Posse 21 093 Del Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden Hvem fortjener ølkassa i sesongen der vi ender opp på den dårligste serieplasseringen på 30 år? Det er opp til deg! På medlemssidene våre finner du avstemming både for herrene og kvinnene. Vi må dele ut kassene i siste tellende seriekamp, men dersom herrene snur verden på hodet og vinner siste hjemmekamp og 5 kvalikkamper på rad sånn at vi rykker opp likevel vil det bli ettersendt en ekstra kasse med Postnord. https://medlem.stabaek.no/ 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 130 Del Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden Jeg vet ihvertfall om en person som kommer til å stemme på Walstad. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Del Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden I år burde man heller stemt på årets gyngehest så Roberts kunne fått en avskjedsgave. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 541 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21 timer siden Kongeinnlegg! Del Skrevet 21 timer siden Ellegaard har vel gått nærmest feilfri gjennom sesongen😄 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 341 Del Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 321 Del Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Matic! 💙💙 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 363 Del Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden I en ellers grå sesong så er det for meg en av unggutta. Endte med Spiten, da han har flest mål. Egentlig burde det vært lov å stemme på ingen og gi blank stemme. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 093 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5 timer siden Kongeinnlegg! Del Skrevet 5 timer siden 2 timer siden skrev fexter: Egentlig burde det vært lov å stemme på ingen og gi blank stemme. Ja, men det blir så dramatisk om spillerne står der før siste hjemmematch og så sier speaker "Og årets viktigste Stabækspiller er.... INGEN!" og så slipper jeg bare kassa i bakken og går 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 640 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden 42 minutter siden skrev Posse: Ja, men det blir så dramatisk om spillerne står der før siste hjemmematch og så sier speaker "Og årets viktigste Stabækspiller er.... INGEN!" og så slipper jeg bare kassa i bakken og går Eller gitt den til Stabæk Support istedenfor 😎 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå