Gå til innhold

Kamptråd: Bryne - Stabæk 1. september

odd
 Del

Anbefalte innlegg

52 minutes ago, kuk said:

Men i alle dager da. Disse feilplasseringene har vi holdt på med i hele år - Det er tross alt treners ansvar å sørge for at vi trener på slike situasjoner

Du mener altså at BB trener inn at spillerne skal plassere seg feil og at de skal starte for seint i press på corner ? Ikke verdens beste trener hadde fått seier idag med denne bakre fireren. Resultatet overrasket meg ikke så mye . Vi er et dårligere lag enn Bryne. Jeg hadde håpet på flaks, noe som ikke er uvanlig i fotball. Det som overrasket var måten målene kom på, som mye skyldes manglende konsentrasjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 minutter siden skrev InaB:

Du mener altså at BB trener inn at spillerne skal plassere seg feil og at de skal starte for seint i press på corner ? 

Nei - det hadde holdt om de trente nok på det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 minutter siden skrev InaB:

Du mener altså at BB trener inn at spillerne skal plassere seg feil og at de skal starte for seint i press på corner ? Ikke verdens beste trener hadde fått seier idag med denne bakre fireren. Resultatet overrasket meg ikke så mye . Vi er et dårligere lag enn Bryne. Jeg hadde håpet på flaks, noe som ikke er uvanlig i fotball. Det som overrasket var måten målene kom på, som mye skyldes manglende konsentrasjon.

Verdens beste trener hadde detaljstyrt oppsettet på defensiv dødball. Verdens beste trener hadde også latt Næss få en pause, og gitt Øya sjansen. Verdens beste trener hadde også justert spillestilen for å kamuflere svakhetene i bakre firer. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Pompel:

Utrolig hva kanskje fryktkultur kan gjøre med en arbeidsplass….

Er det andre indikasjoner enn Ringo sine endeløse insiueringer om at "noe kan være galt" som tyder på at det er fryktkultur i spillergruppen? Jeg synes, som mot Åsane, at det er en forskjell på det vi gjør nå (inkompetente på å spille vanskelig) og det vi ofte har falt tilbake på tidligere (prøve å spille enkelt, men ikke spesielt gode på det heller.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

11 minutter siden skrev odd:

Er det andre indikasjoner enn Ringo sine endeløse insiueringer om at "noe kan være galt" som tyder på at det er fryktkultur i spillergruppen? Jeg synes, som mot Åsane, at det er en forskjell på det vi gjør nå (inkompetente på å spille vanskelig) og det vi ofte har falt tilbake på tidligere (prøve å spille enkelt, men ikke spesielt gode på det heller.)

Kan vel ikke være tvil om at noe er galt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19 minutter siden skrev odd:

Neida, det virker som alt fungerer helt topp👍🏼 Et middelmådig Oboslag :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

39 minutter siden skrev InaB:

Med VAR i dag ville målet vårt blitt godkjent. Diabate var ikke offside det er helt tydelig når både jeg og Budstikka ser det i reprise.

Da foreslår jeg at du og Budstikka tar dere av dette fremover. Så langt dere har tid og kapasitet, selvfølgelig. Vil jo ikke være urimelig heller.

Neida, bare tuller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

44 minutter siden skrev InaB:

Diabate var ikke offside det er helt tydelig

Så lenge det kun er ett kamera er ingenting helt tydelig her. Men enig i at det så veldig merkelig ut. Diabates reaksjon tyder heller ikke på at dommeren har noen god sak.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

24 minutes ago, Ace said:

Så lenge det kun er ett kamera er ingenting helt tydelig her. Men enig i at det så veldig merkelig ut. Diabates reaksjon tyder heller ikke på at dommeren har noen god sak.

Du har helt rett, ser ut som Bryne trekker ut, men at det holdes i Diabate som ikke virker å være offside. Kan være at assistentdommer mener at en annen har hatt innvirkning og vært i offside.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev InaB:

Du har helt rett, ser ut som Bryne trekker ut, men at det holdes i Diabate som ikke virker å være offside. Kan være at assistentdommer mener at en annen har hatt innvirkning og vært i offside.

Den er omtrent like dum som da vi ble snytt for overtidsscoring i Sandefjord i fjor

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Bryne - Stabæk 1. september
  • Opprett ny...