Gå til innhold

Magnus Lankhof Dahlby


arni
 Del

Anbefalte innlegg


Velkommen! Er vel på papiret akkurat det vi trenger offensivt nå. Fin alder, lite skader, mye mål og assist i seg, kjent med OBOS, og kan bekle begge kanter samt spiss. Noen som vet hvor mye vi måtte ut med?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ett kjøp som tikker av boksene 

x Ingen leieknekt - langsiktig/bygge lag

x Vi har allerede arvtageren klar når antageligvis en eller flere av Spiten, Vinge, Olderheim eller Geelmuyden ikke er her neste år. Bra å ha førstelagsspillere klare fra 1.januar 

x Det finnes mye bra i vår egen bakgård (Obos-ligaen) 

x backup på spissplass (kunne bekle alle roller foran har blitt sagt) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 timer siden skrev BlaaSpanjol:

lite skader

Bank i bordet! Årets sesong er virkelig ikke sesongen for å ta det for gitt. Uansett, spennende signering! Håper han kan bidra sikkelig med en gang, det trenger vi!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nice - veldig venstrefotet! Høyre innoverkant? Eller angripe bakre stolpe?

Om vi prøver å sende han rundt for å slå innlegg tror jeg kanskje ikke det er beste måten å bruke han på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan minne litt om Alanzinho når han starter på egen banehalvdel og drar seg innover, og skyter. Optimismen skyter i været, sett fra mitt synspunkt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så ut som han liker å gå rett på mål fra alle steder. Likte det jeg så. synes også det vitner litt om ambisjoner at han har gått til en klubb litt lengre unna enn å surre rundt i alle klubbene rundt Oslo slik veldig mange ender opp med å gjøre

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Går han rett inn i laget mot Raufoss? Spiten og Diabate er bankers, men hva med den siste plassen der fremme? Eggen Vinge leverte en bra kamp mot Godset.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev stbS:

Går han rett inn i laget mot Raufoss? Spiten og Diabate er bankers, men hva med den siste plassen der fremme? Eggen Vinge leverte en bra kamp mot Godset.

Virker som han går rett inn i laget. Spiten er neppe klar for 90 min.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Han virket lovende sist, men veldig skuffende prestasjoner i dag. Jeg lurer på om det er litt håpløst å spille med en back som vil inn i samme rommet som han? Hvorfor bruker vi ikke en høyrebent back som går på overlap når han er best når han går innover? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Magnus Lankhof Dahlby
×
×
  • Opprett ny...