Mike 1 323 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September I år tar vi alt! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Matic 2-0 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
zooted 300 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Det er jo ikke positivt.. Men Vinge er en turner som prøver å spille fotball.. Holder ikke mål over nivå 3 i norge 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. September 2 minutter siden skrev zooted: Det er jo ikke positivt.. Men Vinge er en turner som prøver å spille fotball.. Holder ikke mål over nivå 3 i norge Slutt'a Kom med noe positivt i stedet for den sutringa. 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
zooted 300 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Akkurat nå skrev h1912: Slutt'a Kom med noe positivt i stedet for den sutringa. Jeg kom jo med et forvarsel om at det ikke var positivt.. Er mye positivt i denne kampen dog Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September 1 minutt siden skrev zooted: Jeg kom jo med et forvarsel om at det ikke var positivt.. Er mye positivt i denne kampen dog DU må jo ikke skrive alt du tenker 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
zooted 300 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Akkurat nå skrev h1912: DU må jo ikke skrive alt du tenker Noen ganger må jeg det. Jeg beklager 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Matic....for en spiller! 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 718 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Endelig får vi sett Hammy som en 10er, spent på hva han får til 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. September Ekorness jubler for taklingen og får respons fra SS. Dette liker jeg!!! 41 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 76 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Endelig seier igjen! alt i alt en solid kamp, bør være gode muligheter på å sikre play-off plass hvis vi fortsetter slik 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Så utrolig deilig! Matic banens beste, og med scoringer i det 40' og 61' Lagseier! ALLTID. UANSETT 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
zooted 300 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Deilig med en seier igjen! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. September 41 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 844 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Dette var en solid kamp. Vi har hatt altfor få type 2-0 seiere. Det er denne type seiere som gir oss selvtillit og ikke minst sakt flytter oss oppover tabellen. Matic soleklart banens beste. Her har vi en klassespiller. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Deilig og ekstremt viktig med 3 poeng! Merkelig nok sprudlet vi mer offensivt mot Egersund enn hva vi gjør i dag. Mulig det var tatt noen grep defensivt som gikk utover det offensive ? Solid var det hvertfall. Matic er klassespiller. Christensen var god i dag. Walstad var faktisk også god i dag etter en trøblete start. De svakeste i mine øyne var Wendt og Dahlby. Muligens forskjellen vi ser med dem to på banen istedenfor Spiten og Olderheim er at de dekker større områder og tar for seg mer defensivt. I tillegg er de hakket mer ballspillere. Olderheim og Spiten er glad i å kjæle kula slik at alt tempo forsvinner. Så jeg er usikker på hvem som tjener laget best. Ingen tvil om at Spiten og Olderheim som enkeltspillere er best, når de har dagen. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Den beste kampen defensivt så lenge jeg kan huske. Slik føles det å faktisk dominere en kamp over hele banen. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TheDriver 896 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September 🫵 Aldri gi opp!! Vi SKAL i kvalifiseringen også SKAL alt vinnes og vi SKAL opp!! 👊💪💪 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. September 59 minutter siden skrev atleten: Grattis til @Hr. Smith med bet på to mål på Matic i dag. Til 95-ish i odds. 26 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
L 57 639 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Det var også herlig å se at våre relativt sett lettere, yngre og tynnere spillere klarte å påføre de større Sogndal-spillerne den ene hode-smellen etter den andre. Det viser at skal man vinne fotballkamper (i OBOS) må man gå i krigen! Det kriges!! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
L 57 639 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Så et forsøk på poesi en lørdagskveld: En sinna serber samt vilje og tæl. Skal vi vinne kamper gjør vi jobben sjæl! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 442 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Deilig med seier! Virker som det er bedre stemning i troppen og en litt ny giv nå. Det lover bra for de neste kampene. Eneste er at jeg skulle gjerne sett at Riise benyttet alle byttene, om så bare gi innbyttere noen minutter på slutten. Viktig å gi alle litt spilletid og føle at de er en del av laget. Victorio, Spiten og Olderheim kunne fått siste 5 minuttene. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 943 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September 3 minutter siden skrev StabækMykle: Deilig med seier! Virker som det er bedre stemning i troppen og en litt ny giv nå. Det lover bra for de neste kampene. Eneste er at jeg skulle gjerne sett at Riise benyttet alle byttene, om så bare gi innbyttere noen minutter på slutten. Viktig å gi alle litt spilletid og føle at de er en del av laget. Victorio, Spiten og Olderheim kunne fått siste 5 minuttene. Ble nok spart til neste kamp, meget smart disponert spør du meg. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 317 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September 2 timer siden skrev atleten: Ingen tequlia? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 997 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Vi har backer som gjør overlap! Nye tider!! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 449 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Vi vinner fullt fortjent fordi vi rett og slett vil mest i dag! Det elementære var vi best på. Innsats og vilje💙 deilig med seier! Digg! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Deilig tre poenger. Og nå rykker vi neppe ned. Men Bryne trenger bare tre poeng til for å være sikret å komme over oss på tabellen. Det er for svakt fem runder før slutt. Kvalikk er det vi kan håpe på, men det henger i en tynn tråd. Må slå Levanger onsdag. og gjerne en cup skalp søndag før landslagspausen. Synes BH Riise har løftet oss betraktelig, og idag var det solid defensivt også. Er Kongsvinger og Lyn som er våre største konkurrenter nå. Vi må nok belage oss på å starte i 1.kvalikkrunde om vi kommer dit. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Arturoo23 61 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. September 16 timer siden skrev Andreas: Deilig og ekstremt viktig med 3 poeng! Merkelig nok sprudlet vi mer offensivt mot Egersund enn hva vi gjør i dag. Mulig det var tatt noen grep defensivt som gikk utover det offensive ? Solid var det hvertfall. Matic er klassespiller. Christensen var god i dag. Walstad var faktisk også god i dag etter en trøblete start. De svakeste i mine øyne var Wendt og Dahlby. Muligens forskjellen vi ser med dem to på banen istedenfor Spiten og Olderheim er at de dekker større områder og tar for seg mer defensivt. I tillegg er de hakket mer ballspillere. Olderheim og Spiten er glad i å kjæle kula slik at alt tempo forsvinner. Så jeg er usikker på hvem som tjener laget best. Ingen tvil om at Spiten og Olderheim som enkeltspillere er best, når de har dagen. Synes dette var en dritbra post. Tror det var viktig i går å ha Dahlby og Wendt på banen, nettopp for de grunnene du sier. Føler mye av probleme offensivt har vært for mange driblefanter som går seg fast offensivt. Så selv om det ikke har kommet masse målpoeng og individuell hurra fra disse to så bringer de kvaliteter som vi manglet. Alle i angrepet trenger ikke å drible 3 mann, de andre jobbene er like viktig. Også har vi sett mye farligere ut på dødballer. Synes det er lite prat om vinge etter i går. Så noen som kommenterte at han ikke skulle vært over 3 div. Vi kan ikke ha sett på samme kamp, fordi han var jo eksremt bra i går og spiller med en deilig selvtillit. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 29. September Del Skrevet 29. September 3 minutter siden skrev Arturoo23: Synes det er lite prat om vinge etter i går. Så noen som kommenterte at han ikke skulle vært over 3 div. Vi kan ikke ha sett på samme kamp, fordi han var jo eksremt bra i går og spiller med en deilig selvtillit. Om ikke ekstremt så var han var i hvert fall uten tvil mer god enn dårlig. Jeg syns kritikken av ham har vært overdrevet gjennom store deler av sesongen, egentlig. En herlig type som gjør det litt mer gøy å se på fotball. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Arturoo23 61 Del Skrevet 29. September Del Skrevet 29. September 2 minutter siden skrev Nøfyse: Om ikke ekstremt så var han var i hvert fall uten tvil mer god enn dårlig. Jeg syns kritikken av ham har vært overdrevet gjennom store deler av sesongen, egentlig. En herlig type som gjør det litt mer gøy å se på fotball. Han leverer baller inn i boks som blir farlige, han har en vilje som jeg ikke ser hos mange av de andre gutta. Han var også på begge sider av feltet i går og gjør det vanskelig for backene. Selvskreven i 11ern spør du meg. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå