Gå til innhold

Kamptråd: Lyn - Stabæk - 17. serierunde - 4. august

Anbefalte innlegg

Bob må enten gå eller så må han virkelig forklare hva faen er det som skjer? Dette er så sykt pinlig. 
Forventer at medieavdelingen tørr å utfordre han litt etter kampen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev Path:

Det er tragisk, vi blir bare dårligere og dårligere gjennom sesongen. Det er jo negativ bare utvikling

Skader og spillere ute hele tiden. Stallen er for tynn og egentlig ikke bra nok. Vinduet er åpent. Skjønner ikke hvorfor vi sitter på gjerdet 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev Pompel:

Virker som gutta har mista trua på prosjektet as…

Ja, det skjønner jeg godt. Når sjefen plutselig og totalt uforståelig utsetter laget for nok en gang gå tilbake til en formasjon som overhodet ikke har fungert, ja da skjønner jeg at gutta blir usikre og mister troa.

Dette holder ikke mål fra trenersiden

Lenke til innlegg
Del på andre sider

14 minutter siden skrev kuk:

Hvor er hukommelsen Bradley?

Gå tilbake til 3-5-2 som har funket så jævla dårlig. Hvorfor? Jeg blir så forbanna, han må faen meg svare for seg for horrible taktiske vurderinger

Jeg gjentar til det kjedsommelige. Vi har IKKE spillermateriale til 3-5-2. Vi ser jo hvordan Halvorsen gjør Bradley til en PostNord trener på en god dag. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3-0 mot Lyn i første er bare flaut og pinlig. Største spørsmålstegnet er hvorfor henter vi ikke inn flere spillere nå som vinduet er åpent. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At Bob snakker om at Support kaster de unge under bussen. Fuck det! Så setter han opp Øya i en helvetes situasjon og bytter han etter 25, tilbake til 4 bak som vi alle har ropt etter. Gå i deg sjæl. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev flamingo:

Hvem tørr stille Bob kritiske spørsmål etter denne kampen? 

Noen MÅ gjøre det. 

Håper de stiller de samme spørsmålene til Finstad også. Dette er ikke bare Bob. 

Håper de også stiller det samme spørsmålet til de 11 ut på der. Det her er ett helt lag. Lynsjestemning mot Bob hjelper ingenting. Vi må ta en del titt på en del ledd sportslig som ikke har fungert. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vinge fikk etterlengtet selvtillit i forrige kamp. Hva gjør BB for å bygge videre på Vinge sin god opplevelse. Jo han putter han i en defensiv umulig rolle for han. Snakk om å være satt opp for å bygge ned en spiller.  

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er fristende å si - told you so.

Det er for bedrøvelig det som skjer i klubben - INGEN av disse Lyn spillerne hadde startet for oss likevel pisser de på oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev Nr14:

Vinge fikk etterlengtet selvtillit i forrige kamp. Hva gjør BB for å bygge videre på Vinge sin god opplevelse. Jo han putter han i en defensiv umulig rolle for han. Snakk om å være satt opp for å bygge ned en spiller.  

Dette er lærebok i katastrofal coaching.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Lyn - Stabæk - 17. serierunde - 4. august
  • Opprett ny...