Gå til innhold

Kamptråd: Levanger - Stabæk - 26. serierunde - 2. oktober, 19:00


 Del

Anbefalte innlegg


2 timer siden skrev @ringo:

Sant det - samtidig har vi en god spiss som ligger og lurer og er på rett plass til rett tid

Pluss at det var tross alt ikke en uprovosert feil av motstanderen, men en som ble presset frem. Han fant ingen åpne medspillere, ble satt under press og endte opp med å begå en feil. En bedre spiller kunne selvfølgelig kommet seg ut av situasjonen, men like fullt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev @ringo:

Veldig enig i analysen din @M-A-N, men jeg tror også litt frynsete nerver spilte en rolle på slutten. Vi har gått på så mange smeller at gutta blir litt mentalt passive i tilegg til at de blir slitene. Matic fremstår som samlingspunktet i laget nå, spiller en meget sterk kamp.

Jeg er litt usikker på om å ta ut Spiten var fordelaktig også. Vinge har ikke den samme evnen til å holde på ball, og spilte på seg mange brudd som gjorde at vi ikke kom oss ut av egen boks. 

Og så ble det igjen tellefeil i forsvar på slutten, og det virket til tider fryktelig enkelt å stikke mellom Skjelvik/Næss. De ligger for ofte med for stor avstand. Veum bidro offensivt etter at han kom inn, defensivt virket det nesten som det var uklare avtaler mellom han og Øya.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Målforskjell 52 -49 sier egentlig alt om sesongen og hvor problemet vårt ligger/har ligget. Tetter vi igjen bak er det mulig å rykke opp (via kval).

Veldig positive bidrag fra begge backene i går. De tar fighten selv om de er unge. Positive tendenser fra både Næss og Rossbach også. Skjelvik fortsetter å fremstå som veik og puslete selv om de fysiske forutsetningene er der. Hvor langt unna er Pedersen?

Ang. Spiten så måtte han nok ut.. Så kjørt ut etter 50-55 min.

Nok en god match av Matic. Synes også Wendt gjør mye bra, kanskje særlig i press/gjennvinning. Diabate får mye juling og småkakker - utrolig viktig at han fortsetter å holde seg cool og ikke drar på seg dumme kort. 

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev ErikErik:

Målforskjell 52 -49 sier egentlig alt om sesongen og hvor problemet vårt ligger/har ligget. Tetter vi igjen bak er det mulig å rykke opp (via kval).

Veldig positive bidrag fra begge backene i går. De tar fighten selv om de er unge. Positive tendenser fra både Næss og Rossbach også. Skjelvik fortsetter å fremstå som veik og puslete selv om de fysiske forutsetningene er der. Hvor langt unna er Pedersen?

Ang. Spiten så måtte han nok ut.. Så kjørt ut etter 50-55 min.

Nok en god match av Matic. Synes også Wendt gjør mye bra, kanskje særlig i press/gjennvinning. Diabate får mye juling og småkakker - utrolig viktig at han fortsetter å holde seg cool og ikke drar på seg dumme kort. 

 

 

Diabate imponerte stort ved å løpe/stresse forsvaret gjennom hele matchen!

La ned betydelig meter som spiss så det ut til!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mye bra i går, deilig å se innsats og tæl igjen. Se f eks offensive Dahlbys defensive innsats som var kanonbra!

Skulle jo scoret flere, er ikke akkurat så effektive dessverre. Vinge hadde flere gode muligheter på slutten, det sløseriet kunne kostet oss dyrt. Matic er en åpenbar kanonsignering og akkurat hva vi trengte. Måtte han bli lenge hos oss.

Kampens høydepunkt: Matics avslutning og ikke minst Veums innlegg på overtid!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fullt fortjent med seier igår, skulle allerede være 3-0 når Levanger fikk sin litt heldige utligning. Syns det er imponerende at Riise hatt fått inn en mye bedre struktur på kort tid. Vi ser mer ut som et lag syns jeg. Matic har vært en stor grunn til at midtbanen er bedre, for en signering! Redd for at Eliteserie lag vil jakte på han allerede i vinter...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har ikke fått sett kampen før nå, og må si jeg er overrasket, rapportene tatt i betraktning. Vi er jo dritgode. Spesielt hvis man ser bort fra at det godt kunne ha kommet noen flere mål imot også.

Sykmeldingen forlenges, med håp om at pasienten viser raske tegn på ytterligere forbedring.

 

P.s. TV-kommentatoren må ha norgesrekord i å dytte inn ordet "da" i enhver setning.  300 ganger iløpet av sendingen, garantert. Slitsomt å høre på, da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


9 timer siden skrev mbh:

Har ikke fått sett kampen før nå, og må si jeg er overrasket, rapportene tatt i betraktning. Vi er jo dritgode. Spesielt hvis man ser bort fra at det godt kunne ha kommet noen flere mål imot også.

Sykmeldingen forlenges, med håp om at pasienten viser raske tegn på ytterligere forbedring.

 

P.s. TV-kommentatoren må ha norgesrekord i å dytte inn ordet "da" i enhver setning.  300 ganger iløpet av sendingen, garantert. Slitsomt å høre på, da.

Tenkte på det samme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


12 timer siden skrev mbh:

Har ikke fått sett kampen før nå, og må si jeg er overrasket, rapportene tatt i betraktning. Vi er jo dritgode. Spesielt hvis man ser bort fra at det godt kunne ha kommet noen flere mål imot også.

Sykmeldingen forlenges, med håp om at pasienten viser raske tegn på ytterligere forbedring.

 

P.s. TV-kommentatoren må ha norgesrekord i å dytte inn ordet "da" i enhver setning.  300 ganger iløpet av sendingen, garantert. Slitsomt å høre på, da.

Den energiutløsningen vi ser sier vel litt om hvor mye på overtid sparkingen av Bob var. Dessverre er det for sent for å redde direkte opprykk. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev @ringo:

Den energiutløsningen vi ser sier vel litt om hvor mye på overtid sparkingen av Bob var. Dessverre er det for sent for å redde direkte opprykk. 

Ryktene gikk relativt lenge før det var handling ja! Dessverre så er det samme år etter år, at ingen høyere oppe lærer av tidligere feil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Levanger - Stabæk - 26. serierunde - 2. oktober, 19:00
×
×
  • Opprett ny...