Gå til innhold

Kamptråd: Egersund - Stabæk - 24 serierunde - 25. september


rykkinn
 Del

Anbefalte innlegg


6 minutter siden skrev rykkinn:

Ny gresskamp, ikke vært helt heldige på gress så langt i år, men denne skal vinnes i morgen!

Fint åpningsinnlegg. En liten korreksjon: Egersund spiller nå på kunstgress de også, noe som antakelig er en fordel for oss.

Jeg tenker at vi skal ha moderate forventninger. BHR hadde sin første økt med laget i går og kan neppe trylle.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 minutter siden skrev Ace:

Fint åpningsinnlegg. En liten korreksjon: Egersund spiller nå på kunstgress de også, noe som antakelig er en fordel for oss.

Jeg tenker at vi skal ha moderate forventninger. BHR hadde sin første økt med laget i går og kan neppe trylle.

Stemmer! Skjedd litt der siden jeg var der i desember i fjor! Retter opp nå👌🏼

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 timer siden skrev rykkinn:

Bjørn Helge Riise sin debut! Skal Stabæk komme tilbake på vinnersporet igjen, etter godt over en måned siden sist seier? 

Kampstart 16:00!

Stabæk siste kamper gidder jeg ikke å gå gjennom.. ny trener, nye håp! 

Kun seier er godt nok om man i det hele tatt skal ta veien direkte opp, men nå handler det mer om å komme best mulig plassert på tabellen i forhold til kvalikk utover høsten!

Egersund står med to strake tap, ligger på 4. plass med 35 poeng (med en kamp mindre spilt enn Stabæk). Mistet flere sentrale spillere siden forrige oppgjør i mai, blant annet Magnus Lankhof Dahlby som nå er i Stabæk. Stabæk kan gå forbi Egersund på tabellen i morgen med seier. 

Dette blir Stabæk sin tredje kamp mot Egersund. Seier i cupen borte mot Egersund i 2004, men også 4-5 tapet fra mai.. nok om den.

11ern?

Ryktes om samme 11 som sist, men Ekorness inn for skadde Andresen. Vi får se i 14:45-15:00 tiden i morgen hva 11ern blir. 

Jeg har troen på 3 poeng i morgen! Kjør da Stabæk!

Flere blaa tar turen i morgen, kudos til dere! Over 20 stykk påmeldt på bussen! God tur!

Tiltredes!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 timer siden skrev arni:

BH med kaksig pre match intervju, kjør og lever nå!

Begynner å få troa tilbake. Det kjennes som om det er noe positivt på gang. God tur til dere på bussen, og alle andre som tar turen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


11 timer siden skrev arni:

BH med kaksig pre match intervju, kjør og lever nå!

Drømte om type Høgmo dersom de hadde sondert en stund, så kom BH😊Får håpe han ordner dette bedre enn å lede Stabæk 2

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er vrient å bedømme prestasjonene i Stabæk 2. Om han spilte seniorfotball med guttunger kan det være at resultatene er kjempegode selv om de objektivt sett kanskje ikke imponerer på papiret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Merkelig at Spiten ikke starter! Vært tilbake i en stund nå og må få han i form! Men 3 kamper på en uke så han starter nok en av dem. 

Kjør Stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


8 minutter siden skrev tobb:

Samme lag som sist, bortsett fra Ekorness inn for Andresen. Kjørr!!

Ekorness inn på høyre antar jeg? Walstad så ut som en fisk på land som høyreback mot Start. 

Men Ekorness ble bytte ut etter 30 min mot Sogndal fordi han var så dårlig? Må si jeg ikke stoler helt på han. Ville foretrukket Nysveen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes Walstad har vært skremmende svak defensivt de siste kampene. Skulle gjerne sett Nysveen foran han i køen. Ikke en defensiv slugger han heller, men han bidrar i det minste med fart og er mer offensivt anlagt. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Walstad har vært skremmende svak defensivt hele sesongen. En skygge av den spilleren han var på høsten i fjor. Men vi har ikke mange andre valg så han må jo spille før eventuelt Skjelvik er tilbake. Ellers er laget forståelig, skulle likt å se Wendt over Christensen og kanskje Hammy over Olderheim som har sett litt sliten ut i det siste, men forstår at BHR ikke ønsker å gjøre for mange endringer i hans første kamp. Får ikke sett kampen men håper på en etterlengtet seier!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


– Jeg har bare hatt to dager inn mot kamp, så jeg har gitt de et par knagger på defensiv struktur og noen tanker og ideer på offensive spillet som vi håper å se igjen. Det handler mer om faen meg å gå ut der og vise at vi konkurrerer. Få litt spilleglede, entusiasme og passion, sier Riise.

https://www.tv2.no/direkte/0nr51/sportsdognet-live/66f40cfde5389a062fbee536/riise-det-blir-en-ny-utfordring

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Egersund - Stabæk - 24 serierunde - 25. september
×
×
  • Opprett ny...