Luringen 3 291 Del Skrevet 10. August Del Skrevet 10. August 8 minutter siden skrev elvis: Andresen er konge idag, for noen raid😀 Hele forsvarslinja klasse idag 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 352 Del Skrevet 10. August (endret) Del Skrevet 10. August (endret) Lagseier i dag! - og bare 5 poeng opp til sikker plass. Endret 10. August av h1912 mer tekst 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 397 Del Skrevet 10. August Del Skrevet 10. August Diabate og Andresen BB, ingen baklengs og stor opptur etter forrige søndag! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 569 Del Skrevet 10. August Del Skrevet 10. August Er det bevisst at Christensen aldri spiller ballen fremover i banen? Skal han bare være ett oppspillspunkt som slår bakover/ sidelengs? Stor kontrast til Spiten, Olderheim og Wendt som alle først søker fremover... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 703 Del Skrevet 10. August Del Skrevet 10. August 11 minutter siden skrev elvis: Er det bevisst at Christensen aldri spiller ballen fremover i banen? Tror det er litt tanken ja, en som alltid prøver å stå tilgjengelig slik at laget for resirkulert ballbesittelsen og sørger for at ballen ikke går tapt. Syns faktisk det blir litt oversett hvor bra posisjonering han har til tider for å hjelpe kanter som sliter. Allikevel så kan man ikke si at han hadde blitt en dårligere spiller av å spille fremover av og til 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 008 Del Skrevet 10. August Del Skrevet 10. August Enig - jeg tror Christensen innsats er litt undervurdert her på forumet. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 569 Del Skrevet 10. August Del Skrevet 10. August 3 minutter siden skrev @ringo: Enig - jeg tror Christensen innsats er litt undervurdert her på forumet. Jeg mente overhode ikke å undervurdere han.... han er jo veldig sikker som oppspillspunkt. Sikkert smart å ha en slik spiller som balanserer litt de offensive spillerne. 😀 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TheDriver 896 Del Skrevet 10. August Del Skrevet 10. August De får ta med seg denne kampen nå og bygge på dette så kan de hive seg på direkte opprykk. Tror det sitter i hodet til spillerene at det varierer så voldsomt. At de tar for lett på enkelte kamper. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 227 Del Skrevet 10. August Del Skrevet 10. August 23 minutter siden skrev Elliott Ottesen: Tror det er litt tanken ja, en som alltid prøver å stå tilgjengelig slik at laget for resirkulert ballbesittelsen og sørger for at ballen ikke går tapt. Syns faktisk det blir litt oversett hvor bra posisjonering han har til tider for å hjelpe kanter som sliter. Allikevel så kan man ikke si at han hadde blitt en dårligere spiller av å spille fremover av og til I tillegg kan det være risikabelt å ha en def midt som vender opp og søker frem. Kan fort påføre oss brudd sentralt i banen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 340 Del Skrevet 10. August Del Skrevet 10. August 8 minutter siden skrev @ringo: Enig - jeg tror Christensen innsats er litt undervurdert her på forumet. Utskjelt har jeg inntrykk av at han er. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 291 Del Skrevet 10. August Del Skrevet 10. August Positivt i dag. Diabate veldig bra selv om han har en del å gå på for å nå toppform. Større press på ballfører, spesielt i første omgang. Men vi slapp Ranheim inn i kampen i annen omgang og mot et bedre lag kunne vi igjen mistet poeng. Nysveen spiller uten selvtillit og må få opp duellspillet. Andresen glitrende god. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 008 Del Skrevet 10. August Del Skrevet 10. August 44 minutter siden skrev 1369: Utskjelt har jeg inntrykk av at han er. Sant det, jeg uttalte meg med overlegg forsiktig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 008 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. August Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. August Vik trekke frem Kay - duellerte mye og bra. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 569 Del Skrevet 10. August Del Skrevet 10. August 10 minutter siden skrev @ringo: Vik trekke frem Kay - duellerte mye og bra. Fantastisk gøy og fortjent! Han har ett skyhøyt toppnivå, men gjentagene skader holder han desverre tilbake. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 10. August Del Skrevet 10. August 11 minutter siden skrev @ringo: Vik trekke frem Kay - duellerte mye og bra. Samme som forrige han startet? Nå må vi bare få kroppen til å fungere bra nok til å spille hver kamp. Å kunne spille fast med Olderheim og Kostadinov som indreløpere blir noe helt annet enn Roberts og Wendt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 495 Del Skrevet 10. August Del Skrevet 10. August Kjempe kamp i dag! Alle var på og dette var et annet lag enn forrige. Forstår at vi kommer til å variere, men Gud bedre… aldri kjedelig å være Stabæk supporter. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 764 Del Skrevet 10. August Del Skrevet 10. August Fikk ikke sett kampen live, men endelig sett den nå! For et herlig comeback av gutta, i dag er alle mann påskrudd og kriger for ballen! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 460 Del Skrevet 11. August Del Skrevet 11. August Spiller vi som vi gjør i 1 omg så kommer vi til å rykke opp. Bra levert av mange og ikke minst mange av de rutinerte stepper opp. Syntes uansett de først 10-20 min av 2 omg må vi slutte å bli kjent for. Er neste så Ranheim bare vet vi skjelver og kommer neppe til å være det samme laget i 2 omg. Det er neste så dem har kjempe troa på poeng eller seier sekundet 2 omg starter og det til tross for 3-0 på tavla! Mot et litt bedre lag så står det plutselig 3-2 etter 55 min. Vi er defintivt ikke friskmeldt, men heldigvis så har vi Diabate tilbake og håper Kay holder seg skadefri. Andresen også klasse! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 281 Del Skrevet 11. August Del Skrevet 11. August Ranheim manglet også to viktige nøkkelspillere i Tønne og Hou Sæter.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 008 Del Skrevet 12. August Del Skrevet 12. August 18 timer siden skrev stbS: Spiller vi som vi gjør i 1 omg så kommer vi til å rykke opp. Bra levert av mange og ikke minst mange av de rutinerte stepper opp. Syntes uansett de først 10-20 min av 2 omg må vi slutte å bli kjent for. Er neste så Ranheim bare vet vi skjelver og kommer neppe til å være det samme laget i 2 omg. Det er neste så dem har kjempe troa på poeng eller seier sekundet 2 omg starter og det til tross for 3-0 på tavla! Mot et litt bedre lag så står det plutselig 3-2 etter 55 min. Vi er defintivt ikke friskmeldt, men heldigvis så har vi Diabate tilbake og håper Kay holder seg skadefri. Andresen også klasse! DETTE! Vi gjør 1 god omgang mot Ranheim og det er ikke nok til å vaske fadesen mot Lyn fra minnet. Men det var et lite steg i rett retning! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 939 Del Skrevet 12. August Del Skrevet 12. August Ranheim gir oss denne kampen ved ikke å presse høyt mot forsvaret vårt når vi skal spille oss ut. "Alle" kampene vi taper stort, slipper vi inn på grunn av balltap i oppspillsfasen. De skrudde til presset litt i 2. omgang, og da ser man fort at man spiller seg til sjanser. Vi slipper til fem hjørnespark første ti min. Grafen under er fra sofascore og viser "attack momentum". Naturlig at det endrer seg når vi leder 3-0, men greit bilde på kampen. Personlig syntes jeg det hang et Ranheim mål i lufta lenge, og bare en fantomredning skilte oss fra det. Riktignok så sent som i 77. minutt, men vi har sett oss kollapse før. xG var jo også 2.40 - 1.57 i vår favør. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 241 Del Skrevet 12. August Del Skrevet 12. August 4 timer siden skrev joffen: Ranheim gir oss denne kampen ved ikke å presse høyt mot forsvaret vårt når vi skal spille oss ut. "Alle" kampene vi taper stort, slipper vi inn på grunn av balltap i oppspillsfasen. De skrudde til presset litt i 2. omgang, og da ser man fort at man spiller seg til sjanser. Vi slipper til fem hjørnespark første ti min. Grafen under er fra sofascore og viser "attack momentum". Naturlig at det endrer seg når vi leder 3-0, men greit bilde på kampen. Personlig syntes jeg det hang et Ranheim mål i lufta lenge, og bare en fantomredning skilte oss fra det. Riktignok så sent som i 77. minutt, men vi har sett oss kollapse før. xG var jo også 2.40 - 1.57 i vår favør. Øyetesten sa meg at mye endret seg da vi tok av Diabate. Med han på banen hadde vi en outlet og en som kjempet med midtstopperne. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 460 Del Skrevet 12. August Del Skrevet 12. August For å ikke snakke om corner i mot! Diabate klarerte vel 3-4 av dem, lagde riktig nok unødvendig frispark på en også. Men han er der med en gang og jager! Blir noe helt annet for andre lag å forholde seg til. Beste av alt er at han fortsatt ikke helt i topp form! Han er en typ spiller som lett kan banke inn 20 + mål! Blir fort opprykk med sånt. Da går fort de kampene som mot Raufoss, Egersund, Lyn hjemme osv i vår favør. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå