KongKjakan 4 Del Skrevet 12. Januar 2005 (endret) Del Skrevet 12. Januar 2005 (endret) Er det noe hold i dette? VG Debatt!!! Eller er det bare en idiot som ikke hadde annet å melde. Satser på det.... Endret 5. Januar 2019 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 12. Januar 2005 Del Skrevet 12. Januar 2005 sannsynligvis bare bullshit. En haug med trøndere med dumme barter og teite dialekter overbeviser ikke mange Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 13. Januar 2005 Del Skrevet 13. Januar 2005 De har ikke mye å skrive om på disse vg sidene nei... Vil ikke regne det som sannsynlig at det skjer, hverken i dag eller om 3år.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 13. Januar 2005 Del Skrevet 13. Januar 2005 Hva med han fjotten som har brukt de siste lørdagskveldene på å lage dette ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ...|¯¯¯¯¯¯¯¯\......|¯¯¯¯¯¯¯¯\.......|¯¯¯|.../¯¯¯/ ...|.....|¯¯¯\....|....|....|¯¯¯\....|......|......|./...../ ...|.....¯¯¯¯._./....|....¯¯¯¯.../.......|.....|/...../ ...|.....|¯¯\....\.....|....|¯¯¯¯\....\.....|.....|\.....\ ...|.....|.....\....\....|....|____/..../.....|.....|..\.....\ ...|___|.......\__\..|_________/......|___|...\___\ Ja-ja... Denne er bedre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 13. Januar 2005 Del Skrevet 13. Januar 2005 Dusteforum er....ja for duster Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 13. Januar 2005 Del Skrevet 13. Januar 2005 Dusteforum er....ja for duster 22364[/snapback] Ja, tenk å ofre så mye tid på et forum a'! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 25. November 2016 (endret) Del Skrevet 25. November 2016 (endret) - En fantastisk signering, sier IA om ansettelsen av Gaute Larsen som G19-trener og teknisk direktør for Akademiet. http://m.stabak.no/news/id/1k2pxed1q7181deraz6agiyag Endret 25. November 2016 av Chr. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 25. November 2016 Del Skrevet 25. November 2016 - En fantastisk signering, sier IA om ansettelsen av Gaute Larsen som G19-trener og teknisk direktør for Akademiet. http://m.stabak.no/news/id/1k2pxed1q7181deraz6agiyag Det har vært musestille på forumet om denne ansettelsen her. Er det virkelig en fantastisk signering? Det er godt mulig det er feil å holde det mot ham nå, men jeg husker jo Gaute best som en Billy. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 25. November 2016 (endret) Del Skrevet 25. November 2016 (endret) Jeg registrerer at alle jeg har snakket med om denne ansettelsen, i og utenfor klubben, utelukkende er positive. Gaute Larsen er vel også en kandidat det må være enkelt å skaffe referanser på. Jeg har ingen grunn til å betvile at dette er en god ansettelse for Akademiet og G19-laget, men det utstedes jo ingen garantier ifm ansettelser... Endret 25. November 2016 av Chr. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 25. November 2016 Del Skrevet 25. November 2016 Fantastisk signering, klubben viser virkelig visjoner og planer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 26. November 2016 Del Skrevet 26. November 2016 Det er jo et sterkt signal om hvordan det satses mot fremtiden. En spennende ansettelse. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 26. November 2016 Del Skrevet 26. November 2016 Begynner å like signalene dette gir sammen med Toni. Nå må det bygges langsiktig, slutte å skulle vente helt til siste time i overgangsvinduet og ikke minst droppe 4-6 mnd kortsiktige leieavtaler. Hvis vi nå kan få en styreleder eller andre fra ledelsen i klubben til å kommunisere hvilken strategi man jobber etter ville verden sett ganske mye lysere ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 26. November 2016 Del Skrevet 26. November 2016 - En fantastisk signering, sier IA om ansettelsen av Gaute Larsen som G19-trener og teknisk direktør for Akademiet. http://m.stabak.no/news/id/1k2pxed1q7181deraz6agiyag Det har vært musestille på forumet om denne ansettelsen her. Er det virkelig en fantastisk signering? Det er godt mulig det er feil å holde det mot ham nå, men jeg husker jo Gaute best som en Billy. Ja, vi husker alle bronsen vi vant med Billy. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 26. November 2016 Del Skrevet 26. November 2016 - En fantastisk signering, sier IA om ansettelsen av Gaute Larsen som G19-trener og teknisk direktør for Akademiet. http://m.stabak.no/news/id/1k2pxed1q7181deraz6agiyag Det har vært musestille på forumet om denne ansettelsen her. Er det virkelig en fantastisk signering? Det er godt mulig det er feil å holde det mot ham nå, men jeg husker jo Gaute best som en Billy. Ja, vi husker alle bronsen vi vant med Billy. Takk for historieleksjonen. Utrolig at jeg bare husket ham som assistenten til Lindroth som rykket ned med "laget som var altfor godt til å rykke ned" i 2004. Han var jo tross alt hovedtrener fra Lindroth trakk seg etter den famøse Brannkampen i 2001, og ga oss en sterk bronse i 2003. Det hadde jeg totalt glemt at Gaute var ansvarlig for. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 26. November 2016 Del Skrevet 26. November 2016 Det skal sies at jeg kun var 10 år på det tidspunktet, men det var vel langt flere faktorer enn Gaute Larsen som gjorde at vi rykket ned i 2004? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. November 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. November 2016 Det skal sies at jeg kun var 10 år på det tidspunktet, men det var vel langt flere faktorer enn Gaute Larsen som gjorde at vi rykket ned i 2004? Nei, kun Andrė Muri. 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 26. November 2016 Del Skrevet 26. November 2016 Hehe, det hadde jeg glemt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 542 Del Skrevet 26. November 2016 Del Skrevet 26. November 2016 Gaute kjenner vel lagene i OBOS godt etter Bryne-perioden, kan være nyttig foran møtet med Jerv 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 570 Del Skrevet 27. November 2016 Del Skrevet 27. November 2016 Gaute kjenner vel lagene i OBOS godt etter Bryne-perioden, kan være nyttig foran møtet med Jerv Ja, forberedelsene må være gode her! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 5. Januar 2019 Del Skrevet 5. Januar 2019 Gaute blir ny akademisjef i Stabæk i følge NTG på FaceBook. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 700 Del Skrevet 5. Januar 2019 Del Skrevet 5. Januar 2019 Hva skjedde med svensken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 5. Januar 2019 Del Skrevet 5. Januar 2019 Gaute og svensken har byttet roller. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 5. Januar 2019 Del Skrevet 5. Januar 2019 Da er det vel bare å vente på et utfyllende intervju for å høre Gautes tanker og visjoner om den videre satsningen på Akademiet og samarbeidet med NTG (https://www.budstikka.no/stabak-fotball/fotball/sport/her-er-stabak-unike-i-verden/s/5-55-587554) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 5. Januar 2019 Del Skrevet 5. Januar 2019 10 timer siden, Chr. skrev: Gaute og svensken har byttet roller. Hva er da rollen til svensken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 5. Januar 2019 Del Skrevet 5. Januar 2019 2-lagstrener? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 5. Januar 2019 Del Skrevet 5. Januar 2019 G19 og Stabæk 2, såvidt jeg har forstått. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Januar 2019 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Januar 2019 (endret) Sier det mange sikkert tenker, jeg: Ansatte vi en akademisjef utenfra som førte til at vi ikke hadde råd til å ha med Toni videre, for så å nedgradere ham etter seks måneder?!? edit: Men ingenting imot Gaute her. Bra mann. Gratulerer med rollen! Endret 6. Januar 2019 av kkh94 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 6. Januar 2019 Del Skrevet 6. Januar 2019 45 minutter siden, kkh94 skrev: Sier det mange sikkert tenker, jeg: Ansatte vi en akademisjef utenfra som førte til at vi ikke hadde råd til å ha med Toni videre, for så å nedgradere ham etter seks måneder?!? edit: Men ingenting imot Gaute her. Bra mann. Gratulerer med rollen! Ja her kunne jeg tenkt meg en uttalelse fra klubben. En kapasitet som Toni blir sendt ut, og inn får vi en fyr som klubben ikke anseer som dyktig nok for rollen når alt kommer til alt? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 6. Januar 2019 Del Skrevet 6. Januar 2019 Dette er vel atter en bom av IAO. Det begynner å blir i overkant mange nå. Atter en gang mangler den rød tråden i arbeidet de utfører. Så var det dette med åpenhet hadde gjort seg med tydelig kommunikasjon nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 6. Januar 2019 Del Skrevet 6. Januar 2019 Faen dette viser bare at det ikke bare var A-laget som hadde et prestasjonsmessig drittår i fjor. Hvis vi klarer å fucke opp akademiet også veit jeg ikke hva jeg gjør. Kanskje vi kan gi faen i å være klubben som skal være så jævla anderledes, og bare ikke ødelegge det vi allerede har? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå