Pompel 281 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September 2 minutter siden skrev Jørg1: Hvordan er det mulig at hvert eneste angrep vi slipper til er LIVSFARLIG? Skjelvik er virkelig noe av det verste jeg har sett. Utrolig hva kanskje fryktkultur kan gjøre med en arbeidsplass…. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 291 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September 5 minutes ago, Pompel said: Dette er IKKE enkeltspilleres feil, det handler om den generelle strukturen som trenerteamet har ansvaret for… Det er jeg helt uenig i. Se fks. på første mål i dag. Spillerne plasserer seg helt feil og står samlet i et nesten tomt rom før de begynner å løpe mot en spiller som får stå alene og prikke ballen i mål. Sånt er ikke treners feil. Sorry, men bakre firer er OBOS svakeste. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 569 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Akkurat nå skrev Pompel: Utrolig hva kanskje fryktkultur kan gjøre med en arbeidsplass….. Er det en fryktkultur i Stabæk?? Fortell! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 281 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September 5 minutter siden skrev elvis: Er det en fryktkultur i Stabæk?? Fortell! Spillerne virker mer redde for å gjøre feil. ikke i Stabæk,men fra han som bestemmer.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 681 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September 4 minutter siden skrev InaB: Det er jeg helt uenig i. Se fks. på første mål i dag. Spillerne plasserer seg helt feil og står samlet i et nesten tomt rom før de begynner å løpe mot en spiller som får stå alene og prikke ballen i mål. Sånt er ikke treners feil. Sorry, men bakre firer er OBOS svakeste. For lett å skylde på svak firer der. Kay kunne fint kommet dypere der og bidratt når de (bakre firer) skal falle av på innlegget som kommer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 779 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Dessverre nærmer vi oss den brutale sannheten. BB klarer ikke formidle sin filosofi til denne spillerstallen. Jeg har liten tro at en ny spiller inn gjør en forskjell. Vi har ikke mere en maks 10% sjanse på opprykk via kvalik. La oss håpe at vi har en kontrakt med BB som er krystallklar på hvis ikke opprykk er det takk for følge. Da får vi dessverre bare stå i det resten av sesongen da jeg ikke har noen tro på at ny trener nå vil klare å snu dette til et opprykk. Hva som har ledet oss inn i dette uføret bør bli en seriøs gjennomgang og vi må så raskt som mulig få på plass en kapasitet av en Sportssjef, deretter ny trener. Med dette på plass går vi en spennende 2025 i møte . 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Basse har altså armen til Bryne-forsvareren rundt seg i det frisparket til Andresen slås. Ekstremt å blåse offside på den. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September 5 minutter siden skrev InaB: Det er jeg helt uenig i. Se fks. på første mål i dag. Spillerne plasserer seg helt feil og står samlet i et nesten tomt rom før de begynner å løpe mot en spiller som får stå alene og prikke ballen i mål. Sånt er ikke treners feil. Sorry, men bakre firer er OBOS svakeste. Men i alle dager da. Disse feilplasseringene har vi holdt på med i hele år - Det er tross alt treners ansvar å sørge for at vi trener på slike situasjoner 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September I teorien skal det oppleves som om tiden går fortere og fortere etterhvert som en blir eldre, og i det store og det hele opplever jeg det slik. Uker, måneder, årstider og år flyr forbi. Men av en eller annen grunn synes jeg 90 minutter går saktere og saktere. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 321 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Vi er mye bedre nå i 2.omgang. her har vi hatt mulighet til å score både 1 og 2. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jongje 9 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Akkurat nå skrev enda en jævla islending: I teorien skal det oppleves som om tiden går fortere og fortere etterhvert som en blir eldre, og i det store og det hele opplever jeg det slik. Uker, måneder, årstider og uker flyr forbi. Men av en eller annen grunn synes jeg 90 minutter går saktere og saktere. Jeg vet ikke veldig mye om fotball, men har sett nesten alle kampene våre siden gullsesongen. Nå synes jeg refresh-knappen her inne på forumet er mer spennende enn kampen. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 321 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September 2 minutter siden skrev Marandinho: Vi er mye bedre nå i 2.omgang. her har vi hatt mulighet til å score både 1 og 2. Fy faen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Økonomisk er det sikkert krise og ikke rykke opp, men rent sportslig er det helt greit at vi blir u OBOS. Vi er rett og slett ikke bedre 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asmats 468 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Dette er så flaut!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa_Ottz 87 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Fysisk vondt dette her. Jeg er sjokkert over hva som skjer med laget i mitt hjerte. Bunnivå i år. Tenk at STABÆK ikke er i nærheten av å rykke opp fra obos? Er jo stor fare for at vi blir surrende rundt i OBOS i flere år. Spillere vil ikke hit. Mindre inntekter. Ingen spillersalg å skryte av = konk. Bærum blir spille de på nye Nadderud i 2/3 div 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 281 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September 2 minutter siden skrev Øistein: Økonomisk er det sikkert krise og ikke rykke opp, men rent sportslig er det helt greit at vi blir u OBOS. Vi er rett og slett ikke bedre Kontraktsforlengelser med de ungelovende kan bli krise..(spiten, olderheim, Andresen ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 352 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September 4 minutter siden skrev Øistein: Økonomisk er det sikkert krise og ikke rykke opp, men rent sportslig er det helt greit at vi blir u OBOS. Vi er rett og slett ikke bedre Det burde jo den sportslige ledelse ta på alvor, for lenge siden, og vært på jobb! Vi vasser i seigolje! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
flamingo 190 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Husk at Egersund snudde 4-0 til 4-5 på 20 min Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 681 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Sykt å ikke sette inn Hammy for Roberts når vi ligger under 3-0 med et kvarter igjen… 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asmats 468 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Akkurat nå skrev tobb: Sykt å ikke sette inn Hammy for Roberts når vi ligger under 3-0 med et kvarter igjen… In Bob we trust..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa_Ottz 87 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Vi kan være utenfor kvalik etter denne runden. Og uten poengfangst fremover vil vi fort bli værende utenfor også 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September 7 minutter siden skrev flamingo: Husk at Egersund snudde 4-0 til 4-5 på 20 min Vi er ikke i nærheten så gode som Egersund.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 352 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Da har Matic debutert, og fått sitt første gule kort! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 227 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September 4 minutter siden skrev Blaa_Ottz: Vi kan være utenfor kvalik etter denne runden. Og uten poengfangst fremover vil vi fort bli værende utenfor også Og det er kanskje like greit? Denne sesongen er best å bare bli ferdig med, fortest mulig. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kardelj 14 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September 11 minutter siden skrev flamingo: Husk at Egersund snudde 4-0 til 4-5 på 20 min De spilte mot Stabæk, hvor man får 2 mål per sjangse. Vi spiller mot Bryne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Fysisk underlegne i alle ledd. Taktisk uintelligente. Null galskap. Ikke så fryktelige gode teknisk heller. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 227 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September 1 minutt siden skrev Kardelj: De spilte mot Stabæk, hvor man får 2 mål per sjangse. Vi spiller mot Bryne. "Gjør døren høy, gjør porten vid" spilles på full guffe i garderoben til våre helter. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 281 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Har vel klart hvertfall EN avslutning på mål mot selveste Bryne da💪🏼 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 765 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Rett å slett flaut, håpløs prestasjon nok en gang 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Brakka 88 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. September Er så stor forskjell på fotballag som spiller og organiserer seg som et kollektiv. Vi er ikke i nærheten av å fungere som et kollektiv. Det er natt og dag når man ser lagene vi har tapt mot hittil i år. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå