Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Vålerenga - 28.serierunde - 25. oktober 2024


Stian1359
 Del

Anbefalte innlegg


5 minutter siden skrev arni:

Aalbu sier de har fått frigitt enda flere billetter. Det var da voldsomt

Alt er på deres side uansett.
 

$$-feltet begynner å nærme seg fullt! Under 100 billetter igjen på feltet 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kampdag! 3 poeng i dag er bonus, tar vi 1 poeng er det veldig bra! Vil se et lag som går ut på banen og trøkker til i duellene fra start og spiller kulen fremover!

Dette er en serierunde (spilles ferdig i morgen) der flere lag rundt oss møtes og flere tøffe kamper. Det vil bli avgitt poeng på lagene rundt oss denne helgen, men og i de to siste rundene. 7 poeng på de siste 3 så har vi et godt utgangspunkt! Kjør da stabæk!! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi får ikke brukt sesongkortet idag. Er det noen som trenger et par gode plasser på 204? Send meg isåfall en PM.

P.s. nye forumbrukere (VIF-folk) kan glemme det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


12 timer siden skrev rykkinn:

Alt er på deres side uansett.

Så håper jeg at det slås hardt ned på folk som kommer i vif-merch på hovedtribunen. De har fått klar melding, men mistenker at en del gir faen fordi inngangsvaktene på 16 år ikke tør å si i fra uansett

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev kuk:

Så håper jeg at det slås hardt ned på folk som kommer i vif-merch på hovedtribunen. De har fått klar melding, men mistenker at en del gir faen fordi inngangsvaktene på 16 år ikke tør å si i fra uansett

Indeed, må slås noe jævlig ned på VIF-merch på hovis i dag. Vålerengen kan holde seg på bortefeltet og ikke med fiffen fra Bærum. Håper det blir dratt opp noen gamle klassikere på tribunen i dag og hva passer ikke bedre enn "Vi kler oss i blaatt" i dag. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev kuk:

Så håper jeg at det slås hardt ned på folk som kommer i vif-merch på hovedtribunen. De har fått klar melding, men mistenker at en del gir faen fordi inngangsvaktene på 16 år ikke tør å si i fra uansett

Problemet er der uansett om de kommer uten merch. Fordi de reiser seg og klapper og jubler rett foran trynet vårt hvis det det blir mål. Det syns jeg burde vært ulovlig, for jeg klikker i vinkel av sånt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev mbh:

Vi får ikke brukt sesongkortet idag. Er det noen som trenger et par gode plasser på 204? Send meg isåfall en PM.

P.s. nye forumbrukere (VIF-folk) kan glemme det.

Opptatt/utlånt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne 11ern hadde vært deilig mot driten i blå og rødt:
 

                    Rossbach

     Veum  Næss Walstad  Ekorness 
       

             Roberts   Christensen

Dahlby             Wendt            Spiten

                        Diabate

 

Vinge fikk målet mot slutten sist, men tror fysikken og den defensive jobben vi har sett fra Dahlby kan bli viktig mot Vif-skiten.
 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


58 minutter siden skrev Arturoo23:

Denne 11ern hadde vært deilig mot driten i blå og rødt:
 

                    Rossbach

     Veum  Næss Walstad  Ekorness 
       

             Roberts   Christensen

Dahlby             Wendt            Spiten

                        Diabate

 

Vinge fikk målet mot slutten sist, men tror fysikken og den defensive jobben vi har sett fra Dahlby kan bli viktig mot Vif-skiten.
 

Eneste grunn til å holde Veum på backen er fysikken og evt få alternativer. Han er unnskyldt pga mye skader, men han på backen er tynn suppe. Lite kreativ og stadig på etterskudd. Bedre å få Walstad ut på backen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

6 minutter siden skrev kuk:

Eneste grunn til å holde Veum på backen er fysikken og evt få alternativer. Han er unnskyldt pga mye skader, men han på backen er tynn suppe. Lite kreativ og stadig på etterskudd. Bedre å få Walstad ut på backen

Synes han var ok+ når han kom inn mot Koffa, er tynt med alternativer nå. 
Hadde en tanke om at rutinen til Skjelvik kan komme godt med i dag, men var enda tynnere suppe mot Kongsvinger sist.

Helt enig at Walstad er best på backen og har en deilig fart fremover. 
Rett og slett bare livredd for småfeil fra Øya og Skjelvik, som blir resultatet av den back 4ern. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev Anderson:

Problemet er der uansett om de kommer uten merch. Fordi de reiser seg og klapper og jubler rett foran trynet vårt hvis det det blir mål. Det syns jeg burde vært ulovlig, for jeg klikker i vinkel av sånt!

Er vel bare å ha aktive vakter/vektere som utviser/flytter de fortløpende! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare å kline til sikkelig her. VIF må da rullere litt, ikke lenge siden sist kamp. Kampen kommer på et perfekt tidspunkt for oss. Som jeg har sagt før, spiller vi som mot KFUM så bør vi ha veldig gode muligheter mot et sikker små reserve preget VIF.

Null respekt, de 3 poenga skal vi ha!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Vålerenga - 28.serierunde - 25. oktober 2024
×
×
  • Opprett ny...