Gå til innhold

Kamptråd: Egersund - Stabæk - 24 serierunde - 25. september


rykkinn
 Del

Anbefalte innlegg


3 minutter siden skrev Crispo11:

Hva er det som gjør at tilsynelatende oppegående folk ikke lærer? Walstad på høyreback har ennå ikke funket i en eneste kamp. Han sliter defensivt, og mister brodden offensivt når han må inn i banen på venstrefoten. Blir ekstra ille når han spiller bak en innoverkant. 

Og Ekorness er bare ikke god nok. Ihvertfall ikke ennå. For passiv i åpent spill, for veik og lett i duellene, og for begrenset offensivt. 

De to taper hver sin duell på bakre, og det er her vi taper kampen...

Og Rossbach er ikke god nok. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


14 minutter siden skrev Torres:

Så det du skrev på søndag var bare oppgulp, uten noe rot i hva du faktisk tenker om han?

Ja, litt var det. Men tror dessverre han blir for lett for klubben. Sikker grei fyr, og kan utvikle seg, men mener at det er litt merkelig at med 7 kamper igjen ink kvartfinale i cupen at de sparker Bob, og lar uerfarne Bjørn Helge lede disse viktige kampene hvis de ikke har en mer erfaren (pondus) allerede en i kikkerten..Bradley har ikke lykkes med det taktiske, men samtidig synes jeg at vi og klubben har trodd vi har bedre spillere enn vi egentlig har. Og skoen trykker på forsvar. En Leder! Og alt for lite relasjoner hvor passningen og løp også offensivt går med på on touch og løp....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev Sogniuer:

Savnet at egen keeper er litt mer ute i feltet og plukker eller bokser bort innlegg. Mener det kunne spart oss for mange baklengs.

Helt enig. Gi Ulla en sjanse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gutta spilte bedre i dag enn på lenge. Ufortjent tap. Må uansett klare å tett igjen bak. Forsvaret vårt lekker som en sil og markeringer glipper for lett. Hver gang motstanderlaget angriper blir det skummelt. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 24.9.2024 den 21.50 skrev arni:

BH med kaksig pre match intervju, kjør og lever nå!

Ble ingen effekt å være kaksig, gutta med årsverste høye skuldre offensivt

Lenke til innlegg
Del på andre sider


35 minutter siden skrev Abel:

Ble ingen effekt å være kaksig, gutta med årsverste høye skuldre offensivt

Årsverste? Da er jeg usikker på om vi så på samme kamp?

Sidestiller du denne kampen med hjemmekampen der vi tapte 4-5?

Etter innsatsen i går, hadde gutta fortjent å vinne.

Selvfølgelig er det ting å ta tak i, men årsverste? Nope.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 minutter siden skrev h1912:

Årsverste? Da er jeg usikker på om vi så på samme kamp?

Sidestiller du denne kampen med hjemmekampen der vi tapte 4-5?

Etter innsatsen i går, hadde gutta fortjent å vinne.

Selvfølgelig er det ting å ta tak i, men årsverste? Nope.

Årsverste i sjansesløsing pga stress og dårlig selvtillit

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes spillerne ville mer i går enn vi har sett på lenge. Men det er fremdeles for lite nøyaktighet i spillet. 

Klar fremgang fra de foregående kampene mener jeg. Få opp nøyaktighetene i det vi driver med så tror jeg vi får et bedre resultat mot Sogndal.

Og så skal vi FAEN meg slå KFUM!

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev @ringo:

Jeg synes spillerne ville mer i går enn vi har sett på lenge. Men det er fremdeles for lite nøyaktighet i spillet. 

Klar fremgang fra de foregående kampene mener jeg. Få opp nøyaktighetene i det vi driver med så tror jeg vi får et bedre resultat mot Sogndal.

Og så skal vi FAEN meg slå KFUM!

 

Helt klart! vi har nok sjanser til å vinne kampen. Husker ikke sist vi hadde en lignende brennefest. Brant alt av sjanser. 
Enig i at det var fremgang. Fortsetter vi slik blir det 3 poengere. Men det må komme snart :)

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir litt som da Drillo og Eggen møttes 16 mai 1999 med VIF mot RBK og RBK vant 5-1. Drillo sa etter kampen at VIF vant sjansestatistikken klart, så svarer Eggen: Æ tæll itt sjansa æ tæll mål😊
Når de defensive knaggene til Riise ikke oppfattes og gutta er så stressa når de skal sette de 11 sjansene, går det som det går.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 minutter siden skrev arni:


Når de defensive knaggene til Riise ikke oppfattes og gutta er så stressa når de skal sette de 11 sjansene, går det som det går.

My god 😰

Lenke til innlegg
Del på andre sider


8 minutter siden skrev arni:

Når de defensive knaggene til Riise ikke oppfattes og gutta er så stressa når de skal sette de 11 sjansene, går det som det går.

Gutta trenger en ordentlig god fest for å blåse ut steam. Hele gjengen. (Brus til de mindreårige 🤣

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev Marandinho:

Gutta trenger en ordentlig god fest for å blåse ut steam. Hele gjengen. (Brus til de mindreårige 🤣

Ja, sitter mye i hue. Egersund kom fra to litt flaue tap for første gang Iår, men var kliniske igår

Lenke til innlegg
Del på andre sider


13 minutter siden skrev Marandinho:

Gutta trenger en ordentlig god fest for å blåse ut steam. Hele gjengen. (Brus til de mindreårige 🤣

litt tett kampprogram kanskje?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 timer siden skrev @ringo:

Jeg synes spillerne ville mer i går enn vi har sett på lenge. Men det er fremdeles for lite nøyaktighet i spillet. 

Klar fremgang fra de foregående kampene mener jeg. Få opp nøyaktighetene i det vi driver med så tror jeg vi får et bedre resultat mot Sogndal.

Og så skal vi FAEN meg slå KFUM!

 

Robertsen hos Sogndal fikk gult kort i 90+1 og 90+6 (altså rødt kort), og må dermed stå over kampen mot oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev h1912:

Robertsen hos Sogndal fikk gult kort i 90+1 og 90+6 (altså rødt kort), og må dermed stå over kampen mot oss.

Feil tråd?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


11 minutter siden skrev h1912:

Ja, det er helt sikkert og visst. @@ringo nevnte Sogndal ovenfor her, så jeg tenkte.... ikke ... noe mer på DET! :) 

 

Start en kamptråd for lørdag, kanskje du bringer hell inn😊👍

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Egersund - Stabæk - 24 serierunde - 25. september
×
×
  • Opprett ny...