odd 18 696 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September 21 minutter siden skrev Blaa_Ottz: Det Roberts leverer i dag er vel den klareste 1ern på børsen jeg har sett på mange år?! Eneste grunn til ikke å gi Roberts 1 må være at det trengs plass lengre ned på skalaen for Christensen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaa4alltid 38 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September Det gjør vondt å se spillere som ikke klarer å spille fotball, de har null spilleforståelse.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September Akkurat nå skrev blaa4alltid: Det gjør vondt å se spillere som ikke klarer å spille fotball, de har null spilleforståelse.. Spillerne er visstnok tipp topp og de beste i hele serien. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September Ikke før har vi klart å få på plass nok alternativer som venstrebacker (Riise, Andresen, Ekorness) til at Walstad kunne fått tatt seg fri, så er det så tomt på høyreback at han må inn der. En ting er å tape duellen mot mannen du dekker. OK. Fair enough. Men måten han ikke er i nærheten av å være i duellen i det hele tatt på 1-2 målet... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September Et flaksemål fra Diabate og en heading fra Christensen. Det er beholdningen hjemme mot RÆVFOSS Victorio og Cedergren må på ASAP. Legg om til to spisser. Matic fra start og Roberts bør sendes på første fly . 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. September Skammelig. Bare skammelig. Vi er dårligere enn i 2012. Vi er dårligere enn vi noen gang har vært. Ingen står opp. Ingen tar tak når Raufoss (!) håner de som lider seg gjennom dette på tribunen. Ingen tar tak når Raufoss (!) legger seg ned, "misforstår" bytter og haler ut tida. Vi bommer på de enkleste pasninger, snubler, virrer og slår ut med armene. Vi småspiller på egen 16 når vi ligger under 2-1 i en kamp vi må vinne. Rykker vi opp er det ikke bare flaks. Det vil i så fall være en astronomisk sensasjon som vil snu opp ned på all verdens regnesentraler. Fly vil bli satt på bakken fordi man ikke lenger kan være trygg på fysikk og beregninger. Hva må vi gjøre? Barbere håret av brystet og balla og lime det fast på spillerne? 57 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. September Jag vill knarka!! 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September 4 minutter siden skrev Posse: Skammelig. Bare skammelig. Vi er dårligere enn i 2012. Vi er dårligere enn vi noen gang har vært. Ingen står opp. Ingen tar tak når Raufoss (!) håner de som lider seg gjennom dette på tribunen. Ingen tar tak når Raufoss (!) legger seg ned, "misforstår" bytter og haler ut tida. Vi bommer på de enkleste pasninger, snubler, virrer og slår ut med armene. Vi småspiller på egen 16 når vi ligger under 2-1 i en kamp vi må vinne. Rykker vi opp er det ikke bare flaks. Det vil i så fall være en astronomisk sensasjon som vil snu opp ned på all verdens regnesentraler. Fly vil bli satt på bakken fordi man ikke lenger kan være trygg på fysikk og beregninger. Hva må vi gjøre? Barbere håret av brystet og balla og lime det fast på spillerne? Og tenk om vi hadde hatt normal dømming ifjor. Da ville vi ikke vært i denne situasjonen nå. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September Raufoss imponerte meg. De er tøffe i presset, flinke til å vende spillet raskt og spiller veldig direkte. 4 seiere på rad.... tape mot ett godt lag er en ting, men at Roberts og Christensen fikk fortsette en hel omgang er utilgivelig av benken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 493 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September På en dag der Bryne, Moss, Vinger og Eggersund avgir poeng så klarer vi faen meg å tape fullt fortjent hjemme mot Raufoss på Nadderud. Grusom sesong, aldri sett Stabæk dårligere. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September 1 minutt siden skrev stbS: På en dag der Bryne, Moss, Vinger og Eggersund avgir poeng så klarer vi faen meg å tape fullt fortjent hjemme mot Raufoss på Nadderud. Grusom sesong, aldri sett Stabæk dårligere. Raufoss kan sågar gå forbi Stabæk, i kampen om kvalik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 317 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September Vært no intervju med Bob post match? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaa4alltid 38 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. September Lankhof-Dahlby sin presise innleggsfot vil jeg gjerne se mer av. 