Gå til innhold

Kamptråd: Mjøndalen - Stabæk - 29. serierunde - 2. november 2024

rykkinn
 Del

Anbefalte innlegg

Noe mer «tilbake til start» er det vanskeligere å komme enn dette. Hva slags mentalitet er det i dette laget? Jeg kan nesten ikke tro vi gjør feil man ser i 14 års fotballen. Roberts minner meg om nivået til Ovenstad. Den dårligste midtbanespilleren vi har hatt de siste 10 årene

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3-0 ja.... helt skrekkelig kamp. Hvordan kan vi gå fra å spille så bra mot VIF til å bli knust mot Mjøndalen på så kort tid?? Her må virkelig spillerne og Riise gå i seg selv hvis vi vil ha playoff plass!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Havne utenfor topp 6 i OBOS er jo helt forferdelig pinlig, idag ser det kun ut som gutta har lyst på juleferie. Null fight eller passion for drakta. Synes synd på alle Stabæk fans som dro helt til Mjøndalen for å se det pisset her. Krever noe helt annet i siste kamp mot Aalesund

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må nok stikke fingern i jorda. Det eneste i klubben vår som holder Eliteserie nivå er Stabæk Support. Resten er på en god dag en middelhavsfarer i OBOS. Hvis ikke klubben nå skjønner at det må kraftig lut til så skjønner jeg ikke når alarmklokkene skal ringe. Inkompetansenivået er nådd på alle barometre. Vi vinner ikke fotballkamper av servilitet ved hver gang noe er vanskelig så sier vi AALTID UANSETT og håper ting går over. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er klart at vi har en stall med mange kvalitetsspillere. Problemet er at vi ikke har kvalitet i grunnstrukturen. Vi mangler i det hele tatt struktur. Når vi prøver å løse problemer med å fylle på med mer krydder, blir det bare rot.

Safran er blant verdens dyreste krydder, men det går ikke an å servere det som hovedrett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 minutter siden skrev Kaizer Alphonse:

Spiller det noen rolle? Ønsker vi mer selvpining i en kvalik? Og hva får vi ut av et opprykk, med en stall som tidvis hører hjemme i 3.divisjon?

Man burde ikke tenke sånn men du har nok rett.. Ny trener boosten er nok over nå og Matic skadet. Vi har ingenting i Eliteserien å gjøre, vi blir pisset på av et lag som har kun vunnet en hjemmekamp siden 16 mai og er et dårlig lag. Sånn har det vært for ofte.

Vi er kanskje ikke så gode som vi tror dessverre og er kanskje bare Sandnes Ulf som har dårligere bunnivå enn oss. Dette kan både 1-3 sesonger til i Obos å bygge opp sikkelig.

Den nye treneren som kommer inn kan vi ikke bomme på, og trenger tid! Og så må vi faen meg finne ut hvorfor vi alltid har så mange ute med skader hele tiden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 minutes ago, Nr14 said:

Nå må vi slutte å si at vi har en stall som er nest best i OBOS spiller for spiller. Vi har hverken en stall som duger eller trenerapparat. Vi har dessverre ikke noe å gjøre i Eliteserien neste år. Til det klarer vi ikke å gjøre endringer store nok til å ikke rykke rett ned igjen. 
Vi får nå bygge opp et solid OBOS lag som kan være med å kjempe i toppen fra første treningskamp i 2025. Laget vårt er dessverre altfor veikt fysisk. 

Dette var ikke uflaks. Vi er ikke bedre. Stallen vår er naturligvis ikke nest best i OBOS, slik en del med manglende fotballforståelse stadig påstår. Dette er verken Bradley eller Riises feil, vi har et lag som ikke holder mot fysiske gampelag i OBOS. Stabæk har et ungt lag som på sitt beste spiller bra fotball, men mangler styrke. Jeg mener at ledelsen har lagt for mye vekt på salgsmuligheter når de har funnet spillere å satse på i år 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 minutter siden skrev stbS:

Man burde ikke tenke sånn men du har nok rett.. Ny trener boosten er nok over nå og Matic skadet. Vi har ingenting i Eliteserien å gjøre, vi blir pisset på av et lag som har kun vunnet en hjemmekamp siden 16 mai og er et dårlig lag. Sånn har det vært for ofte.

Vi er kanskje ikke så gode som vi tror dessverre og er kanskje bare Sandnes Ulf som har dårligere bunnivå enn oss. Dette kan både 1-3 sesonger til i Obos å bygge opp sikkelig.

Den nye treneren som kommer inn kan vi ikke bomme på, og trenger tid! Og så må vi faen meg finne ut hvorfor vi alltid har så mange ute med skader hele tiden.

Det verste er at Matic kunne fått oss opp i ES nærmest alene. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 minutter siden skrev InaB:

Jeg mener at ledelsen har lagt for mye vekt på salgsmuligheter når de har funnet spillere å satse på i år 

Her er du faktisk ved kjernen av problemet vårt når det gjelder klubbdriften vår. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 minutter siden skrev InaB:

Dette var ikke uflaks. Vi er ikke bedre. Stallen vår er naturligvis ikke nest best i OBOS, slik en del med manglende fotballforståelse stadig påstår. Dette er verken Bradley eller Riises feil, vi har et lag som ikke holder mot fysiske gampelag i OBOS. Stabæk har et ungt lag som på sitt beste spiller bra fotball, men mangler styrke. Jeg mener at ledelsen har lagt for mye vekt på salgsmuligheter når de har funnet spillere å satse på i år 

Vi er egentlig bedre enn det vi er i dag, men jeg har vel ikke fotballforståelse som du sier. Vi viste mot Vålerenga at det bor definitivt kvalitet nok til å vinne dagens kamp, men så kan man spørre seg hvorfor vi plutselig viser fra noe helt annet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Mjøndalen - Stabæk - 29. serierunde - 2. november 2024
  • Opprett ny...