Gå til innhold

Historisk skammelige kamper

mbh
 Del

Anbefalte innlegg

1 time siden skrev Posse:

Verste tap siden 0-7 mot LSK 2011. Skandale.

Dette var verre enn den kampen. LSK var tross alt en kamp på øverste nivå mot er rimelig bra lag. Dagens skandale er i Obos mot et nyopprykket lag. I fjor var de to divisjoner under oss! Jeg har prøvd å tenke tilbake og kan ikke komme på noe verre enn dette. Men nå har jeg bare vært med siden 1994...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 minutter siden skrev Ace:

Dette var verre enn den kampen. LSK var tross alt en kamp på øverste nivå mot er rimelig bra lag. Dagens skandale er i Obos mot et nyopprykket lag. I fjor var de to divisjoner under oss! Jeg har prøvd å tenke tilbake og kan ikke komme på noe verre enn dette. Men nå har jeg bare vært med siden 1994...

Pinlige sifre. Men selv om vi bare tapte med ett mål er Egersund-kampen en god konkurrent til denne. 4-0 mot nyopprykket lag på hjemmebane er så sikker seier som det kan bli... Den kampen fikk vel til og med internasjonal oppmerksomhet.

Men enig i at både nevnte Brann- og LSK-kamp var bedre kamper enn denne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

22 timer siden skrev Ace:

Vi hadde noen kamper i 1984, men var heldigvis ikke til stede på dem. Mulig noen andre kan uttale seg om dem. Borte mot Eidsvold Turn og Gjerdum er muligens kandidater?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Historisk skammelige kamper
  • Opprett ny...