ErikErik 1 714 Del Skrevet 27. Juli Del Skrevet 27. Juli Vi har INGEN plan mot etablert forsvar! Det bli opp til vågale enkeltprestasjoner om vi skaper noe eller ikke. Ikke holder vi bredde heller så Moss kan kjøre alle mann i ramma på midten. Blir relativt trangt å drible seg igjennom 5 mann innenfor 10kvadrat. Kan ikke huske sist jeg var så langt nede etter en kamp.. Sett i lys av mange magre år så sier det litt.. Fy faen! Det MÅ trenes på defensiv organisering. Nå som vi ikke scorer lenger heller kan vi ikke gå for 6+mål for å vinne hver kamp. Spørsmål må besvares.. Dette er piss! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 27. Juli Del Skrevet 27. Juli Er vi blitt så motstander av VAR at vi velger å ikke spille i ES neste sesong? Fikk første målet i kampen i alle fall… 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 304 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Juli Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Juli I dag var en klassisk kamp hvor ingenting stemmer og man ikke møter opp. Tipper ingen løp mer enn 6 km heller. Personlig svei tapet mot Egersund mer. Vi kan fremdeles snu det her. Men da må vi ha seier mot Ulf på onsdag. Og da ønsker jeg å se en spiss starte. Da må Dia inn fra start. Det er slik krydderet rundt kan blomstre og bidra til flere mål. Det må begynne med innsats og tæl også. Det spillerne leverer i dag var slapt. Ironisk nok mener jeg Hammy var veldig god i dag, jobbet oppe og nede. For å bli tatt av. Men han viste noe i dag som mange på forumet har etterspurt. Hammy kan! Med litt stabilitet framover kan høsten bli bra. Men vi må bli stabile og ta 3 poengere. Flere på rad også. Taper vi derimot mot Ulf, tror jeg det blir vanskelig å klare noe annet enn maks kval. Men jeg stiller meg fremdeles bak det prosjektet her! Jeg vil aldri tilbake til Lasse Bo og Kjønø. Her bygges det noe i det minste. 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
L 57 628 Del Skrevet 27. Juli Del Skrevet 27. Juli Jeg tror jeg savner Kasper Pedersen, litt... Eller kanskje ganske mye? 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vagabondo 3 Del Skrevet 27. Juli Del Skrevet 27. Juli 4 hours ago, ErikErik said: Vi har INGEN plan mot etablert forsvar! Det bli opp til vågale enkeltprestasjoner om vi skaper noe eller ikke. Ikke holder vi bredde heller så Moss kan kjøre alle mann i ramma på midten. Blir relativt trangt å drible seg igjennom 5 mann innenfor 10kvadrat. Kan ikke huske sist jeg var så langt nede etter en kamp.. Sett i lys av mange magre år så sier det litt.. Fy faen! Det MÅ trenes på defensiv organisering. Nå som vi ikke scorer lenger heller kan vi ikke gå for 6+mål for å vinne hver kamp. Spørsmål må besvares.. Dette er piss! Fasit på dagens elendige prestasjoner er ; ikke gode nok bak, falitt på midtbanen og alt for lite kloke bevegelser i angrep. Ny highscore i balltrilling i bakre rekker. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 27. Juli Del Skrevet 27. Juli At Hammy var god? I dag? Seriøst? Fint mål og sikkert et og annet ålreit offensivt bidrag eller to, men jeg tror faktisk aldri jeg har sett en spiller på dette nivået være dårligere i press. Han er jo redd for ballen? Og motstanderen? Direkte vondt å se på. