mbh 8 129 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August Tråden som ALDRI skal ligge på forsiden. - Søndag 4/8-2024. Lyn - STB (7-1) 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August Helt på linje med Brann-Stabæk 8-1 mai 2001 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. August Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. August Akkurat nå skrev arni: Helt på linje med Brann-Stabæk 8-1 mai 2001 Dette er mye verre 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 083 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. August Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. August Verste tap siden 0-7 mot LSK 2011. Skandale. 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 122 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August 1 time siden skrev Posse: Verste tap siden 0-7 mot LSK 2011. Skandale. Dette var verre enn den kampen. LSK var tross alt en kamp på øverste nivå mot er rimelig bra lag. Dagens skandale er i Obos mot et nyopprykket lag. I fjor var de to divisjoner under oss! Jeg har prøvd å tenke tilbake og kan ikke komme på noe verre enn dette. Men nå har jeg bare vært med siden 1994... 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August Vi ble most av semiproffer (?) - dette er det største nederlaget i klubbens historie. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kardelj 14 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August 6 minutter siden skrev Ace: Dette var verre enn den kampen. LSK var tross alt en kamp på øverste nivå mot er rimelig bra lag. Dagens skandale er i Obos mot et nyopprykket lag. I fjor var de to divisjoner under oss! Jeg har prøvd å tenke tilbake og kan ikke komme på noe verre enn dette. Men nå har jeg bare vært med siden 1994... Pinlige sifre. Men selv om vi bare tapte med ett mål er Egersund-kampen en god konkurrent til denne. 4-0 mot nyopprykket lag på hjemmebane er så sikker seier som det kan bli... Den kampen fikk vel til og med internasjonal oppmerksomhet. Men enig i at både nevnte Brann- og LSK-kamp var bedre kamper enn denne. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 122 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. August Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. August 2 minutter siden skrev Kardelj: Egersund-kampen Det var også ekstremt pinlig, men jeg holder den som klart bedre enn denne. I den kampen viste vi også mye bra og var i perioder veldig gode. Dagens kamp var et shit show fra start til slutt. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 5. August Del Skrevet 5. August 22 timer siden skrev Ace: Dette var verre enn den kampen. LSK var tross alt en kamp på øverste nivå mot er rimelig bra lag. Dagens skandale er i Obos mot et nyopprykket lag. I fjor var de to divisjoner under oss! Jeg har prøvd å tenke tilbake og kan ikke komme på noe verre enn dette. Men nå har jeg bare vært med siden 1994... Vi hadde noen kamper i 1984, men var heldigvis ikke til stede på dem. Mulig noen andre kan uttale seg om dem. Borte mot Eidsvold Turn og Gjerdum er muligens kandidater? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Yassine 1 496 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. August Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. August Tap «hjemme» mot publaget fra Wales må høyt opp på denne listen. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
L 57 628 Del Skrevet 5. August Del Skrevet 5. August Det var da svært til selv-pisking. En merkelig og ganske unødvendig øvelse. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 6. August Del Skrevet 6. August Mange mindre gode minner i denne tråden også. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå