Blaa_Ottz 87 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Dette Stabæklaget her er så ekstremt tafatt og dårlig. Jeg har ikke ord. Hva nå? Hva kan redde denne sesongen? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Nå har vel BB vært sjef i et år ganske nøyaktig, er vi no bedre nå enn da han tok over i fjor? Eg berre spyr 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
NaturligPessimist 409 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September 2 minutter siden skrev JonasM: Jeg gleder meg til vi får et skudd på målet til Bryne i denne kampen ... Jeg trenger ikke sitte limt til VG live og vente på utligning, altså? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa_Ottz 87 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Akkurat nå skrev NaturligPessimist: Jeg trenger ikke sitte limt til VG live og vente på utligning, altså? Nei den tiden kan du bruke på noe annet. Se maling tørke fks 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
NaturligPessimist 409 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Akkurat nå skrev Blaa_Ottz: Nei den tiden kan du bruke på noe annet. Se maling tørke fks Ble støvsuging. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Nei dette gir jeg opp. Nå gikk opprykstoget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 321 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September 😪😪 Her må vi steppe up i 2.omg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 352 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Kunne klart oss uten kommentator også. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Fatter ikke hvordan det er mulig, vi dominerte det laget det til de grader, to ganger, på vårsesongen. Nå er det bare å spille i bakrommet vårt langt eller kort, og det blir en stor sjanse. Helt sykt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Skjelvik er helt ute. Herregud Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 939 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Det er altså så nakent. Skjelvik er krise, Roberts det samme, Walstad krise, og listen blir bare lenger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 631 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Dette laget henger jo ikke sammen i det hele tatt… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 352 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Få inn Matic, da. Gjør noe, BOB Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa_Ottz 87 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Akkurat nå skrev Øistein: Nei dette gir jeg opp. Nå gikk opprykstoget. Jepp. Det var spikern i kista. Blir smågutter mot voksne hver kamp. Minner meg litt om da Tunold mente laget i 21 skulle ende på øvre halvdel i EL. Men rykka rett ned til en «stoooor overraskelse» for klubben. Vi er naive og elendige på spillerlogestikk i år. Igjen. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 281 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Dette er IKKE enkeltspilleres feil, det handler om den generelle strukturen som trenerteamet har ansvaret for… 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TF22 393 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Kjørt buss hele natta og kommet frem 30 minutter før kampstart eller...??? Helt utrolig ufokusert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September 2 minutter siden skrev joffen: Det er altså så nakent. Skjelvik er krise, Roberts det samme, Walstad krise, og listen blir bare lenger Vil jo egt påstå at Bob er ganske krise for tiden han også. Synes ikke han er spesielt god til å forberede seg og sette seg inn i hva som møter oss i de ulike kampene. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Akkurat nå skrev Sindre: Dette laget henger jo ikke sammen i det hele tatt… Når det ikke gjøres endringer etter 4-5 traume og 7-1 tap blir det sånn 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 681 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Det er den defensive strukturen som er krise. Stopperne våres er ikke stoppere, de er back, midtbane og til og med spisser. Og de som da burde fylle tomrommene er ikke der. Mitt spørsmål er da: er det de som gjør feil vurdering? Eller følger de oppgaver de har blitt gitt? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Siden Tv2 bruker ca 1 krone på å produsere denne kampen, så er det umulig å se om det er offside eller ei 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 321 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September ALDRI OFFSIDE! HVA FAEN Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Fy faen vi suger ass. Kan ikke spille med Back på venstrekant. Kan ikke spille med Back som midtstopper. Kan ikke spille med to offensive midtbanespillere sentralt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 365 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Flaut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 281 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September 3 minutter siden skrev JonasM: Det er den defensive strukturen som er krise. Stopperne våres er ikke stoppere, de er back, midtbane og til og med spisser. Og de som da burde fylle tomrommene er ikke der. Mitt spørsmål er da: er det de som gjør feil vurdering? Eller følger de oppgaver de har blitt gitt? Eller er dem dønn forvirra over de taktiske vurderingene de må følge..aldri livet at vi er 2-0 dprligere enn Bryne spiller for spiller.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
flamingo 190 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Bob har ofte pratet om «play good football». Det vi har sett i majoriteten av kampene denne sesongen minner bare om 11 hodeløse høns uten en plan. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 939 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September 3 minutter siden skrev kuk: Vil jo egt påstå at Bob er ganske krise for tiden han også. Synes ikke han er spesielt god til å forberede seg og sette seg inn i hva som møter oss i de ulike kampene. Alt er krise. Jeg spurte om dette på medlemsmøtet, og svaret var at de gjorde noen tilpasninger i presset om de møtte lag med tydelige stiler. Bryne har ikke noen tydelig stil for meg i hvertfall, så da er det ikke tilpasset noe i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 321 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Denne troppen og stallen er så syltynn at jeg ikke skjønner helt hva man kan gjøre? Vi stiller opp med en benk hvor samtlige er under 23 år. Med alle skadene og spillere ute hele tiden uten å få inn spillere, så ser jeg ikke hva noen som helst trenere kan få til. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Sjokkerende hvor labert individuelt nivå det er på Næss og Skjelvik. De burde vært bautaer på dette nivået. Men da må de opp fra 80% fokus til 100. Forferdelig.. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
zooted 300 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Flaue greier. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 1 918 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Hvordan er det mulig at hvert eneste angrep vi slipper til er LIVSFARLIG? Skjelvik er virkelig noe av det verste jeg har sett. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå