Gå til innhold

Kamptråd: Kongsvinger - Stabæk - 27. serierunde - 21. oktober 2024


rykkinn
 Del

Anbefalte innlegg


59 minutter siden skrev @ringo:

Ja for neste er VIF og der kan tror jeg poeng er ren bonus. Det er ikke så mange kampene igjen å redde kvalikken på....

Det er helt absurd med den satsingen og spillerstallen vi har (jfr, konkurrentene) at vi i det hele tatt er usikre på opprykk og langt mindre kvalikk. Det sier så mye om hvor dårlig jobb Bradley har gjort...

Og sportsplanen med å gå inn i fysiske OBOS ligaen med et lag i bantam-vekt klassen. Fra Moss brukte i fysikken i runde 7 har det gått trått. KIL trøkker nok til fysisk, så får vi se BH’s mottrekk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nevner det her og:

Hvor er lag- og statusrapport fra klubben? Kun to dager til kamp før vi skal i gang med den svært viktige siste del av sesongen. Burde være veldig enkelt og et viktig bidrag for å holde folk engasjert. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 18.10.2024 den 11.56 skrev arni:

Og sportsplanen med å gå inn i fysiske OBOS ligaen med et lag i bantam-vekt klassen. Fra Moss brukte i fysikken i runde 7 har det gått trått. KIL trøkker nok til fysisk, så får vi se BH’s mottrekk

Vi får prøve samme plan som ga 5-0 i første kampen mot dem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


9 timer siden skrev gegras:

Ja, KIL går sikkert med på å få Holter til å skaffe seg rødt kort rett før pause😅😅

Rart de gikk med på det første kamp da. Vi vant uansett perioden med 11v11 med mer enn vi vant 11v10, så uten det røde blir det vel 6-0 denne gangen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


12 minutter siden skrev Ace:

Rart de gikk med på det første kamp da. Vi vant uansett perioden med 11v11 med mer enn vi vant 11v10, så uten det røde blir det vel 6-0 denne gangen.

Herlig med OBOS liga nivå på forum nå👍😄

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 18.10.2024 den 11.02 skrev @ringo:

Ja for neste er VIF og der kan tror jeg poeng er ren bonus. Det er ikke så mange kampene igjen å redde kvalikken på....

Det er helt absurd med den satsingen og spillerstallen vi har (jfr, konkurrentene) at vi i det hele tatt er usikre på opprykk og langt mindre kvalikk. Det sier så mye om hvor dårlig jobb Bradley har gjort...

Ja det begynner virkelig å haste. Jeg tror denne kampen blir definerende for høsten. Det siste vi trenger er høye skuldre inn mot enga kampen. La oss håpe samhandlingsmønsteret sitter ikke minst defensivt. Det vil skape trygghet. Ville prioritert det fremfor hodeløs angrepsfotball på bortebane. Vi trenger en med frekvens i bena ved siden av Christensen på midten og ikke minst rutine på midtstopper plass. Denne kampen er dessverre ikke tidspunktet å kjøre inn Veum eller Øya der. Det blir i overkant spennende mandag kveld. 🤞🤞🤞🤞

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tipper det blir to klink tap her. Og kun syltynn teori igjen til de to siste kampene. Og det er da like greit, så kan man like gjerne begynne å jakte ny hovedtrener. Man slipper da også å kaste bort tid på en eller flere kvalikkamper ! For lets face it! Denne gjengen har ikke mentalitet til å dra i land et opprykk. Håper jeg tar feil! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 minutter siden skrev Nr14:

Ja det begynner virkelig å haste. Jeg tror denne kampen blir definerende for høsten. Det siste vi trenger er høye skuldre inn mot enga kampen. La oss håpe samhandlingsmønsteret sitter ikke minst defensivt. Det vil skape trygghet. Ville prioritert det fremfor hodeløs angrepsfotball på bortebane. Vi trenger en med frekvens i bena ved siden av Christensen på midten og ikke minst rutine på midtstopper plass. Denne kampen er dessverre ikke tidspunktet å kjøre inn Veum eller Øya der. Det blir i overkant spennende mandag kveld. 🤞🤞🤞🤞

Blir alfa og omega at erstatteren for Matic lykkes denne uka

Lenke til innlegg
Del på andre sider


8 timer siden skrev FranckTheBank:

Jeg tipper det blir to klink tap her. Og kun syltynn teori igjen til de to siste kampene. Og det er da like greit, så kan man like gjerne begynne å jakte ny hovedtrener. Man slipper da også å kaste bort tid på en eller flere kvalikkamper ! For lets face it! Denne gjengen har ikke mentalitet til å dra i land et opprykk. Håper jeg tar feil! 

Overraskende tipping fra deg 🤣

Lenke til innlegg
Del på andre sider


8 timer siden skrev FranckTheBank:

Jeg tipper det blir to klink tap her. Og kun syltynn teori igjen til de to siste kampene. Og det er da like greit, så kan man like gjerne begynne å jakte ny hovedtrener. Man slipper da også å kaste bort tid på en eller flere kvalikkamper ! For lets face it! Denne gjengen har ikke mentalitet til å dra i land et opprykk. Håper jeg tar feil! 

Mest positive FranckTheBank post

Lenke til innlegg
Del på andre sider


20 timer siden skrev havardw:

… som den trollungen du er.

Dersom man er så taper at man ..

Noen her kaller andre trollunger og tapere👍
Men idag er det kamp dere!

Kriblende spent på Riises avgjørende match!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


KIL har vel bare vunnet en hjemmekamp siden 1 Juni. Og det en knepen 1-0 seier mot Sandnes Ulf. Visst faen bør det være store muligheter for seier her! Kom igjen Stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir seier i dag. Full glød, glede og god moral.

Staser på følgende lag..?:

                   Rossbach

Hoven   Næss    Pedersen    Skjelvik

                  Christensen

Olderheim      Matic       Wendt

           Diabate       Spiten

Lenke til innlegg
Del på andre sider


30 minutter siden skrev kuk:

Blir seier i dag. Full glød, glede og god moral.

Staser på følgende lag..?:

                   Rossbach

Hoven   Næss    Pedersen    Skjelvik

                  Christensen

Olderheim      Matic       Wendt

           Diabate       Spiten

Nesten hele det laget du la ut der er skadet

Lenke til innlegg
Del på andre sider


46 minutter siden skrev VestMar97:

Nesten hele det laget du la ut der er skadet

Hvor står det at nesten hele troppen er ute? Forholder meg bare til oppdateringene til klubben jeg.. 

Sist oppdatering 04 oktober: Status på troppen: Skader/karantener
Nikolas Walstad er tilgjengelig for troppen igjen etter å ha sonet karantene forrige kamp. Ellers er status på troppen stort sett den samme som sist.

 

Status "samme som sist" 27. septemberStatus på troppen: Skader/karantener: Av spillerne jeg nevner i 11èrn:  Nevnes det at Hoven straks er tilbake med trening med ball, litt mer usikkert med Pedersen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Kongsvinger - Stabæk - 27. serierunde - 21. oktober 2024
×
×
  • Opprett ny...