mbh 8 130 Del Skrevet 31. Juli Del Skrevet 31. Juli Så gjelder det å se om kreftene og konsentrasjonen holder en omgang til. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 495 Del Skrevet 31. Juli Del Skrevet 31. Juli Kan de jævla dommerne gi noen gule og ta kontroll på kampen! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 31. Juli Del Skrevet 31. Juli Gjentatte forseelser skal da kunne være grunn til gult kort i seg selv? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 31. Juli Del Skrevet 31. Juli For et møkkalag Ulf er 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 495 Del Skrevet 31. Juli Del Skrevet 31. Juli Akkurat nå skrev Øistein: For et møkkalag Ulf er Det er et generelt problem med OBOS dommerne i år. Mister kontroll i første, lar spillerne trekke trøye og klippe ned unge lette spillere. Sånt blir det skader og dårlig fotball av. Det er gått 16 runder, hvorfor tar de ikke tak i det! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Leskur 1 129 Del Skrevet 31. Juli Del Skrevet 31. Juli Så deilig!! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 31. Juli Del Skrevet 31. Juli 2 minutter siden skrev PKhelten: Det er et generelt problem med OBOS dommerne i år. Mister kontroll i første, lar spillerne trekke trøye og klippe ned unge lette spillere. Sånt blir det skader og dårlig fotball av. Det er gått 16 runder, hvorfor tar de ikke tak i det! Men vi slipper tross alt VAR og det er mye bedre. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 495 Del Skrevet 31. Juli Del Skrevet 31. Juli Akkurat nå skrev kuk: Men vi slipper tross alt VAR og det er mye bedre. Helt enig, ingen tvil om hva jeg foretrekker heller. Samtidig har jeg gnålt lenge om å øke kvaliteten på rammen rundt norsk fotball og der skjer det fortsatt ingenting. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 008 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Juli Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Juli Puh! 1 down - 14 to go. Viktigste er at vi er foran KIL om enn bare på målforskjell. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 31. Juli Del Skrevet 31. Juli 1 time siden skrev elvis: Har fulgt nøye med på han synes han er glitrende idag😀 Helt enig! IDag viste han noe annet, endelig. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 227 Del Skrevet 31. Juli Del Skrevet 31. Juli Deilig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 460 Del Skrevet 31. Juli Del Skrevet 31. Juli Kanskje Roberts og Christensen beste kamp? Mange som leverte i dag! 3 poeng, holder nullen og tilbake på kvalik! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 31. Juli Del Skrevet 31. Juli Da ble det mos. Da ble det skikkelig skikkelig skikkelig skikkelig mos! 3 poeng i boks. Vi er med. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 641 Del Skrevet 31. Juli Del Skrevet 31. Juli 24 minutter siden skrev stbS: Kanskje Roberts og Christensen beste kamp? Mange som leverte i dag! 3 poeng, holder nullen og tilbake på kvalik! Mot et svakt Sandnes Ulf lag. Viktig at de klarer å markere seg på søndag også mot et meget bedre lag i Lyn. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 467 Del Skrevet 31. Juli Del Skrevet 31. Juli Glad jeg heier på Stabæk og ikke Sadness Uff 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 31. Juli Del Skrevet 31. Juli Digg med seier! Men vi må huske på at Ulf er svake. Vi er på ingen måte friskmeldt. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 321 Del Skrevet 31. Juli Del Skrevet 31. Juli I dag var vi gode! Vi kan godt si Ulf var dårlige. Men vi var gode! I dag presset vi høyt, sprut i beina og alle var på!!! Virkelig natt og dag på to kamper. Er vi på som i dag så vinner vi kamper. Enkelt og greit. 3-0 er knockout seier. Deilig💙 Nyt alle blaa. Vi er 5 poeng unna direkte opprykk og er absolutt med igjen. Fuck Moss. Yes i said it 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 569 Del Skrevet 31. Juli Del Skrevet 31. Juli 26 minutter siden skrev ErikErik: Digg med seier! Men vi må huske på at Ulf er svake. Vi er på ingen måte friskmeldt. Det kan man si, men lag ser ofte svake ut når motstander kjemper dem i filler slik Stabæk gjorde idag! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 31. Juli Del Skrevet 31. Juli 3 minutter siden skrev elvis: Det kan man si, men lag ser ofte svake ut når motstander kjemper dem i filler slik Stabæk gjorde idag! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 31. Juli Del Skrevet 31. Juli Selv om vi overkjørte i store deler av matchen, så slapp motstander til på slutten! Dette bør ikke skje! Ett bedre lag hadde straffet oss hardt! deilig med seier, men vi er ikke friskmeldt 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 362 Del Skrevet 31. Juli Del Skrevet 31. Juli Deilig, men hytte-derbyet på søndag blir atskillig tøffere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
L 57 628 Del Skrevet 31. Juli Del Skrevet 31. Juli 2 timer siden skrev PKhelten: Det er et generelt problem med OBOS dommerne i år. Mister kontroll i første, lar spillerne trekke trøye og klippe ned unge lette spillere. Sånt blir det skader og dårlig fotball av. Det er gått 16 runder, hvorfor tar de ikke tak i det! Jeg er hjertens enig. Dagens dommer - Ajdin Medic fra Trosvik IF - lot alt for mange stygge taklinger passere. Jeg blir sur og gretten når jeg ser dommere i OBOS lar nærmest overfall på små, tekniske spillere slippe unna. En fysisk liga, men faen heller. Han kunne gjerne gitt rødt kort da en av våre Stabæk-spillere var alene igjennom og ble klippet ned bakfra. Og nr. 4 på Sandnes rev og slet i flere av våre spillere - hele tiden. Og da det nærmet seg slutten av kampen ble han belønnet med et gult kort. Kampen resulterte i to gule kort til Sandnes og ingen til oss. Men hadde dommeren fulgt regelboka burde det ha blitt et rødt kort og tre gule kort til Sandnes. De samme reglene som dommere i Eliteserien dømmer etter må da for Guds skyld også gjelde i OBOS??!! Jeg må innrømme at jeg fryktet at Diabate skulle brekke et bein i løpet av de siste minuttene han fikk på banen. Dommerens oppgave er også å beskytte spillere - ikke bare la humla suse. Beskytte spillere!! Til helvete med Ajdin Medic og hele fotballforbundet!! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 631 Del Skrevet 1. August Del Skrevet 1. August 9 timer siden skrev L 57: Jeg er hjertens enig. Dagens dommer - Ajdin Medic fra Trosvik IF - lot alt for mange stygge taklinger passere. Jeg blir sur og gretten når jeg ser dommere i OBOS lar nærmest overfall på små, tekniske spillere slippe unna. En fysisk liga, men faen heller. Han kunne gjerne gitt rødt kort da en av våre Stabæk-spillere var alene igjennom og ble klippet ned bakfra. Og nr. 4 på Sandnes rev og slet i flere av våre spillere - hele tiden. Og da det nærmet seg slutten av kampen ble han belønnet med et gult kort. Kampen resulterte i to gule kort til Sandnes og ingen til oss. Men hadde dommeren fulgt regelboka burde det ha blitt et rødt kort og tre gule kort til Sandnes. De samme reglene som dommere i Eliteserien dømmer etter må da for Guds skyld også gjelde i OBOS??!! Jeg må innrømme at jeg fryktet at Diabate skulle brekke et bein i løpet av de siste minuttene han fikk på banen. Dommerens oppgave er også å beskytte spillere - ikke bare la humla suse. Beskytte spillere!! Til helvete med Ajdin Medic og hele fotballforbundet!! Så ille var det da virkelig ikke. Spiller man voksenfotball må man tåle å bli taklet som en voksen. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 008 Del Skrevet 1. August Del Skrevet 1. August Jeg synes det er vanskelig å bedømme hvor god gårsdagens prestasjon var - vi gjør det vi skal og har god kontroll. Samtidig møter vi et bunnlag. Ikke sikkert det høye presset er like vellykket mot Lyn f.eks. blir interessant å se. Men det viktigste var 3 poeng og smultring. Morsomt med Andresen, sammen med Spiten og Vinge synes jeg de var beholdningen i går. Særlig Andresen tror jeg vil bli en stadig viktigere brikke. Uenig i at Roberts var god, synes han og Olderheim ser ut til å trenge litt hvile. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
O store 335 Del Skrevet 1. August Del Skrevet 1. August 57 minutter siden skrev @ringo: Jeg synes det er vanskelig å bedømme hvor god gårsdagens prestasjon var - vi gjør det vi skal og har god kontroll. Samtidig møter vi et bunnlag. Ikke sikkert det høye presset er like vellykket mot Lyn f.eks. blir interessant å se. Men det viktigste var 3 poeng og smultring. Morsomt med Andresen, sammen med Spiten og Vinge synes jeg de var beholdningen i går. Særlig Andresen tror jeg vil bli en stadig viktigere brikke. Uenig i at Roberts var god, synes han og Olderheim ser ut til å trenge litt hvile. Kan du utdype angående Roberts? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 008 Del Skrevet 1. August Del Skrevet 1. August Ja posisjonering - statisk - mye ball watching, synes han blir løpende mye i mellom og er på halvdistanse. Mister ballen klart oftest av midtbanespillerene. Han er generlet duellsvak, men har i rettferdighetens navn ikke allvedrens fysikk å putte i duellene heller. Så det er ikke forcen i spillet hans. Treffer bra på pasningene - men som Christensen er det mye transport av ball og lite gjennombrudd og kreativt spill. Sammenligne litt sofascore stats med Kostadinov - så har kostadinov bedre treffprosent 98 mot 90%, bedre suksessrate på driblinger 5 av 5 mot 0 av 2 vinner større andel av duellet 7 av 11 vs 7 av 18, possesion lost 3 mot 14, større aksjonsradius. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
O store 335 Del Skrevet 1. August Del Skrevet 1. August 1 time siden skrev @ringo: Ja posisjonering - statisk - mye ball watching, synes han blir løpende mye i mellom og er på halvdistanse. Mister ballen klart oftest av midtbanespillerene. Han er generlet duellsvak, men har i rettferdighetens navn ikke allvedrens fysikk å putte i duellene heller. Så det er ikke forcen i spillet hans. Treffer bra på pasningene - men som Christensen er det mye transport av ball og lite gjennombrudd og kreativt spill. Sammenligne litt sofascore stats med Kostadinov - så har kostadinov bedre treffprosent 98 mot 90%, bedre suksessrate på driblinger 5 av 5 mot 0 av 2 vinner større andel av duellet 7 av 11 vs 7 av 18, possesion lost 3 mot 14, større aksjonsradius. Min vurdering fra i går som ikke baserer seg på stats Offensivt: -God posisjonering når dyp/midstoppere har ballen. Finner gode posisjoner mellom bredeste punkt og nærmeste sentrale på Sandnes Ulf. -Gode valg når rettvendt. Synes han er flink til å vurdere når angripe fremover og når spille på tvers eller bakover. Synes valgene hans feilvendt ikke var like gode, det blir forsøk på å flikke fremover under press istedenfor å finne rettvendt medspiller. Defensivt: -God timing i gjenvinningspresset. Synes han er flink til å vurdere avstanden han har til motstander sin ballfører på om han skal frem å presse for å vinne tilbake ballen, eller om skal stenge rom 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 569 Del Skrevet 1. August Del Skrevet 1. August 41 minutter siden skrev O store: Min vurdering fra i går som ikke baserer seg på stats Offensivt: -God posisjonering når dyp/midstoppere har ballen. Finner gode posisjoner mellom bredeste punkt og nærmeste sentrale på Sandnes Ulf. -Gode valg når rettvendt. Synes han er flink til å vurdere når angripe fremover og når spille på tvers eller bakover. Synes valgene hans feilvendt ikke var like gode, det blir forsøk på å flikke fremover under press istedenfor å finne rettvendt medspiller. Defensivt: -God timing i gjenvinningspresset. Synes han er flink til å vurdere avstanden han har til motstander sin ballfører på om han skal frem å presse for å vinne tilbake ballen, eller om skal stenge rom Støtter analysen din utifra det jeg også så under kampen. Synes også han var blant de på banen som løp klart mest gjennom hele kampen. Jeg tenker også at han har vært svak ved flere anledninger tidligere, men hvis man gjør en god innsats velger jeg å applaudere og fokusere på det som er bra. Håper han fortsetter på samme måten fremover, i tospann med en stadig bedre Kay😀 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
L 57 628 Del Skrevet 1. August Del Skrevet 1. August 13 timer siden skrev Sindre: Så ille var det da virkelig ikke. Spiller man voksenfotball må man tåle å bli taklet som en voksen. Å ja. Akkurat. Er det sånn det er? Nei da - dommeren var slettes ikke så ille. Jeg tar selvkritikk på min kommentar. Jeg ser det klarere nå. Dommeren var jo kjempegod. Vi spiller jo voksenfotball, noe jeg fullstendig hadde glemt. Og det er jo klart at Stabæks spillere må tåle å bli taklet som en voksen. At man river og sliter og sparker ned spillere er jo voksent. Skikkelig voksent. Og alt snakket om at OBOS-ligaen er en svært fysisk liga er jo bare sånn det er - og skal være. Herre Gud... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
NaturligPessimist 409 Del Skrevet 1. August Del Skrevet 1. August 1 time siden skrev L 57: Å ja. Akkurat. Er det sånn det er? Nei da - dommeren var slettes ikke så ille. Jeg tar selvkritikk på min kommentar. Jeg ser det klarere nå. Dommeren var jo kjempegod. Vi spiller jo voksenfotball, noe jeg fullstendig hadde glemt. Og det er jo klart at Stabæks spillere må tåle å bli taklet som en voksen. At man river og sliter og sparker ned spillere er jo voksent. Skikkelig voksent. Og alt snakket om at OBOS-ligaen er en svært fysisk liga er jo bare sånn det er - og skal være. Herre Gud... Det är väl inte dagis vi går i. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå