Gå til innhold

Kamptråd: Lyn - Stabæk - 17. serierunde - 4. august

Anbefalte innlegg

Lyn favoritt på oddsen, selv som nyopprykket er de stabilt gode på Bislett. Fordel av naturgresset. Får håpe Bradley boys har momentum fra seieren sist.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Jankri99:

Blir spennende å se hvordan gressmata på Bislett tåler alt dette regnet

mhm, også hvordan vi løser det rent taktisk..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

17 minutes ago, Pompel said:

mhm, også hvordan vi løser det rent taktisk..

Det også, blir spennende å se hvordan unggutta håndterer en veldig tung og vått bane. Og håper at dommeren setter foten ned på stygge taklinger med en gang. Vått, glatt bane og stygge taklinger er ikke en bra kombinasjon

Lenke til innlegg
Del på andre sider

11 timer siden skrev rykkinn:

Ny match igjen i Obos-ligaen i morgen!

Vi skal inn til Oslo og møte Lyn på Bislett stadion. Avspark 14:30. Felles avreise fra Bekkestua klokken 13:08 med T-banen. Allerede solgt over 500 billetter på bortefeltet, så det blir litt Blaa supportere på Bislett i morgen! Fortsatt plass til flere, kjøp billett her: https://lyn1896.ticketco.events/no/nb/e/lyn__stabaek

Vi har møtt Lyn 27 ganger før; 9 seiere, 10 uavgjort og 8 tap. Kampen i våres endte 2-2 etter sent mål fra Lyn..

Sist kamp på Bislett for Stabæk var cupen i 2022, da gikk vi videre med 3-2 seier. 

Tidligere kamper mot Lyn: https://stb.guru/teams/4/lyn

God kamp alle sammen!

Er ståfeltet utsolgt? - eller er noe galt med nettleseren min? Jeg får bare treff på bortesupport sittende, og bortesupport barn. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 minutter siden skrev Jankri99:

Det også, blir spennende å se hvordan unggutta håndterer en veldig tung og vått bane. Og håper at dommeren setter foten ned på stygge taklinger med en gang. Vått, glatt bane og stygge taklinger er ikke en bra kombinasjon

Gleder meg til å se ordentlig fotball, på vått gress på en ærverdig stadion😊

Lenke til innlegg
Del på andre sider

14 minutes ago, knyst said:

Er ståfeltet utsolgt? - eller er noe galt med nettleseren min? Jeg får bare treff på bortesupport sittende, og bortesupport barn. 

Samme her, tror stående ble utsolgt igår, men finner en måte å komme meg på stående

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoven skadet seg jo på slutten sist - synd etter en god kamp. 

Spiten gikk også og haltet etter kampen… kunne ønske de kastet inn Diabate for han🤷‍♂️

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Makan til veldedighet vi skal drive med i bakre rekker. Det er de rutinerte som svikter gang på gang denne sesongen… 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er hukommelsen Bradley?

Gå tilbake til 3-5-2 som har funket så jævla dårlig. Hvorfor? Jeg blir så forbanna, han må faen meg svare for seg for horrible taktiske vurderinger

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Lyn - Stabæk - 17. serierunde - 4. august
  • Opprett ny...