Gå til innhold

Kamptråd: Egersund - Stabæk - 24 serierunde - 25. september


rykkinn
 Del

Anbefalte innlegg


3 minutter siden skrev enda en jævla islending:

Én ting har i det minste blitt bedre siden sist vi møtte Egersund! Det er mye bedre å bare tape kamper rett frem enn å på død og liv skulle lede 4-0 først.

Ja, har blitt det nye mantra'et "4-0 er en farlig ledelse" som viste alle de andre lagene at alle kan vinne over Stabæk, uansett ledelse...

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En fotballkamp varer i 90 min og til slutt taper Stabæk. Vi går nå inn i en ny 14-kampers rekke uten seier. Spørsmålet er om vi holder unna nedrykk.

For en tafatt og puslete gjeng foran begge mål. Vi trenger psykologihjelp!  

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev FranckTheBank:

En fotballkamp varer i 90 min og til slutt taper Stabæk. Vi går nå inn i en ny 14-kampers rekke uten seier. Spørsmålet er om vi holder unna nedrykk.

For en tafatt og puslete gjeng foran begge mål. Vi trenger psykologihjelp!  

Jeg sitter med helt motsatt følelse i denne kampen, så jeg krysser fingrene for at du tar feil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev JonasM:

Jeg sitter med helt motsatt følelse i denne kampen, så jeg krysser fingrene for at du tar feil.

Problemet er at vi er helt overrasket og lite bestemt foran mål. virker som om de er redde for å score, mens å slippe inn føles avhengig for dem. 

BH Riise sin senior-trenerkarriere starter i Stabæk, men spørs om han får noen seire i sin første klubb. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 minutter siden skrev kuk:

Dommern har lagt seg på en spesiell og uforutsigbar linje kan man si..

Næss var borte etter 1. omgang og sa noen velvalgte ord, vil jeg tro.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vel, vet ikke hva jeg synes om Riise, men hvorfor i alle dager spiller vi kun inn mot midten når vi har flere gode løp på siden etc. Spiller kun Diabate feilvendt gang på gang hvor han står vanskelig,  og han spiller ikke videre til Dahlby for eks der som står alene etter 16 min? Og hva med kaptein Næss da som skal være tryggheten bak for de yngre og styre forsvar. Gått ut på dato for leeeeenge siden. Men hadde fortjent å lede her.... kommer i andre omg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 minutter siden skrev FranckTheBank:

Problemet er at vi er helt overrasket og lite bestemt foran mål. virker som om de er redde for å score, mens å slippe inn føles avhengig for dem. 

BH Riise sin senior-trenerkarriere starter i Stabæk, men spørs om han får noen seire i sin første klubb. 

Gi ham en sjanse før du begynner å rakke ned...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev h1912:

Gi ham en sjanse før du begynner å rakke ned...

Det er absolutt ikke Riise jeg rakker ned på. Ukulturen sitter i veggene på klubben over en "decade" nå. Jeg er oppriktig bekymret på klubbens vegne. Tror vi må ta en Wrexham for å få litt ny giv

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 minutter siden skrev h1912:

Gi ham en sjanse før du begynner å rakke ned...

Synes ikke akkurat Stabæk har hatt store sjanser. Selv om de hadde fortjent å lede..  Alt skal i midten selv med Diabate med flere mann på seg, variasjon og passninger og rytmikk i dette egentlig gode laget er vannskjøtt..Og en forferdelig utdatert kaptein

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev Alex75:

Synes ikke akkurat Stabæk har hatt store sjanser. Selv om de hadde fortjent å lede..  Alt skal i midten selv med Diabate med flere mann på seg, variasjon og passninger og rytmikk i dette egentlig gode laget er vannskjøtt..Og en forferdelig utdatert kaptein

Det har du skrevet mange ganger nå, og de fleste herinn kan lese. Kan du ikke for en gangs skyld ta tak i noe som er positivt

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, sorry. Blir bare frustrert. Synes laget ligger under ufortjent, og synes også laget har et stort uforløst potensiale. Vi kan snu dette nå i 2 dje

2 minutter siden skrev h1912:

Det har du skrevet mange ganger nå, og de fleste herinn kan lese. Kan du ikke for en gangs skyld ta tak i noe som er positivt

ja, sorry! Blir bare frustrert. Ligger under ufortjent og synes laget har sååå stort potensiale , men får det ikke ut. Men snur nå i 2 omgang :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Egersund - Stabæk - 24 serierunde - 25. september
×
×
  • Opprett ny...