Gå til innhold

Kamptråd: Bryne - Stabæk 1. september

odd
 Del

Anbefalte innlegg

Fatter ikke hvordan det er mulig, vi dominerte det laget det til de grader, to ganger, på vårsesongen. 

Nå er det bare å spille i bakrommet vårt langt eller kort, og det blir en stor sjanse. Helt sykt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev Øistein:

Nei dette gir jeg opp. Nå gikk opprykstoget. 

Jepp. Det var spikern i kista. Blir smågutter mot voksne hver kamp. Minner meg litt om da Tunold mente laget i 21 skulle ende på øvre halvdel i EL. Men rykka rett ned til en «stoooor overraskelse» for klubben. Vi er naive og elendige på spillerlogestikk i år. Igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev joffen:

Det er altså så nakent. Skjelvik er krise, Roberts det samme, Walstad krise, og listen blir bare lenger

Vil jo egt påstå at Bob er ganske krise for tiden han også. Synes ikke han er spesielt god til å forberede seg og sette seg inn i hva som møter oss i de ulike kampene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev Sindre:

Dette laget henger jo ikke sammen i det hele tatt…

Når det ikke gjøres endringer etter 4-5 traume og 7-1 tap blir det sånn

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er den defensive strukturen som er krise. Stopperne våres er ikke stoppere, de er back, midtbane og til og med spisser. Og de som da burde fylle tomrommene er ikke der. Mitt spørsmål er da: er det de som gjør feil vurdering? Eller følger de oppgaver de har blitt gitt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen vi suger ass. Kan ikke spille med Back på venstrekant. Kan ikke spille med Back som midtstopper. Kan ikke spille med to offensive midtbanespillere sentralt. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 minutter siden skrev JonasM:

Det er den defensive strukturen som er krise. Stopperne våres er ikke stoppere, de er back, midtbane og til og med spisser. Og de som da burde fylle tomrommene er ikke der. Mitt spørsmål er da: er det de som gjør feil vurdering? Eller følger de oppgaver de har blitt gitt?

Eller er dem dønn forvirra over de taktiske vurderingene de må følge..aldri livet at vi er 2-0 dprligere enn Bryne spiller for spiller..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 minutter siden skrev kuk:

Vil jo egt påstå at Bob er ganske krise for tiden han også. Synes ikke han er spesielt god til å forberede seg og sette seg inn i hva som møter oss i de ulike kampene.

Alt er krise.

Jeg spurte om dette på medlemsmøtet, og svaret var at de gjorde noen tilpasninger i presset om de møtte lag med tydelige stiler. Bryne har ikke noen tydelig stil for meg i hvertfall, så da er det ikke tilpasset noe i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne troppen og stallen er så syltynn at jeg ikke skjønner helt hva man kan gjøre? Vi stiller opp med en benk hvor samtlige er under 23 år. Med alle skadene og spillere ute hele tiden uten å få inn spillere, så ser jeg ikke hva noen som helst trenere kan få til. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjokkerende hvor labert individuelt nivå det er på Næss og Skjelvik. 

De burde vært bautaer på dette nivået. Men da må de opp fra 80% fokus til 100. 

Forferdelig..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Bryne - Stabæk 1. september
  • Opprett ny...