Gå til innhold

Kamptråd: Levanger - Stabæk - 26. serierunde - 2. oktober, 19:00


 Del

Anbefalte innlegg


I dag er dagen hvor vi møter Levanger, og dette er en kamp vi må vinne hvis vi skal holde oss på rett spor. Selv om vi er favoritter på papiret, kan vi ikke ta noe for gitt – Levanger har vist at de kan skape problemer for bedre lag, spesielt når de får sette tempoet.

Vinge på benk, Spiten inn, er dette som følge av tett kampprogram eller er det BHR som prøver å finne beste kombinasjon av angripere?

Kom igjen BLAA!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 minutter siden skrev JonasM:

Jeg digger Ekorness!

Enig. Tross alderen er han skikkelig Stressless. Han kan vi stole på i mange år fremover.

På motsatt side syns jeg det er litt rart at man ikke bytter om på Øya og Næss. Den offensive ballspilleren Næss er uten tvil mye mer back i mine Øya.

Men det viktigste er at Diabaté gjør mål!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


8 minutter siden skrev @ringo:

Det er han duden fra Dribblevekk podden er det ikke? Dag Aleksander Gamst eller no?

Det stemmer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tidvis noe av det beste vi har levert i en omgang på bortebane så langt i år. De kom seg litt inn i kampen, men vi gjør mye bra. Vi scorer garantert flere mål her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjelvik er fryktelig svak. Ble reddet av Ekornes allerede etter ett minutt. Virker ufokusert og på etterskudd i alle dueller

Lenke til innlegg
Del på andre sider


25 minutter siden skrev stbS:

Tidvis noe av det beste vi har levert i en omgang på bortebane så langt i år. De kom seg litt inn i kampen, men vi gjør mye bra. Vi scorer garantert flere mål her.

En slik garanti kan jeg like! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 minutter siden skrev Jankri99:

Christensen må ut! Klarer ikke å skyte en ball en gang, bare sklir eller skyter 20 meter over mål

Syntes han har spilt solid i dag, beste jeg har sett av han på lenge. Det er ikke mål som er jobben hans uansett, så det at han ikke kan skyte får være greit. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har et problem sentralt foran forsvaret vårt. Christensen har vært bedre, men det åpner seg så veldig opp når våre stoppere må ut av posisjon, og det er dessverre litt halvhjertet i det defensive presset der han tar over roller defensivt. Han er rett og slett på etterskudd litt for mye etter hva min angst tåler...

1 minutt siden skrev kantmiss:

Syntes han har spilt solid i dag, beste jeg har sett av han på lenge. Det er ikke mål som er jobben hans uansett, så det at han ikke kan skyte får være greit. 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Levanger - Stabæk - 26. serierunde - 2. oktober, 19:00
×
×
  • Opprett ny...