rykkinn 7 754 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Oktober Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Oktober Nærmer seg endelig seriekamp igjen. 5 dager igjen til Kongsvinger borte. 7. plass mot 8. plass. Stabæk Support sender en buss, og den ble full i kveld. Følg med i dagene fremover om noen plasser blir ledige, inne på medlemssidene. Mandagskamp og høstkamp, en kamp der Stabæk skal ta 3 poeng for å klatre oppover på tabellen. Målet bør og skal være å sikte seg inn på 3. plassen for å unngå flest mulig kamper i høst. Samt skaffe hjemmefordelen ved å ende høyest mulig. Sist kamp var NM-kvarten mot KFUM. En kamp der gutta var gode og kriget. Dette vil jeg se igjen mot Kongsvinger. Reis til Kongsvinger, scor fler mål enn dem og ta med 3 poeng hjem før de siste 3 serierundene. Enga, Mjøndalen og Aalesund. Det skal være mulig å ta 12 av 12 poeng her, og tar Stabæk 10 av 12 poeng, er jeg meget fornøyd og ganske sikker på plasseringen blir helt ok til slutt. Stabæk står med to seiere på rad i serien nå, og kan for første gang denne sesongen ta tre seiere på rad i serien. Kongsvinger står med 2 seiere på siste 3. Uavgjort mot Enga og seier borte mot Egersund blant annet. Slo Ull/Kisa i en treningskamp i landslagspausen og. Dette blir en tøff kamp mot Kongsvinger. Stabæk har møtt Kongsvinger 31 ganger før: (https://stb.guru/teams/17/kongsvinger) - 16 seiere - 7 uavgjorte - 8 tap 66 mål scoret, sluppet inn 47. Sist tap mot Kongsvinger kom i 1996! Siden da har ikke Stabæk tapt mot dem på 16 kamper i serie og i NM. Det ble en fin 5-0 seier i mai mot dem, hjemme på Nadderud. Sist gang i Obos, vant vi begge oppgjørene 1-0. Der bortekampen ble spilt i Kongsvingerhallen. Tilbake igjen nå på Gjemselund! Flere av lagene foran oss møter hverandre i neste serierunde, men og i de siste rundene av sesongen. Her skal vi hente inn flere lag foran oss på tabellen de neste ukene! 11er? Blir det samme lag som startet mot KFUM? Starter Øya, eller får Skjelvik, evt Pedersen muligheten? Olderheim ute av tropp med skade? God match! Forza STB 28 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 17. Oktober Del Skrevet 17. Oktober Det her er en litt over snittet viktig kamp… 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 997 Del Skrevet 17. Oktober Del Skrevet 17. Oktober Igjen, en sesongdefinerende kamp. Seier her gir tro, håp og momentum. Tap gir nada- bare enda en skuffelse. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Oktober Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Oktober Ja for neste er VIF og der kan tror jeg poeng er ren bonus. Det er ikke så mange kampene igjen å redde kvalikken på.... Det er helt absurd med den satsingen og spillerstallen vi har (jfr, konkurrentene) at vi i det hele tatt er usikre på opprykk og langt mindre kvalikk. Det sier så mye om hvor dårlig jobb Bradley har gjort... 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 18. Oktober Del Skrevet 18. Oktober 59 minutter siden skrev @ringo: Ja for neste er VIF og der kan tror jeg poeng er ren bonus. Det er ikke så mange kampene igjen å redde kvalikken på.... Det er helt absurd med den satsingen og spillerstallen vi har (jfr, konkurrentene) at vi i det hele tatt er usikre på opprykk og langt mindre kvalikk. Det sier så mye om hvor dårlig jobb Bradley har gjort... Og sportsplanen med å gå inn i fysiske OBOS ligaen med et lag i bantam-vekt klassen. Fra Moss brukte i fysikken i runde 7 har det gått trått. KIL trøkker nok til fysisk, så får vi se BH’s mottrekk 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 18. Oktober Del Skrevet 18. Oktober Matic og Wendt inn for Roberts og Olderheim er ialleall en stor forbedring på det fysiske 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 19. Oktober Del Skrevet 19. Oktober Nevner det her og: Hvor er lag- og statusrapport fra klubben? Kun to dager til kamp før vi skal i gang med den svært viktige siste del av sesongen. Burde være veldig enkelt og et viktig bidrag for å holde folk engasjert. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 695 Del Skrevet 19. Oktober Del Skrevet 19. Oktober På 18.10.2024 den 11.56 skrev arni: Og sportsplanen med å gå inn i fysiske OBOS ligaen med et lag i bantam-vekt klassen. Fra Moss brukte i fysikken i runde 7 har det gått trått. KIL trøkker nok til fysisk, så får vi se BH’s mottrekk Vi får prøve samme plan som ga 5-0 i første kampen mot dem. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 306 Del Skrevet 19. Oktober Del Skrevet 19. Oktober 46 minutter siden skrev odd: Vi får prøve samme plan som ga 5-0 i første kampen mot dem. Ja, KIL går sikkert med på å få Holter til å skaffe seg rødt kort rett før pause😅😅 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 20. Oktober Del Skrevet 20. Oktober 9 timer siden skrev gegras: Ja, KIL går sikkert med på å få Holter til å skaffe seg rødt kort rett før pause😅😅 Rart de gikk med på det første kamp da. Vi vant uansett perioden med 11v11 med mer enn vi vant 11v10, så uten det røde blir det vel 6-0 denne gangen. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 570 Del Skrevet 20. Oktober Del Skrevet 20. Oktober 12 minutter siden skrev Ace: Rart de gikk med på det første kamp da. Vi vant uansett perioden med 11v11 med mer enn vi vant 11v10, så uten det røde blir det vel 6-0 denne gangen. Herlig med OBOS liga nivå på forum nå👍😄 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 20. Oktober Del Skrevet 20. Oktober 23 minutter siden skrev Abel: Herlig med OBOS liga nivå på forum nå👍😄 Bra du tok poenget! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 695 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Oktober Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Oktober 19 minutter siden skrev Abel: Herlig med OBOS liga nivå på forum nå👍😄 Og det var innlegget til @Ace du valgte å quote? Fakta: Vi slo Kongsvinger 5-0 i første møtet. Fakta: I den kampen ledet vi 3-0 rett før pause da Kongsvinger fikk Holtet utvist, altså mens vi spilte 11 mot 11. Andreomgangen vinner vi 2-0. Jeg startet denne sekvensen med å påpeke at vi banket dem for dem i våres. Forumet har i det siste fokusert på hvor dårlig trener vi hadde på den tiden. Samtidig har 16-åringene våre fått seks måneder til med både fysisk utvikling og erfaring. Det burde jo tilsi at vi kan håpe på et godt resultat? Så kommer det jeg synes er bunnivået på forumet. Svaret som indikerer at grunnen til at vi vant den gangen var det røde kortet. Som altså kom på stillingen 3-0. Vil vi virkelig ha et forum der vi heier frem sleivete kritikk av laget, spillere og støtteapparat? Uavhengig av om det er berettiget eller ikke. Å kritisere Næss for å ha være uforsiktig i en takling er selvsagt greit nå og da (alt for ofte..). Å kritisere spillere for dårlig markering når de svikter er sakelig. Å kritisere Spiten for å være ego synes jeg er unyansert, men absolutt interessant at. Men kommentaren til @gegras er bare meningsløst destruktivt. 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 306 Del Skrevet 20. Oktober Del Skrevet 20. Oktober Deilig nivå på logikken @odd. «Samme planen som ga 5-0»😄 Synske Bradley som visste det ble utvisning! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 570 Del Skrevet 20. Oktober Del Skrevet 20. Oktober 17 åringens spådom 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
havardw 693 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Oktober Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Oktober 1 time siden skrev gegras: Deilig nivå på logikken @odd. «Samme planen som ga 5-0»😄 Synske Bradley som visste det ble utvisning! Tror ikke du skal først ut og melde om nivået på andre brukeres logikk, for der faller du hardt gjennom som den trollungen du er. Dersom man er så taper at man prøver å melde noe negativt om forrige kamp mot Kongsvinger så har man vel strengt tatt ikke noe på et Stabæksupporter-forum å gjøre, eller? 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 844 Del Skrevet 20. Oktober Del Skrevet 20. Oktober På 18.10.2024 den 11.02 skrev @ringo: Ja for neste er VIF og der kan tror jeg poeng er ren bonus. Det er ikke så mange kampene igjen å redde kvalikken på.... Det er helt absurd med den satsingen og spillerstallen vi har (jfr, konkurrentene) at vi i det hele tatt er usikre på opprykk og langt mindre kvalikk. Det sier så mye om hvor dårlig jobb Bradley har gjort... Ja det begynner virkelig å haste. Jeg tror denne kampen blir definerende for høsten. Det siste vi trenger er høye skuldre inn mot enga kampen. La oss håpe samhandlingsmønsteret sitter ikke minst defensivt. Det vil skape trygghet. Ville prioritert det fremfor hodeløs angrepsfotball på bortebane. Vi trenger en med frekvens i bena ved siden av Christensen på midten og ikke minst rutine på midtstopper plass. Denne kampen er dessverre ikke tidspunktet å kjøre inn Veum eller Øya der. Det blir i overkant spennende mandag kveld. 🤞🤞🤞🤞 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 20. Oktober Del Skrevet 20. Oktober Jeg tipper det blir to klink tap her. Og kun syltynn teori igjen til de to siste kampene. Og det er da like greit, så kan man like gjerne begynne å jakte ny hovedtrener. Man slipper da også å kaste bort tid på en eller flere kvalikkamper ! For lets face it! Denne gjengen har ikke mentalitet til å dra i land et opprykk. Håper jeg tar feil! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 306 Del Skrevet 20. Oktober Del Skrevet 20. Oktober 10 minutter siden skrev Nr14: Ja det begynner virkelig å haste. Jeg tror denne kampen blir definerende for høsten. Det siste vi trenger er høye skuldre inn mot enga kampen. La oss håpe samhandlingsmønsteret sitter ikke minst defensivt. Det vil skape trygghet. Ville prioritert det fremfor hodeløs angrepsfotball på bortebane. Vi trenger en med frekvens i bena ved siden av Christensen på midten og ikke minst rutine på midtstopper plass. Denne kampen er dessverre ikke tidspunktet å kjøre inn Veum eller Øya der. Det blir i overkant spennende mandag kveld. 🤞🤞🤞🤞 Blir alfa og omega at erstatteren for Matic lykkes denne uka 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 485 Del Skrevet 20. Oktober Del Skrevet 20. Oktober 8 timer siden skrev FranckTheBank: Jeg tipper det blir to klink tap her. Og kun syltynn teori igjen til de to siste kampene. Og det er da like greit, så kan man like gjerne begynne å jakte ny hovedtrener. Man slipper da også å kaste bort tid på en eller flere kvalikkamper ! For lets face it! Denne gjengen har ikke mentalitet til å dra i land et opprykk. Håper jeg tar feil! Overraskende tipping fra deg 🤣 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 20. Oktober Del Skrevet 20. Oktober 8 timer siden skrev FranckTheBank: Jeg tipper det blir to klink tap her. Og kun syltynn teori igjen til de to siste kampene. Og det er da like greit, så kan man like gjerne begynne å jakte ny hovedtrener. Man slipper da også å kaste bort tid på en eller flere kvalikkamper ! For lets face it! Denne gjengen har ikke mentalitet til å dra i land et opprykk. Håper jeg tar feil! Mest positive FranckTheBank post 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 306 Del Skrevet 21. Oktober Del Skrevet 21. Oktober 20 timer siden skrev havardw: … som den trollungen du er. Dersom man er så taper at man .. Noen her kaller andre trollunger og tapere👍 Men idag er det kamp dere! Kriblende spent på Riises avgjørende match! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 493 Del Skrevet 21. Oktober Del Skrevet 21. Oktober KIL har vel bare vunnet en hjemmekamp siden 1 Juni. Og det en knepen 1-0 seier mot Sandnes Ulf. Visst faen bør det være store muligheter for seier her! Kom igjen Stabæk! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 21. Oktober Del Skrevet 21. Oktober USJ; er overkant spennende det her ass.... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 21. Oktober Del Skrevet 21. Oktober Blir seier i dag. Full glød, glede og god moral. Staser på følgende lag..?: Rossbach Hoven Næss Pedersen Skjelvik Christensen Olderheim Matic Wendt Diabate Spiten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VestMar97 725 Del Skrevet 21. Oktober Del Skrevet 21. Oktober 30 minutter siden skrev kuk: Blir seier i dag. Full glød, glede og god moral. Staser på følgende lag..?: Rossbach Hoven Næss Pedersen Skjelvik Christensen Olderheim Matic Wendt Diabate Spiten Nesten hele det laget du la ut der er skadet 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 21. Oktober Del Skrevet 21. Oktober 46 minutter siden skrev VestMar97: Nesten hele det laget du la ut der er skadet Hvor står det at nesten hele troppen er ute? Forholder meg bare til oppdateringene til klubben jeg.. Sist oppdatering 04 oktober: Status på troppen: Skader/karantener Nikolas Walstad er tilgjengelig for troppen igjen etter å ha sonet karantene forrige kamp. Ellers er status på troppen stort sett den samme som sist. Status "samme som sist" 27. september: Status på troppen: Skader/karantener: Av spillerne jeg nevner i 11èrn: Nevnes det at Hoven straks er tilbake med trening med ball, litt mer usikkert med Pedersen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 997 Del Skrevet 21. Oktober Del Skrevet 21. Oktober Rossbach Veum - Øya - Næss - Walstad Olderheim - Christensen- Wendt Spiten - Diabate - Vinge Er mitt tips uten å ha sett noen treninger denne uken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 604 Del Skrevet 21. Oktober Del Skrevet 21. Oktober En liten trøst til dere som har sett 11’eren. hjemme mot Kongsvinger er vel den beste kampen Roberts har spilt for oss. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 21. Oktober Del Skrevet 21. Oktober Litt overrasket over at de velger Roberts - trodde Dahlby og Geelmuyden ville blitt foretrukket. Førstnvente er vel den som har fysikk til å erstatte Matic.... 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå