten av midtbanen står med hoftefeste er ikke spesielt gunstig. Men slik går det når slik samhandling og trening ikke prioriteres på treningsfeltet. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner egentlig ikke hva Olderheim gjør på topp heller. Han er mye bedre på de pasningene som åpner et forsvar fra midtbanen. Sett heller Olderheim ned, ut med Roberts og inn med Diabate eller Wendt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev kuk:

Ok  - i mitt hode har midten/eller midtbanen en viktig rolle i det defensive.

En ting er at noen gjør en feil, eller slår feilpasning, men enda viktigere er hvordan resten av laget responderer på det. At hele forsvarsfireren rygger inn i 16.meteren og resten av midtbanen står med hoftefeste er ikke spesielt gunstig. Men slik går det når slik samhandling og trening ikke prioriteres på treningsfeltet. 

Er du på treningene hver dag? Kan du bekrefte at det ikke jobbes med trening og samhandling på disse treningene? Kan du forklare meg hva det jobbes med da...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10 minutter siden skrev @ringo:

Det er jo nada bevegelse forran ballfører - da blir det lite mål.

Ja, jeg skjønner egentlig ikke hva som er matchplanen. Stille opp offensivt på banene uten å være offensiv?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Moss 27.07.24
  • Opprett ny...