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 493 Del Skrevet 28. Juli Del Skrevet 28. Juli Jeg gadd i det minste å se høydepunktene fra kampen nå, og selv om de sier ingenting om spill kommer vi til ganske mange store sjanser da. Med litt mer tur hadde vi vel ledet hvertfall 2-0, eller hatt en redusering til 2-3 som hadde forandret mye av kampen. Og Vinge var jo bra involvert i mange av dem FRA KANT (Hører du Bradley, der skal han spille!). Men forsvarsspillet på målene… Det er jo helt krise bortsett fra 1-1. Den får vi ikke gjort noe med. Det kan se ut som Næss er litt bakpå på omtrent alle målene, selv om Øya er også ganske skyldig på 1-3. Hvordan skal dette løses??? Det så jo solid ut mot Raufoss, var det bare ett arbeidsuhell? Eller må Skjelvik inn i midten og Kasper Pedersen tilbake? Eller er løsningen en ny defensiv slugger på midtbanen? Problem i forsvar henger ofte sammen med at midtbanen ikke hjelper godt nok til. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 349 Del Skrevet 28. Juli Del Skrevet 28. Juli Vi skaper null og niks ! Og gir faen defensivt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 28. Juli Del Skrevet 28. Juli 2 timer siden skrev Andreas: Jeg gadd i det minste å se høydepunktene fra kampen nå, og selv om de sier ingenting om spill kommer vi til ganske mange store sjanser da. Med litt mer tur hadde vi vel ledet hvertfall 2-0, eller hatt en redusering til 2-3 som hadde forandret mye av kampen. Vi må ikke falle for fristelsen av å si at dette ikke var så galt.. Mulig høydepunktene juger, med unntak av første 10 min i hver omgang var Moss det soleklart beste laget. De utklasser oss taktisk: Moss forsvarer seg lurt og lar oss trille meningsløse pasninger, og Moss angriper skarpt når vi står igjen etter de meningsløse pasningene. Dette er krise! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 425 Del Skrevet 28. Juli Del Skrevet 28. Juli Moss ga jernet for å ta 3 poeng og bildet viser at det koster å løpe så mye for dem. Andre har ikke brukt så mye krefter.. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 349 Del Skrevet 28. Juli Del Skrevet 28. Juli Når ny Nadderud Stadion er klar er vi da blitt det nye Bordeaux? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 097 Del Skrevet 28. Juli Del Skrevet 28. Juli Det kommer mye bra vin derfra, så det hadde vært noe. Ja til vinbar på Nye Nadderud! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 352 Del Skrevet 30. Juli Del Skrevet 30. Juli På 27.7.2024 den 18.20 skrev Andreas: Faen ass. Jeg fikk ikke sett kampen, men hadde tenkt å se den i reprise. Nå tenker jeg at jeg driter i det. 1-4 hjemme mot Moss, midt på tabellen ett år vi burde rykke rett opp igjen. Hvis Bradley har tenkt å stikke etter sesongen kan han like så godt stikke nå. Fikk ikke sett kampen jeg heller, men har tenkt å se den som opplading til kampen i morgen, mot Ulf. Traff forresten Thomas Finstad på Kiwi i går, men akkurat da jeg hadde tenkt å spørre om det blir noen endringer snart, dukket det opp en kompis av ham, så jeg lot det være. Uansett må vi ha tro på prosjektet unge spillere, og få bygget en sterk kjerne. Om vi rykker opp i år eller et annet år, burde ikke være hovedfokus nå. Alltid. Uansett. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 967 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Juli Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Juli 22 minutter siden skrev h1912: Om vi rykker opp i år eller et annet år, burde ikke være hovedfokus nå Faren ved å ikke rykke opp på første forsøk er at OBOS statusen blir langvarig, da får vi mindre oppsluttning, dårligere inntekter - både gjennom sponsorer, bilettinntekter og mindre betalt for talentene våre. Dermed blir det sportslige produktet gradivs svakere og svakere i takt med dårligere økonomi. Og om vi tror nytt stadion skal redde oss - se på Start og AaFK!!!! Opprykk må være hovedfokus! 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 304 Del Skrevet 30. Juli Del Skrevet 30. Juli 1 time siden skrev @ringo: Faren ved å ikke rykke opp på første forsøk er at OBOS statusen blir langvarig, da får vi mindre oppsluttning, dårligere inntekter - både gjennom sponsorer, bilettinntekter og mindre betalt for talentene våre. Dermed blir det sportslige produktet gradivs svakere og svakere i takt med dårligere økonomi. Og om vi tror nytt stadion skal redde oss - se på Start og AaFK!!!! Opprykk må være hovedfokus! Helt enig! Burde være utelukkende hovedfokus. Kan ikke skjønne noe annet. Vi må gå all inn for å klare det på første forsøk. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 352 Del Skrevet 30. Juli Del Skrevet 30. Juli 3 timer siden skrev @ringo: Faren ved å ikke rykke opp på første forsøk er at OBOS statusen blir langvarig, da får vi mindre oppsluttning, dårligere inntekter - både gjennom sponsorer, bilettinntekter og mindre betalt for talentene våre. Dermed blir det sportslige produktet gradivs svakere og svakere i takt med dårligere økonomi. Og om vi tror nytt stadion skal redde oss - se på Start og AaFK!!!! Opprykk må være hovedfokus! Jeg ser den, og er, tro det eller ei, enig med deg. Men om det går an å ha to tanker i hodet og hjertet samtidig, så burde det gå å bygge laget samtidig som vi rykker nærmere sikker plass, eller kvalik. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 967 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Juli Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Juli Ja absolutt! Jeg ser ingen motsetningsforhold mellom å satse ungt og å nå sportslige mål. Men det må gjøres med balanse. "RANT ON" Det jeg kanskje mest reagerer på hittil i sesongen er at Bob ikke får mer ut av spillere vi vet er gode - som f.eks. Hammy og Vinge! Samtidig som en prestasjonsmessig ustabil spiller som Roberts virker å ha klippekort. Geelmuyden var mye bedre i høyre indreløperrolle høsten 2022 enn Roberts har vært våren 2024. Så er ikke Roberts bare dårlig - langt i fra, han gjør masse bra også, men bunnivået hans er katastrofe, og det koster poeng! Samt at vi er i en situasjon hvor 3 og 4-0 ikke lenger er trygge ledelser - hva f*en er det for noe????? Vi må da kunne drepe en kamp! Så ble det sagt at Moss er fysiske og at det blir gutter mot menn og at vi må ha forstålse for det. Fordi gutta har levert så bra tidligere. NEI, nei, det må vi ikke!!! Dette er OBOS - det er fremdeles en fysisk liga selv om den er mindre fysisk enn for noen år siden. Hvis "vi" (les Bob) ikke vet det - da har vi ikke gjort nok research. Om det skyldes naivitet eller hybris vet jeg ikke, men det er bare dumt. JA vi må spille vårt eget spill og utvikle det og spillerene, men vi må jo også ta hensyn til omverden! Du går ikke over en myr i joggesko, om du ikke vil bli våt på beina. Så les terrenget og tilpass deg! @h1912 som du sier vi må ha to tanker i hodet - vi må tenke hvordan vi utvikler spillere og spill, men vi må også ha en tanke om hvordan vi tar poeng mot fysiske motspillere og lag. Det er en uakseptabel unskyldning når vi har tapt 1-4 på hjemmebane mot (unskyld evt kråker som måtte lese dette) føkkings Moss! Jeg blir skyggeredd når jeg leser kommentarer som "Kanskje det er like greit å bli et år til i OBOS" da tenker jeg at man har glemt å se hele bildet og tenke på hva en slik situasjon kan og mest sannsynlig vil innebære ppå kort og mellomlang sikt... Det er dessuten ikkeStabæks vei å akseptere nederlag! - Vi er laget som er tuftet på en STOR drøm - en BLAA hårete drøm om Cupfinale 95, CL og STORE øyeblikk. Vi er ikke et klubb som skal tenke "jaja, like greit å bli i OBOS kanskje". Nei - vi er STB, vi er små, men vi er AMBISIØSE! Alltid, uansett! "RANT OFF" 45 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
L 57 628 Del Skrevet 30. Juli Del Skrevet 30. Juli 48 minutter siden skrev @ringo: Ja absolutt! Jeg ser ingen motsetningsforhold mellom å satse ungt og å nå sportslige mål. Men det må gjøres med balanse. "RANT ON" Det jeg kanskje mest reagerer på hittil i sesongen er at Bob ikke får mer ut av spillere vi vet er gode - som f.eks. Hammy og Vinge! Samtidig som en prestasjonsmessig ustabil spiller som Roberts virker å ha klippekort. Geelmuyden var mye bedre i høyre indreløperrolle høsten 2022 enn Roberts har vært våren 2024. Så er ikke Roberts bare dårlig - langt i fra, han gjør masse bra også, men bunnivået hans er katastrofe, og det koster poeng! Samt at vi er i en situasjon hvor 3 og 4-0 ikke lenger er trygge ledelser - hva f*en er det for noe????? Vi må da kunne drepe en kamp! Så ble det sagt at Moss er fysiske og at det blir gutter mot menn og at vi må ha forstålse for det. Fordi gutta har levert så bra tidligere. NEI, nei, det må vi ikke!!! Dette er OBOS - det er fremdeles en fysisk liga selv om den er mindre fysisk enn for noen år siden. Hvis "vi" (les Bob) ikke vet det - da har vi ikke gjort nok research. Om det skyldes naivitet eller hybris vet jeg ikke, men det er bare dumt. JA vi må spille vårt eget spill og utvikle det og spillerene, men vi må jo også ta hensyn til omverden! Du går ikke over en myr i joggesko, om du ikke vil bli våt på beina. Så les terrenget og tilpass deg! @h1912 som du sier vi må ha to tanker i hodet - vi må tenke hvordan vi utvikler spillere og spill, men vi må også ha en tanke om hvordan vi tar poeng mot fysiske motspillere og lag. Det er en uakseptabel unskyldning når vi har tapt 1-4 på hjemmebane mot (unskyld evt kråker som måtte lese dette) føkkings Moss! Jeg blir skyggeredd når jeg leser kommentarer som "Kanskje det er like greit å bli et år til i OBOS" da tenker jeg at man har glemt å se hele bildet og tenke på hva en slik situasjon kan og mest sannsynlig vil innebære ppå kort og mellomlang sikt... Det er dessuten ikkeStabæks vei å akseptere nederlag! - Vi er laget som er tuftet på en STOR drøm - en BLAA hårete drøm om Cupfinale 95, CL og STORE øyeblikk. Vi er ikke et klubb som skal tenke "jaja, like greit å bli i OBOS kanskje". Nei - vi er STB, vi er små, men vi er AMBISIØSE! Alltid, uansett! "RANT OFF" Tiltredes!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 443 Del Skrevet 30. Juli Del Skrevet 30. Juli 1 time siden skrev @ringo: Ja absolutt! Jeg ser ingen motsetningsforhold mellom å satse ungt og å nå sportslige mål. Men det må gjøres med balanse. "RANT ON" Det jeg kanskje mest reagerer på hittil i sesongen er at Bob ikke får mer ut av spillere vi vet er gode - som f.eks. Hammy og Vinge! Samtidig som en prestasjonsmessig ustabil spiller som Roberts virker å ha klippekort. Geelmuyden var mye bedre i høyre indreløperrolle høsten 2022 enn Roberts har vært våren 2024. Så er ikke Roberts bare dårlig - langt i fra, han gjør masse bra også, men bunnivået hans er katastrofe, og det koster poeng! Samt at vi er i en situasjon hvor 3 og 4-0 ikke lenger er trygge ledelser - hva f*en er det for noe????? Vi må da kunne drepe en kamp! Så ble det sagt at Moss er fysiske og at det blir gutter mot menn og at vi må ha forstålse for det. Fordi gutta har levert så bra tidligere. NEI, nei, det må vi ikke!!! Dette er OBOS - det er fremdeles en fysisk liga selv om den er mindre fysisk enn for noen år siden. Hvis "vi" (les Bob) ikke vet det - da har vi ikke gjort nok research. Om det skyldes naivitet eller hybris vet jeg ikke, men det er bare dumt. JA vi må spille vårt eget spill og utvikle det og spillerene, men vi må jo også ta hensyn til omverden! Du går ikke over en myr i joggesko, om du ikke vil bli våt på beina. Så les terrenget og tilpass deg! @h1912 som du sier vi må ha to tanker i hodet - vi må tenke hvordan vi utvikler spillere og spill, men vi må også ha en tanke om hvordan vi tar poeng mot fysiske motspillere og lag. Det er en uakseptabel unskyldning når vi har tapt 1-4 på hjemmebane mot (unskyld evt kråker som måtte lese dette) føkkings Moss! Jeg blir skyggeredd når jeg leser kommentarer som "Kanskje det er like greit å bli et år til i OBOS" da tenker jeg at man har glemt å se hele bildet og tenke på hva en slik situasjon kan og mest sannsynlig vil innebære ppå kort og mellomlang sikt... Det er dessuten ikkeStabæks vei å akseptere nederlag! - Vi er laget som er tuftet på en STOR drøm - en BLAA hårete drøm om Cupfinale 95, CL og STORE øyeblikk. Vi er ikke et klubb som skal tenke "jaja, like greit å bli i OBOS kanskje". Nei - vi er STB, vi er små, men vi er AMBISIØSE! Alltid, uansett! "RANT OFF" Veldig enig i det du sier! Syntes du troppen er god nok til å rykke opp? Eller trenger vi forsterkninger? Og da tenker jeg def mid og spiss. Hadde vært deilig med spillere som kan ha lik effekt som Hoseth/Jacobsen. Hadde vært en kamp mot nedrykk uten dem i 2014. Samtidig aldri opprykk uten Gift. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 967 Del Skrevet 30. Juli Del Skrevet 30. Juli Ja det synes jeg - bortsett fra VIF og kanskje KIL så har ikke de andre topp-lagene veldig imponerende staller. Men de har trenere som får mye mer ut av sine antatt beste spillere, og som sannsynligvis er bedre taktisk enn Bob. Men som jeg har skrevet i «Nye Spillere» tråden så kunne vi med fordel hentet en midtbanespiller. En spiller med fysikk og bevegelse som også har endel målpoeng i seg. Men jeg tenker mer indreløper enn anker - jeg er nok ikke så kritisk til Christensen som mange andre virker å være. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 460 Del Skrevet 30. Juli Del Skrevet 30. Juli 9 minutter siden skrev @ringo: jeg er nok ikke så kritisk til Christensen som mange andre virker å være. Enig. Han hadde en grusom start med en del rett-i-dusjen-pasninger a la Roberts, men jeg syns han spilte seg opp til et OK nivå egentlig ganske tidlig i sesongen. Det største problemet til Christensen, sånn jeg ser det, er nok nettopp mangelen av den type spiller du nevner. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magulfblaa 3 Del Skrevet 30. Juli Del Skrevet 30. Juli 3 timer siden skrev @ringo: Ja det synes jeg - bortsett fra VIF og kanskje KIL så har ikke de andre topp-lagene veldig imponerende staller. Men de har trenere som får mye mer ut av sine antatt beste spillere, og som sannsynligvis er bedre taktisk enn Bob. Men som jeg har skrevet i «Nye Spillere» tråden så kunne vi med fordel hentet en midtbanespiller. En spiller med fysikk og bevegelse som også har endel målpoeng i seg. Men jeg tenker mer indreløper enn anker - jeg er nok ikke så kritisk til Christensen som mange andre virker å være. Alias Fredrik Krogstad? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 967 Del Skrevet 30. Juli Del Skrevet 30. Juli Tja - en lignende type iaf Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 352 Del Skrevet 30. Juli Del Skrevet 30. Juli 10 timer siden skrev @ringo: Ja absolutt! Jeg ser ingen motsetningsforhold mellom å satse ungt og å nå sportslige mål. Men det må gjøres med balanse. "RANT ON" Det jeg kanskje mest reagerer på hittil i sesongen er at Bob ikke får mer ut av spillere vi vet er gode - som f.eks. Hammy og Vinge! Samtidig som en prestasjonsmessig ustabil spiller som Roberts virker å ha klippekort. Geelmuyden var mye bedre i høyre indreløperrolle høsten 2022 enn Roberts har vært våren 2024. Så er ikke Roberts bare dårlig - langt i fra, han gjør masse bra også, men bunnivået hans er katastrofe, og det koster poeng! Samt at vi er i en situasjon hvor 3 og 4-0 ikke lenger er trygge ledelser - hva f*en er det for noe????? Vi må da kunne drepe en kamp! Så ble det sagt at Moss er fysiske og at det blir gutter mot menn og at vi må ha forstålse for det. Fordi gutta har levert så bra tidligere. NEI, nei, det må vi ikke!!! Dette er OBOS - det er fremdeles en fysisk liga selv om den er mindre fysisk enn for noen år siden. Hvis "vi" (les Bob) ikke vet det - da har vi ikke gjort nok research. Om det skyldes naivitet eller hybris vet jeg ikke, men det er bare dumt. JA vi må spille vårt eget spill og utvikle det og spillerene, men vi må jo også ta hensyn til omverden! Du går ikke over en myr i joggesko, om du ikke vil bli våt på beina. Så les terrenget og tilpass deg! @h1912 som du sier vi må ha to tanker i hodet - vi må tenke hvordan vi utvikler spillere og spill, men vi må også ha en tanke om hvordan vi tar poeng mot fysiske motspillere og lag. Det er en uakseptabel unskyldning når vi har tapt 1-4 på hjemmebane mot (unskyld evt kråker som måtte lese dette) føkkings Moss! Jeg blir skyggeredd når jeg leser kommentarer som "Kanskje det er like greit å bli et år til i OBOS" da tenker jeg at man har glemt å se hele bildet og tenke på hva en slik situasjon kan og mest sannsynlig vil innebære ppå kort og mellomlang sikt... Det er dessuten ikkeStabæks vei å akseptere nederlag! - Vi er laget som er tuftet på en STOR drøm - en BLAA hårete drøm om Cupfinale 95, CL og STORE øyeblikk. Vi er ikke et klubb som skal tenke "jaja, like greit å bli i OBOS kanskje". Nei - vi er STB, vi er små, men vi er AMBISIØSE! Alltid, uansett! "RANT OFF" Nydelig skrevet. Som tidligere sagt, er jeg helt enig med deg. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 603 Del Skrevet 1. August Del Skrevet 1. August Definisjonen på «sekspoengskamp». I all frustrasjonen over at vi er langt unna opprykk: Hadde vi vunnet denne hadde vi vært på direkte opprykksplass nå. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 063 Del Skrevet 1. August Del Skrevet 1. August 13 minutter siden skrev odd: Definisjonen på «sekspoengskamp». I all frustrasjonen over at vi er langt unna opprykk: Hadde vi vunnet denne hadde vi vært på direkte opprykksplass nå. Ja, det er illustrerende for hvor fort det kan svinge. Problemet vårt er fortsatt ikke tabellplassering eller antall poeng. Vi ligger helt greit til - hvis vi er gode nok. Problemet hele sesongen har vært prestasjonene våre som ikke har vært i nærheten av hva de bør være. Hvis vi klarer å prestere stabilt godt denne høsten kommer vi fortsatt til å spasere til opprykk, men det er ingenting som tyder på at det skal skje. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 352 Del Skrevet 2. August Del Skrevet 2. August På 1.8.2024 den 9.36 skrev Ace: Ja, det er illustrerende for hvor fort det kan svinge. Problemet vårt er fortsatt ikke tabellplassering eller antall poeng. Vi ligger helt greit til - hvis vi er gode nok. Problemet hele sesongen har vært prestasjonene våre som ikke har vært i nærheten av hva de bør være. Hvis vi klarer å prestere stabilt godt denne høsten kommer vi fortsatt til å spasere til opprykk, men det er ingenting som tyder på at det skal skje. Det KAN snu! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 566 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August På 2.8.2024 den 18.46 skrev h1912: Det KAN snu! Nei... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 352 Del Skrevet 5. August Del Skrevet 5. August 21 timer siden skrev h1912: - ... ... - så KAN det snu! Enig at det er lurt å la ting ligge en stund før man tyr til sterke ord. Hadde jeg kunnet slette innlegget, ville jeg gjort det. Beklager folks. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå