Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Åsane - mandag 26. august, 19:00 - Serierunde 20


 Del

Anbefalte innlegg


Ingen enkle kamper osv, men Rossbach kan gjerne ta et gult for drøying hvis vi leder hjemme mot Raufoss, og dermed stå over hjemmekampen mot Start. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 24.8.2024 den 8.43 skrev rykkinn:

Dette er kamp man SKAL vinne 10 av 10 ganger når ambisjonen er opprykk tilbake til Eliteserien. Stabæk ligger på en 4. plass, 3 poeng bak Moss og Bryne på plassene foran oss. 

Den harde realiteten etter nærmest ubegripelig mye surr tidligere i sesongen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selvfølgelig er det skuffende å være der vi er ut fra forventningene før sesongen. Ser vi derimot på hvor vi var for 4-5 runder siden, når mange hadde gitt opp håpet om direkte opprykk, ligge vi ganske bra ann.

De rundt oss har/vil avgi poeng. Seier i morgen vil gi oss litt luft til flere lag bakover på tabellen. Vi kan koste på oss litt glede over hvor mye bedre vi ligger an p.t., og håpe at gutta er skikkelig på i morgen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Åsane er et merkelig lag...

Tidligere i sesongen var vi et overtidsmål fra Kasper Pedersen fra å tape mot dem i Bergen. De slo Kongsvinger 5-0 borte. Samtidig har Enga, Moss, Bryne og Aalesund alle vunnet med tre mål eller mer. 

Stabæk-laget bør fortsatt være revansjelystne etter fadesen mot Lyn, og med en målforskjell som kan trenge litt pynting er det lov å håpe på storseier?

(Jada. Ingen enkle kamper. En kamp om gangen. Ballen er rund. Vinner ikke med 95% innsats osv.)

 

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


To andre kamper med betydning for oss i dag.

Egersund - Moss

Aafk - Bryne

Hva håper man på? U i den første, eller hjemmeseier? Aafk hjemme mot Bryne er vel en no-brainer.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev odd:

Åsane er et merkelig lag...

Tidligere i sesongen var vi et overtidsmål fra Kasper Pedersen fra å tape mot dem i Bergen. De slo Kongsvinger 5-0 borte. Samtidig har Enga, Moss, Bryne og Aalesund alle vunnet med tre mål eller mer.

 

Har en følelse av at Åsane sliter når det butter, og hvis man klarer å gruse dem tidlig, kan kampbildet bli riktig så bra for oss. Samtidig har de kanskje hatt en fordel i å bytte keeper fra vår tidligere spiller Simen Lillevik Kjellevold.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


26 minutter siden skrev 1369:

Samtidig har de kanskje hatt en fordel i å bytte keeper fra vår tidligere spiller Simen Lillevik Kjellevold.

Så deler av kampen til Åsane mot Aalesund og der stod det en fyr i mål som må ha vært drøye 2 meter høy med ditto rekkevidde og han tok alt som kom (naturlig nok når man vinner 2-0). Var ofte ute i feltet og plukket også, men det jeg bet meg mest merke til var at det så veldig tilfeldig ut han traff med det meste den kvelden. Uslepen keeper med voldsom fysikk som jeg tror vil variere mellom det strålende og totalt havari. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


19 minutter siden skrev Øyvind:

Så deler av kampen til Åsane mot Aalesund og der stod det en fyr i mål som må ha vært drøye 2 meter høy med ditto rekkevidde og han tok alt som kom (naturlig nok når man vinner 2-0). Var ofte ute i feltet og plukket også, men det jeg bet meg mest merke til var at det så veldig tilfeldig ut han traff med det meste den kvelden. Uslepen keeper med voldsom fysikk som jeg tror vil variere mellom det strålende og totalt havari. 

Høy keeper = skyt lavt

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kristoffer Larsen fortsatt skadet for dem, helt greit å slippe innleggs foten hans! Toppscorer Mykklebust også på benken fra start. Han var farlig sist vi spilte mot dem. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 timer siden skrev odd:

Åsane er et merkelig lag...

Tidligere i sesongen var vi et overtidsmål fra Kasper Pedersen fra å tape mot dem i Bergen. De slo Kongsvinger 5-0 borte. Samtidig har Enga, Moss, Bryne og Aalesund alle vunnet med tre mål eller mer. 

Stabæk-laget bør fortsatt være revansjelystne etter fadesen mot Lyn, og med en målforskjell som kan trenge litt pynting er det lov å håpe på storseier?

(Jada. Ingen enkle kamper. En kamp om gangen. Ballen er rund. Vinner ikke med 95% innsats osv.)

 

 

 

Sitter og leser ditt innlegg, og akkurat da scorer Åsane. Sandens Ulf fikk også det første målet, men vi vant 1-3. Vi kan gjenta dette her og nå mot Åsane.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Åsane - mandag 26. august, 19:00 - Serierunde 20
×
×
  • Opprett ny...