Nr14 776 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August 2 minutter siden skrev @ringo: Det er fristende å si - told you so. Det er for bedrøvelig det som skjer i klubben - INGEN av disse Lyn spillerne hadde startet for oss likevel pisser de på oss. De har noe vi ikke har en trener med solid erfaring å bygge lag 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 318 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August Akkurat nå skrev kuk: Dette er lærebok i katastrofal coaching. Da vil jeg gjerne ha alternativene som skulle startet når vi ser dagens stall. Vi har faen meg 2 Keepere på benken. Vi har jo ikke spillere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 569 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August 5 minutter siden skrev fexter: 3-0 mot Lyn i første er bare flaut og pinlig. Største spørsmålstegnet er hvorfor henter vi ikke inn flere spillere nå som vinduet er åpent. Enig, ser desverre ut som Skjelvik er en bommert... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matty 155 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August Alt gikk til helvete etter at Pedersen ble skada. Næss og Skjelvik ser fullstendig gamlehjem ut. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gladlaksen 829 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August Greit nok at banen er litt annerledes enn på nadderud, men flere som bare ruser inn for så å bomme på ballen. Fikk nesten litt kampfiksingfølelse første kvarteret der. Det er selvfølgelig ikke det, men her må gutta opp i ringene og fighte. Vi trenger ledere som går foran og viser veien. Sammensetningen er alt for veik. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August Greit nok at vi har skader, men Kostadinov var jævlig god sist match. Hvorfor startet ikke han? Diabate var rufsete, men han gir jo en helt annen dimensjon i angrep enn lilleputt gutta 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matty 155 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August Akkurat nå skrev Andreas: Greit nok at vi har skader, men Kostadinov var jævlig god sist match. Hvorfor startet ikke han? Diabate var rufsete, men han gir jo en helt annen dimensjon i angrep enn lilleputt gutta Nesten så man skal prøve noe annet enn å spille midtbanespillere på topp? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August Akkurat nå skrev Marandinho: Da vil jeg gjerne ha alternativene som skulle startet når vi ser dagens stall. Vi har faen meg 2 Keepere på benken. Vi har jo ikke spillere Slutt a, spiller for spiller så har vi mye bedre tropp enn Liin, Moss og alle de andre middelmådighetene i ligaen. Bob gjør et valg om nok en gang sette en 3/5 backslinje bak, med Vinge som back (?), sette Olderheim sammen med Hammy på topp. Det er katastrofeoppsett. Jeg blir oppgitt over tapermentaliteten der vi skylder på skader, når vi likevel besitter den 11’ern vi gjør. Feks Kay, som herjet i midtbanekrigeren i forrige match er benket slik at Bob kan sette opp den idiotiske treeren sin bak. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August Hvordan kan Bob fortsette etter denne kampen? Kan bli to-sifra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
지소차 619 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August 10 minutter siden skrev @ringo: INGEN av disse Lyn spillerne hadde startet for oss likevel pisser de på oss. Av de som startet i dag, tror jeg jeg ville brukt samtlige Lyn spillere og kun beholdt Olderheim og Andresen 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 318 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August Men hvor er stoltheten da. Hvorfor ser jeg ingen være forbanna ut på der og ville. Krige. Dere representerer klubben ut på der. Forventer at hele jævla laget går ut i 2.omgang og redder noe av æren til klubben. Henge med huet piss går ikke nå. Vi er ikke bedre. Men gi nå alt ut kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August Soleklar offside på fjerdemålet vel? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TF22 393 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August Akkurat nå skrev Petter: Soleklar offside på fjerdemålet vel? Ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 569 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August 2 minutter siden skrev kuk: Slutt a, spiller for spiller så har vi mye bedre tropp enn Liin, Moss og alle de andre middelmådighetene i ligaen. Bob gjør et valg om nok en gang sette en 3/5 backslinje bak, med Vinge som back (?), sette Olderheim sammen med Hammy på topp. Det er katastrofeoppsett. Jeg blir oppgitt over tapermentaliteten der vi skylder på skader, når vi likevel besitter den 11’ern vi gjør. Feks Kay, som herjet i midtbanekrigeren i forrige match er benket slik at Bob kan sette opp den idiotiske treeren sin bak. Den 11ern er overhode ikke god nok spiller for spiller, i tilegg til rar disponering av troppen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 281 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August Akkurat nå skrev Marandinho: Men hvor er stoltheten da. Hvorfor ser jeg ingen være forbanna ut på der og ville. Krige. Dere representerer klubben ut på der. Forventer at hele jævla laget går ut i 2.omgang og redder noe av æren til klubben. Henge med huet piss går ikke nå. Vi er ikke bedre. Men gi nå alt ut kampen. Gutta har mistet selvtilliten og trua under Bob… 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August 1 minutt siden skrev Marandinho: Men hvor er stoltheten da. Hvorfor ser jeg ingen være forbanna ut på der og ville. Krige. Dere representerer klubben ut på der. Forventer at hele jævla laget går ut i 2.omgang og redder noe av æren til klubben. Henge med huet piss går ikke nå. Vi er ikke bedre. Men gi nå alt ut kampen. Er ikke det sånn typisk signal på spillere som vil bli kvitt treneren da? 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 318 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August 4 minutter siden skrev kuk: Slutt a, spiller for spiller så har vi mye bedre tropp enn Liin, Moss og alle de andre middelmådighetene i ligaen. Det har vi ikke. Hadde vi ikke hatt Olderheim/Spiten i år, hadde det vært veldig klart og tydelig ganske tidlig at denne stallen ikke var god nok. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 776 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August Sjangsen for at våre unge stjerner forsvinner hvis ikke det skjer noe er ganske stor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 318 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August Akkurat nå skrev @ringo: Er ikke det sånn typisk signal på spillere som vil bli kvitt treneren da? Jo. Men mange av disse spillerne er også de som har vært med på ikke bare 1 men 2 nedrykk på 2-3 år med klubben. I hvilken posisjon de skulle tro de er til å protestere ved å ikke møte opp på jobb i ett derby gjør at jeg tenker at flere burde pakke kofferten. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August Bob må jo ha tapt garderoben etter Moss?! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August 6 minutter siden skrev Marandinho: Vi er ikke bedre.. Det er tull! jo vi er mye bedre enn dette og vi er et mye bedre lag enn Lyn Dette går på det mentale og det oser usikkerhet lang vei. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gladlaksen 829 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August Ohh, den hårføneren som kommer nå… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TheDriver 896 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August 14 timer siden skrev Kongen23: Sesongavgjørende! Alle mann til pumpene! Ser ut som spillerne trenger alle mann til pumpene også 🙁 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 281 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August 1 minutt siden skrev arni: Bob må jo ha tapt garderoben etter Moss?! Virker som det var siste spikeren i kista, må ha murra litt lengre… 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 569 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August 5 minutter siden skrev @ringo: Er ikke det sånn typisk signal på spillere som vil bli kvitt treneren da? Tenker Næss og Skjelvik bør være voksne nok til å ta opp eventuell misnøye fremfor å sabotere kampen. Dette er arbeidsplassen til spillerne og ikke en barnehage. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 318 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August 3 minutter siden skrev kuk: Det er tull! jo vi er mye bedre enn dette og vi er et mye bedre lag enn Lyn Dette går på det mentale og det oser usikkerhet lang vei. Nei det er ikke tull. Fordi vi må faktisk sammenligne stallen vår med Lyn og Moss. Og vi er ikke bedre. Skal vi sammenligne stallen med Enga sin? Vi hadde en måned fri og vi satt faen meg på gjerdet med to spisser ute. Med en midtbane som ikke fungerer. Det er faktisk helt sinnsykt at vi sover i timen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 438 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August Å gjøre et spillerbytte og endre formasjon etter 25 min er et tydelig tegn på en taktisk bommert, så dette tapet er på Bob. Men at vi ikke har en spiss gjør det nærmest umulig å vinne kamper og det ligger på Finstad. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 352 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August Soleklar straffe til Andresen. Han fikk en skikkelig dytt. Begynner å tvile på Bob og teamet hans, jeg også. Har vært positiv siden dag 1, ... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 291 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August Virker som vi ikke mestrer vått gress i tillegg til store personlige feil. Forsvaret later til å være på feil sted hele tida. Lyn har to brede motorveier på begge sider. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 281 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August På spillemarkedet er vi nå like attraktive som plasseringen vår i OBOS….tror ikke løsningen er å hente en masse kortsiktige og overbetalte spillere…kollektivet er det vi kan styrke. Og ansvaret der er nå hovedtreneren 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå