Gå til innhold

Aleksa Matic


arni
 Del

Anbefalte innlegg


7 timer siden skrev Color Blue:

Selvsagt, men uansett overrasket over at han spiller i OBOS.

Hmm? Det kan se ut som om du ser at han (helst?) blir solgt. Og at vi må selge ham, for at du ikke skal bli overrasket. Og at Stabæk dermed rykker nedover i OBOS, og derfor fortsatt vil fremstå som en Middelhavsfarer. Selv er jeg begeistret for at han spiller i klubben, og ser absolutt ingen grunn til å spekulere i at våre beste menn skal selges og forlate klubben vår. Fortsetter vi sånn, vil vi jo for alltid være en middelmådighet. Og en farmerklubb for alle andre (måtte Gud forby!) Skal vi i fremtiden bli en toppklubb, noe jeg selvsagt ønsker, må vi jo beholde våre beste menn - og ikke selge dem! Da rykker vi jo tilbake til start, hele tiden. Det er helt merkelig å lese her på forumet om at den og den spilleren snart vil/må/bør bli solgt. Skal vi bli en toppklubb er det jo av største betydning å dyrke frem og kjøpe inn - og beholde - våre beste menn. Ikke selge for en hver pris!

Matic er konge.

Matic er kul.

En sinna serber

- verd vekt i gull!!

Matic -klapp, klapp, klapp

Matic - klapp, klapp, klapp (osv osv...)    

 

 

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


11 minutter siden skrev Sogniuer:

Enig. Blir enda mer overrasket om han spiller i OBOS neste år.

Ikke overrasket. Han spiller i Eliteserien for Stabæk neste år. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev L 57:

Matic er konge.

Matic er kul.

En sinna serber

- verd vekt i gull!!

Matic -klapp, klapp, klapp

Matic - klapp, klapp, klapp (osv osv...) 

Nå er jeg solgt! Her må det lages en sang til vår kjære Matic💙

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev FranckTheBank:

Det som var bra med Bob er jo at ingen av våre stjerner ble solgt under hans opphold her. Nå under ny ledelse, vil vel kanskje Olden, Spiten, Matic osv forsvinne etter sesongen?

Ja. Nå vill de forsvinne.. Borte vekk... Og Stabæk vil fremdeles bli en Middelshavsfarer... Slik er det... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev L 57:

Hmm? Det kan se ut som om du ser at han (helst?) blir solgt.

Jeg håper virkelig ikke vår beste spiller blir solgt! Det jeg mener er at det er snodig at han ikke spiller på et høyere nivå. Matic 💜

Lenke til innlegg
Del på andre sider


35 minutter siden skrev Color Blue:

Jeg håper virkelig ikke vår beste spiller blir solgt! Det jeg mener er at det er snodig at han ikke spiller på et høyere nivå. Matic 💜

Hvis vi beholder spillere som Matic, kanskje vi kan spille på et høyere nivå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

4 timer siden skrev Slum:

Kan noen avkrefte ryktet om at han skadet seg på treningen i dag og er ferdig for sesongen? 
 

Alt går til helvete i år. 

Det hadde vel blitt informert om på ett eller annet vis om det var tilfelle?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 minutter siden skrev kuk:

Det hadde vel blitt informert om på ett eller annet vis om det var tilfelle?

Stabæk har vell ikke den beste historikken med å dele skadedetaljer.. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev kuk:

Gi oss en oppdatering da, Stabæk!

Det er TO dager til kamp og TO uker siden sist kamp. Er man ikke interessert i å informere og "gire" opp supporterne sine til dyst?

Herregud - bare en eller annen rapport fra trening/lagstatus før vi setter i gang med siste, og enormt viktige periode denne sesongen..

Matic var ikke å se på dagens trening. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev Slum:

Matic var ikke å se på dagens trening. 

Hva med Kay? Er han i full gang igjen? 
 

er han den naturlige erstatteren, eller hvem andre kan gå inn om Matic ikke spiller?🤔

Lenke til innlegg
Del på andre sider


41 minutter siden skrev @ringo:

Geelmuyden eller Dahlby - om Matic er skadet er det ikke noe vi får gjort noe med - vi stiller uansett med 11 mann som til sammen skal være bedre enn KIL!

Vi er for faen Stabæk!

Spør igjen, er det ikke mulig å gjøre noe med det før?  Det medisinske aparatet i klubben må være horribelt

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette var den klart værste beskjeden vi kunne fått. Han er vår helt klart beste spiller og har hevet midtbanen flere hakk inkludert sine medspillere. Vi bør definitivt ta med evaluering av det skadeforebyggende arbeidet i den imaginære rapporten som lages etter sesongen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


8 timer siden skrev kuk:

Gi oss en oppdatering da, Stabæk!

Det er TO dager til kamp og TO uker siden sist kamp. Er man ikke interessert i å informere og "gire" opp supporterne sine til dyst?

Herregud - bare en eller annen rapport fra trening/lagstatus før vi setter i gang med siste, og enormt viktige periode denne sesongen..

Handler vel litt om å ikke KIL full rapport på kampen også, vil jeg tro. Send miøen en mail, så gir han deg det han vet.. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


9 timer siden skrev Sindre:

Det skal f… meg ikke være mulig at hver eneste nye spiller blir langtidsskadet etter noen få kamper…? Hva er der vi gjør feil?

Det kan umulig være tilfeldigheter da hadde vi vært steinrike hadde vi satt det veddemålet på en betting side.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Aleksa Matic
×
×
  • Opprett ny...