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 449 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September Frustrerende og en elendig hjemmekamp. Dahlby og Matic er de eneste som ikke får stryk. Hadde faktisk ett håp om at det skulle snu nå. Men når vi ikke er i NÆRHETEN på hjemmebane mot Raufoss, så kan vi faktisk konstatere at vi er ræva. Gud bedre så ræva det var i dag. Jeg er helt tom. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September Gruer meg til Vålerenga kampen 0-10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September Roberts noe av det verste jeg har sett i Stabækdrakt. Helt elendig. Fomler med pasninger, mottak og vet ikke hva han gjør når han skal fremover. Ene og alene han sin skyld i 0-1 målet. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September 1 time siden skrev Posse: Hva må vi gjøre? Barbere håret av brystet og balla og lime det fast på spillerne? Åfydda! Verden har visst blitt røffere siden den gang vi bare bare holdt en knapp på spillerne. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 442 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September Hadde med nevøen på 5 år på sin første kamp, han ble ikke veldig imponert.. «Jeg synes nr 14 er dårlig» sa han. Kjipt når en 5 åring ser noe Bob ikke ser.. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
L 57 639 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. September Ikke sint. Bare veldig, veldig, veldig skuffet! De første tredve minuttene av første omgang er (noe av) det verste jeg har sett av Stabæk. Den man elsker, tukter man. Og nå må faen meg vi som elsker Stabæk, tukte dem! Det tuktes!! Dette må jo være den dårligste tabell-plassering siden begynnelsen av 1990-tallet. Jeg kan ikke så mye om formasjon og spillestil, men jeg ser jo at dagens/kveldens utgave av Stabæk har så lite vilje og tæl, at det norske vokabular ikke strekker til. Feilpasninger, misforståelser, regelrett bom, laber innsats, sløv forståelse. De dribler seg aldeles bort. Dagens kamp ga meg fysisk ubehag! Vi rykker aldri opp med dagens utgave av Stabæk. Og bra er det. Vi har absolutt ingen ting i Eliteserien å gjøre. Det er blitt hevdet at våre spillere er blant de bedre i OBOS, sammenliknet med de andre lagene. Det ser jo ikke sånn ut. Jeg tror vi må begynne på nytt, fra bunnen. Bygge sten på sten. Dette er ren skandale! For en gjeng sosemikkler, i hvert fall de fleste av dem. Ahhh - det var godt å få skrevet dette! 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 317 Del Skrevet 17. September Del Skrevet 17. September Klarte Bob å snike seg unna intervju igjen altså….? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 17. September Del Skrevet 17. September 26 minutter siden skrev Pompel: Klarte Bob å snike seg unna intervju igjen altså….? Miøen skulle prøve å få tak i det han sa til TV2. Har ikke sett noe enda 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 17. September Del Skrevet 17. September Utrolig provoserende at vi kun får ETT gult kort igår. For noen j@$&a pingler. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 17. September Del Skrevet 17. September 15 minutter siden skrev s-simen: Utrolig provoserende at vi kun får ETT gult kort igår. For noen j@$&a pingler. Som attpåtil var feil. Jeg er ikke enig i at det er noe mål med mange kort eller at det er "innsatsen" det er noe i veien med. Min mening er at vi i all hovedsak har et strukturelt problem, noe som trenerteamet har ansvaret for. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjersk 552 Del Skrevet 17. September Del Skrevet 17. September 12 timer siden skrev fexter: Roberts noe av det verste jeg har sett i Stabækdrakt. Helt elendig. Fomler med pasninger, mottak og vet ikke hva han gjør når han skal fremover. Ene og alene han sin skyld i 0-1 målet. Selv om Roberts skal ta skylda for den så header Christensen i forkant av det igjen upresset til feil spiller og setter oss under et visst press i stedet for å gå i angrep. Dette er Christensen i et nøtteskall. Saboterer alt offensivt, svak i duellspillet, treig og ekstremt slurvete! Matic virker bedre i absolutt alt. Vil se Matic fra start neste. Og hvor i helvete er Kay? Skadet han og? Igjen? 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. September Akkurat nå skrev Ace: Som attpåtil var feil. Jeg er ikke enig i at det er noe mål med mange kort eller at det er "innsatsen" det er noe i veien med. Min mening er at vi i all hovedsak har et strukturelt problem, noe som trenerteamet har ansvaret for. Tja. Det kommer an på hva du legger i "innsats". Husker særlig et frispill fra Raufoss hvor Diabate signaliserer høyt press og ligger i utgangspunktet bra og sperrer innsiden. Helt utrolig hvordan samtlige blaa er i full spurt til riktig spiller/rom, men 5m for sent ute. Da er Raufoss gjennom 2 ledd på 3 pasninger på ca 3 sek. Er det struktur, innsats, eller begge deler? Nå handlet ikke mangelen på gule kort om "innsats" egentlig, men jeg er sjokkert over at man kan se gårsdagens kamp og tenke at det ikke er noe i veien med innsatsen. Mangelen på gule kort i går handler om smartness. En haug av farlige overganger burde vært stanset tidligere, også med tjuvtriks. At ikke én spiller skriker på seg et gult kort ila innkast som bokstavelig talt tar 30 sek, dytter vekk spillere som tar med seg ballen når vi får frispark, eller flykicker han som feiret foran oss er for meg vel så mye et tegn på dårlig struktur som dårlig innsats. Raufoss hadde null respekt for oss, fordi vi aldri gjør oss fortjent til det. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
L 57 639 Del Skrevet 17. September Del Skrevet 17. September Å se Stabæk spille mot Raufoss var en blanding av å se en skrekkfilm og å se komi-kveld. Uansett; jeg er fremdeles rystet!! Det må være for mange mennesker - både i administrasjonen/trenerteamet og som spillere på banen - som åpenbart er feilansettelser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 17. September Del Skrevet 17. September 5 timer siden skrev s-simen: Tja. Det kommer an på hva du legger i "innsats". Husker særlig et frispill fra Raufoss hvor Diabate signaliserer høyt press og ligger i utgangspunktet bra og sperrer innsiden. Helt utrolig hvordan samtlige blaa er i full spurt til riktig spiller/rom, men 5m for sent ute. Da er Raufoss gjennom 2 ledd på 3 pasninger på ca 3 sek. Er det struktur, innsats, eller begge deler? Nå handlet ikke mangelen på gule kort om "innsats" egentlig, men jeg er sjokkert over at man kan se gårsdagens kamp og tenke at det ikke er noe i veien med innsatsen. Mangelen på gule kort i går handler om smartness. En haug av farlige overganger burde vært stanset tidligere, også med tjuvtriks. At ikke én spiller skriker på seg et gult kort ila innkast som bokstavelig talt tar 30 sek, dytter vekk spillere som tar med seg ballen når vi får frispark, eller flykicker han som feiret foran oss er for meg vel så mye et tegn på dårlig struktur som dårlig innsats. Raufoss hadde null respekt for oss, fordi vi aldri gjør oss fortjent til det. Er så utrolig enig i at det er utrolig ræv hvor lite kyniske vi er når Raufoss får overganger. Alle andre kakker ned Olderheim og de andre driblefantene våre. Det er med nød og neppe vi klarer noen overganger fordi Raufoss gjør alt de kan for å ødelegge. Jeg så ingen reelle forsøk på «professional fouls» i går. Og det største sviket er at ingen av spillerne klikker på motstanderen når de feirer foran oss. Helt utilgivelig. Det sier dessverre alt om hvor lite dette betyr for dagens spillere og hvor feil innstilling de har. Håper ledelsen fra support kan ta opp dette med klubben. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 317 Del Skrevet 17. September Del Skrevet 17. September 6 timer siden skrev arni: Miøen skulle prøve å få tak i det han sa til TV2. Har ikke sett noe enda Helt utrolig at ingen andre fra trenerteamet kan ta et intervju etter kamp heller… 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 685 Del Skrevet 17. September Del Skrevet 17. September Vi har Næss på repeat… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alex75 36 Del Skrevet 17. September Del Skrevet 17. September Rart ikke Matic starter... synes han har virket bra og et nytt tilskudd til laget. Dahlby er helt klart en forsterkning slik jeg ser det, farlig flere ganger , god innleggs fot og hadde et mål, men dessverre en unødvendig offside ifra innlegg. Dahlby skulle hatt ballen flere ganger, men alt spill foregår på andre siden. Synes Oldermoen går for mye med ball ( det gjør flere) og ødelegger rytmikken i angrepet, og ender med null niks.... send ball! Og herregud da, bakover!! Men dette laget har et enormt uforløst potensiale, det er fortsatt en mulighet for opprykk og vi har et spennende lag, skulle ikke forundre meg om vi kom til cup finalen heller....Det er ikke helt svart! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå