mbh 8 234 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. September Her har Joakim gjort en flott jobb: https://www.stabak.no/nyheter/for-kampen-stabaek-sogndal Jeg har lagt fra meg alle drømmer om opprykk. For meg dreier det seg nå om å sikre plassen i OBOS, og samtidig se en utvikling som gir tro på opprykk i 2025. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 27. September Del Skrevet 27. September 7 minutter siden skrev mbh: Her har Joakim gjort en flott jobb: https://www.stabak.no/nyheter/for-kampen-stabaek-sogndal Jeg har lagt fra meg alle drømmer om opprykk. For meg dreier det seg nå om å sikre plassen i OBOS, og samtidig se en utvikling som gir tro på opprykk i 2025. Og cupfinale! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 27. September Del Skrevet 27. September 19 minutter siden skrev Hanse: Og cupfinale! Gjerne det også! Håper morgendagens kamp viser en stor bedring i hvordan vi forsvarer oss, så vi ikke blir grisebanket av KFUM. Edit: jeg ser at vi har sluppet inn 20 flere mål i OBOS med én kamp mere spilt, enn det KFUM har i Eliteserien. Det er mye å glede/grue seg til fremover. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 27. September Del Skrevet 27. September Snart er det bare 4 seriekamper igjen å være urolig for😉 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Arturoo23 61 Del Skrevet 27. September Del Skrevet 27. September 1 time siden skrev mbh: Her har Joakim gjort en flott jobb: https://www.stabak.no/nyheter/for-kampen-stabaek-sogndal Jeg har lagt fra meg alle drømmer om opprykk. For meg dreier det seg nå om å sikre plassen i OBOS, og samtidig se en utvikling som gir tro på opprykk i 2025. Jeg tenker siste håp om opprykk henger i en tynn tråd og avhenger 100% på morgendagen. Historisk sett kan alt skje i playoff og den bør vi nå. Både Raufoss, Lyn og Kongsvinger har tøffe kamper i morgen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 27. September Del Skrevet 27. September Sogndal har 6 tap på rad Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 570 Del Skrevet 27. September Del Skrevet 27. September Bare gutta husker å markere ut motstander løp inn i boksen på innlegg. Samt et besøk hos Bekkestua Optiske for angrepsrekka😅 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 493 Del Skrevet 27. September Del Skrevet 27. September 28 minutter siden skrev Arturoo23: Jeg tenker siste håp om opprykk henger i en tynn tråd og avhenger 100% på morgendagen. Historisk sett kan alt skje i playoff og den bør vi nå. Både Raufoss, Lyn og Kongsvinger har tøffe kamper i morgen. Er helt enig med deg. Men syntes for første gang på lenge må vi drite litt i tabellen og hva dem andre gjør/spiller mot. Bare ha fokus på oss selv og bygge på Egersund kampen. Var mye bra sist kamp og vi fortjente ikke å tape. Klarer vi å fortsette i samme spor og tette igjen i forsvar, så bør vi ha gode muligheter i morgen. Vi har 4 tap på rad nå, 1 poeng på siste 5. Disse spillerene trenger en opptur nå. Hadde vært sikkelig deilig med en velfortjent 3 poenger, la oss håpe det kommer mot Sogndal. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Arturoo23 61 Del Skrevet 27. September Del Skrevet 27. September 1 minutt siden skrev stbS: Er helt enig med deg. Men syntes for første gang på lenge må vi drite litt i tabellen og hva dem andre gjør/spiller mot. Bare ha fokus på oss selv og bygge på Egersund kampen. Var mye bra sist kamp og vi fortjente ikke å tape. Klarer vi å fortsette i samme spor og tette igjen i forsvar, så bør vi ha gode muligheter i morgen. Vi har 4 tap på rad nå, 1 poeng på siste 5. Disse spillerene trenger en opptur nå. Hadde vært sikkelig deilig med en velfortjent 3 poenger, la oss håpe det kommer mot Sogndal. Føler det er veldig små marginer før det angrepet her klikker sammen nå, og tror det skyter ekstrem fart når det skjer. Er litt vanskelig å si hva koden som må knekkes er, men litt mer ballfordeling og direktehet ved skuddmuligheter er det åpenbare. Ser hvor viktig Olderheim er når han er på banen, håper han tar steget på lørdag og er bindeleddet mellom tre veldig forskjellige spillere rundt seg. Dette kombinert med et snev av organisering i forsvar mens vi har ballbesittelse. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 27. September Del Skrevet 27. September Robertsen hos Sogndal fikk gult kort i 90+1 og 90+6 (altså rødt kort), og må dermed stå over kampen mot oss. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 755 Del Skrevet 27. September Del Skrevet 27. September Ønsker å se denne 11ern: (av de som er tilgjengelig..) Rossbach Nysveen - Øya - Næss - Walstad Matic - Christensen Vinge - Wendt - Dahlby Diabate Kanskje vi får se Bawa innhopp i morgen? Spiten og Olderheim på benk sammen og få de inn sammen i 60-70-> min, kan være en god løsning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anderson 339 Del Skrevet 27. September Del Skrevet 27. September 7 timer siden skrev rykkinn: Ønsker å se denne 11ern: (av de som er tilgjengelig..) Rossbach Nysveen - Øya - Næss - Walstad Matic - Christensen Vinge - Wendt - Dahlby Diabate Kanskje vi får se Bawa innhopp i morgen? Spiten og Olderheim på benk sammen og få de inn sammen i 60-70-> min, kan være en god løsning. Vi trenger Oldis og Spiten på fra start. De fungerer ikke bra, hvis vi ligger under etter 60 min. Walstad er ikke god nok for tiden. Spesielt defensivt er han for mye på etterskudd. Wendt er bra, men ofte best når han er en super sub. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 755 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Kampdag, alle til Nadderud og i dag SKAL det bli 3 poeng! (Endelig!) 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September 21 timer siden skrev Luringen: Sogndal har 6 tap på rad Da øyner de et håp siden de skal møte oss! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Arturoo23 61 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Jeg håper BH etter opp laget i en offensiv 4-3-3-formasjon i dag. Med Sogndals litt svakere midtbane bør vi presse høyt og utnytte rommet mellom leddene deres. Viktig å få ballen raskt ut på kantene der vi kan utfordre backene deres.. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sacrebleu 416 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Liten tvil om at det blir seier i dag for min del. 4 i xg forrige kamp burde betydd 5+ mål. Basse hattrick i dag, Vinge en og Spiten en 🤝 5-1 seier 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa_Ottz 89 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Sogndal med 6 tap på rad er det førende laget på vår hjemmebane. Smått utrolig. Kvaliteten av spillerne vi har på banen er skremmende. Vi er Stabæk. Ikke Ull/Kisa eller Asker. Hvertfall inntil videre… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 76 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September svak start fra Dahlby (og Stabæk generelt for den saks skyld), kan ikke si han har imponert meg så langt siden han ble kjøpt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa_Ottz 89 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September 2 minutter siden skrev Elias: svak start fra Dahlby (og Stabæk generelt for den saks skyld), kan ikke si han har imponert meg så langt siden han ble kjøpt... Å kommme til Stabæk som han gjorde er jo som å amputere noens bein for så å kritisere dem for å løpe saktere enn de andre. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
zooted 300 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Et dårlig mottak unna mål.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matty 155 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Svak dommer, og ser ikke ut som vi er desperate etter 3 poeng i dag heller. Trenger Diabate eller Vinge magic her. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Matic 1-0 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 718 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Går ikke an å treffe lengre opp i krysset! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September I motsetning til flere ovenfor her, så synes jeg Walstad har hatt en god omgang til nå. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 76 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Siste 10 ble mye bedre, deilig at Matic får sitt første mål. Håper vi fortsetter samme sporet neste omgang, trenger mål nr 2! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 493 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Bra siste 15. Hadde forsatt satt Olderheim tidlig inn i 2 omg. Wendt er ok han, men går litt for sakte med han noen ganger og spiller mye bakover. Når det først går fort så henger ikke Sogndal med i det hele tatt. Uansett, fullt fortjent 1-0. Denne her bør vi vinne og det med flere mål! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Og for en feiring, med hele laget! Åpenbart bedre stemning i gruppa nå 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Stabæk har kommet seg kraftig og er som SS synger, det beste laget til nå. Nydelig mål av Matic. Walstad, Eggen Vinge og Dahlby har virkelig hevet seg på i dag.Ekorness hadde også et nydelig forsøk på skudd. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Liker det jeg ser, særlig siste del av omgangen. Vi presser på, gjenvinner høyt (bra Christensen) og varierer med stikkere sentralt og innlegg fra kant. Det er enklere å score mål, når ballen er i motstanderens 16-meter, så her er det bare å fortsette. Og skryt til Finstad for å ha hentet Matic. Det er en klassespiller, som kommer til å styre oss til opprykk neste år. Kaptein 2025? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 76 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Matic og Diabate traff Finstad virkelig på. Synd at de fleste andre ikke traff i nærheten av like bra... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå