Gå til innhold

Bjørn Helge Riise


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


2 minutter siden skrev Jankri99:

Dessverre så må jeg sette meg skeptisk til den midlertidige løsningen når vi har Gaute Larsen som har vært trener for laget før

Det hadde Bob også

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev Jankri99:

Gaute Larsen som har vært trener for laget før

For 20 år siden. Mildt sagt irrelevant i dag.

Når vi skal ha en midlertidig intern løsning tenker jeg Riise er det åpenbare valget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tenker Riise er et meget spennende valg. Vi ender mest sannsynlig som en middelhavsfarer i år. Kanskje Riise får inn litt selvtillit i gruppa igjen, og kanskje viser seg å være mer enn en midlertidig løsning. Ingenting hadde gledet meg mer enn at vi rykker opp med Riise i 2025.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 minutter siden skrev Luringen:

Bjørn Helge har iallfall alltid oppfattes som mer oppegående enn sin bror

Ryktemessig farges han nok litt av broren, men jeg har hørt mye bra om BHR som trener. Som en ut sesongen-løsning er dette absolutt et greit valg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan dette være mannen som motiverer spillergruppen og gir oss ett løft??? Trodde en slik mørk situasjon vi er inni nå krever lang rutine og sterk autoritet, men jeg kjenner ikke Riise...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette ligner jo litt på Norske Talenter, så da ønsker jeg neste deltaker Lykke til!

Det er flere her som er gode på statistikk, og som dermed kanskje kan svare på dette:

Er det slik at sjansen for at blinde høner finner korn blir større for hver dag som går, eller nullstilles sjansen hver morgen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


35 minutter siden skrev Jankri99:

Dessverre så må jeg sette meg skeptisk til den midlertidige løsningen når vi har Gaute Larsen som har vært trener for laget før

Gaute Larsen blir en del av trenerteamet

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er lite press på Riise og Gaute, og det kan slå positivt ut. Håper dem kan gi nytt liv til dette laget og bidra til å fikse noen av problemene i forsvar. 

Må prøve noe nytt så dette er riktig valg, lykke til! Er ingen tvil over at dette kan gi god motivasjon til mange av de unge spillerene også. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev Nr14:

Hva er hans erfaring som trener med et hovedansvar?

Sakset fra NFF:

 

https://www.fotball.no/fotballdata/person/profil/?fiksId=3741469

I tillegg har han dette:

NFF Grasrottrener

NFF Grasrottrener del 1

NFF Grasrottrener del 2

NFF Grasrottrener del 3

NFF Grasrottrener del 4

NFF Keepertrener Grasrottreneren

NFF Keepertrener Grasrottreneren – barnefotball

NFF Keepertrener Grasrottreneren – ungdomsfotball

NFF Koronavettkurs

UEFA A-lisens

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev Nr14:

Hva er hans erfaring som trener med et hovedansvar?

Hadde vel ganske begredelige resultater i perioden han ledet andrelaget. Får håpe han kan få til litt mer med Gaute Larsen i ryggen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han hopper ikke akkurat etter Wirkola! Virker som en billig løsning som ikke er forhastet, men spontan. Opprykket har vi gitt opp. Så bruker man tiden nå til å finne en ny trener som kan lede oss oppover igjen året etter. 

Vi er nok en klubb som kan finne på å gi trenerjobb til broren Johnny Riise også om vi synker lavt nok. Men BH Riise er et kjent navn som gir oss litt PR og oppmerksomhet. Noe annerledesklubben Stabæk liker. 

Får sønnen Filip spilletid under far nå tro? Eller er han skadet ut sesongen?

Deilig  å ha et snev av optimisme før Egersund. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper han klarer å friske opp minnet til de rutinerte spillerne, slik at de kommer på hvorfor de i det hele tatt befinner seg på dette relativt høye nivået. Og, hvorfor de atpåtil får betalt. Det er ikke de unge spillerne som først og fremst har sviktet i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


36 minutter siden skrev FranckTheBank:

Han hopper ikke akkurat etter Wirkola! Virker som en billig løsning som ikke er forhastet, men spontan. Opprykket har vi gitt opp. Så bruker man tiden nå til å finne en ny trener som kan lede oss oppover igjen året etter. 

Vi er nok en klubb som kan finne på å gi trenerjobb til broren Johnny Riise også om vi synker lavt nok. Men BH Riise er et kjent navn som gir oss litt PR og oppmerksomhet. Noe annerledesklubben Stabæk liker. 

Får sønnen Filip spilletid under far nå tro? Eller er han skadet ut sesongen?

Deilig  å ha et snev av optimisme før Egersund. 

Du tenker på Johnny fra Stovner du...
John Arne er en likandes kar, slik som sin bror,  Bjørn Helge er. Det er uansett godt å se at du er egentlig er litt optimistisk. :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kjærnekar? Kjeppjagd i Lillestrøm og Aalesund - Konflikt fra dag en i Akademiet med kollega. Frelser på Bekkestua??? Personligheten er det vanskelig å forandre. Hvor lenge holder dette?

https://www.dagbladet.no/sport/ny-riise-stoy-i-aalesund/70114826

https://www.kfl.no/debatt/forum/hovedfora/hovedforum/18604-bjoern-helge-riise-saksoeker-lsk

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er JAR vistnok god med yngre spillere! BHR var regnet som ett stort tap da han dro fra Ålesund mtp trenerkarriere! Han har bare gode skussmål som trener på Sunnmøre i hvert fall!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 352

7 minutter siden skrev blaa_tann:

Kjærnekar? Kjeppjagd i Lillestrøm og Aalesund - Konflikt fra dag en i Akademiet med kollega. Frelser på Bekkestua??? Personligheten er det vanskelig å forandre. Hvor lenge holder dette?

https://www.dagbladet.no/sport/ny-riise-stoy-i-aalesund/70114826

https://www.kfl.no/debatt/forum/hovedfora/hovedforum/18604-bjoern-helge-riise-saksoeker-lsk

 

Tror du virkelig klubben hadde ansatt Bjørn Helge i de stillingene han har vært i til nå, og som ny hovedtrener, dersom de ikke kjente ham bedre enn det du forsøker å låre av deg??  EN annen ting. Du har lov til å publisere noe fra Kanarifansen sitt forum, hos Stabæk Support, eller?

Endret av h1912
mer tekst
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Bjørn Helge Riise
×
×
  • Opprett ny...