Posse 21 235 Del Skrevet 4. November Del Skrevet 4. November Hvem fortjener ølkassa i sesongen der vi ender opp på den dårligste serieplasseringen på 30 år? Det er opp til deg! På medlemssidene våre finner du avstemming både for herrene og kvinnene. Vi må dele ut kassene i siste tellende seriekamp, men dersom herrene snur verden på hodet og vinner siste hjemmekamp og 5 kvalikkamper på rad sånn at vi rykker opp likevel vil det bli ettersendt en ekstra kasse med Postnord. https://medlem.stabaek.no/ 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 4. November Del Skrevet 4. November Jeg vet ihvertfall om en person som kommer til å stemme på Walstad. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 4. November Del Skrevet 4. November I år burde man heller stemt på årets gyngehest så Roberts kunne fått en avskjedsgave. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 570 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. November Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. November Ellegaard har vel gått nærmest feilfri gjennom sesongen😄 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 383 Del Skrevet 4. November Del Skrevet 4. November 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 448 Del Skrevet 4. November Del Skrevet 4. November Matic! 💙💙 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 397 Del Skrevet 5. November Del Skrevet 5. November I en ellers grå sesong så er det for meg en av unggutta. Endte med Spiten, da han har flest mål. Egentlig burde det vært lov å stemme på ingen og gi blank stemme. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. November Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. November 2 timer siden skrev fexter: Egentlig burde det vært lov å stemme på ingen og gi blank stemme. Ja, men det blir så dramatisk om spillerne står der før siste hjemmematch og så sier speaker "Og årets viktigste Stabækspiller er.... INGEN!" og så slipper jeg bare kassa i bakken og går 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 753 Del Skrevet 5. November Del Skrevet 5. November 42 minutter siden skrev Posse: Ja, men det blir så dramatisk om spillerne står der før siste hjemmematch og så sier speaker "Og årets viktigste Stabækspiller er.... INGEN!" og så slipper jeg bare kassa i bakken og går Eller gitt den til Stabæk Support istedenfor 😎 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 5. November Del Skrevet 5. November Står det presisert noe sted at årets viktigste spiller på død og liv må spille fotball? Det er jo f.eks. noen som spiller musikk som har levert noen Stabæk-høydepunkter i år som langt overgår hva fotballaget har levert. Musikk er dessuten en av få ting som er enda mer populært enn fotball her på planeten. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 397 Del Skrevet 5. November Del Skrevet 5. November 7 timer siden skrev Posse: Ja, men det blir så dramatisk om spillerne står der før siste hjemmematch og så sier speaker "Og årets viktigste Stabækspiller er.... INGEN!" og så slipper jeg bare kassa i bakken og går Hadde vært morsomt om kassen ble sluppet i bakken i ren Paradise Hotell stil. Men neida, gjør som Rykkinn sier gi det til SS. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 844 Del Skrevet 5. November Del Skrevet 5. November Støtter at Support får kassa 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 5. November Del Skrevet 5. November Beste forslaget jeg har hørt hele sesongen - dere fortjener kassa etter alt dere har lidd dere gjennom i år! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 6. November Del Skrevet 6. November Tilbøyelig til å være enig i at SS bør få kassa, men uansett, her i familien stemte vi Karsten Arman Ekorness 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 6. November Del Skrevet 6. November SS får min stemme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 6. November Del Skrevet 6. November Tipper SS gledelig sender kassa videre til den som scorer det avgjørende målet som sender oss til eliteserien 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 695 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. November Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. November Jeg synes poengfangsten med og uten Diabate på laget taler veldig for hvem som fortjener kassen. Det andre alternativet jeg ser ville vært Akademiet. Uten dem hadde vi ikke klart å still 11 spillere i år. Siden utmerkelsen bør gå til en enkeltspiller er det naturlig å tenke på Spiten. De prestasjonene, med medfølgende omtale, som har kommet fra han, Olderheim og andre i løpet av året har vært viktig både for lokal forankring, omdømme for Akademiet mtp rekruttering, og motivasjon hos yngre spillere i klubben. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
L 57 639 Del Skrevet 6. November Del Skrevet 6. November Slutt å skrive sprøyt. Kassen (med øl) skal gå til en spiller - ute på banen. Ikke andre! Jeg foreslår vår kaptein Nicolai Næss. Jeg synes han har stått frem som en lederskikkelse, tross alt. Han fortjener kassen! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. November Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. November Hahahhahahhahaha 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
L 57 639 Del Skrevet 7. November Del Skrevet 7. November 4 timer siden skrev Torres: Hahahhahahhahaha ????? Latterliggjøring av andre synes jeg ikke er greit. Det kan fort resultere i at man slutter å engasjere seg. At man trekker seg tilbake, her på forumet. Og at man prioriterer noe helt annet å engasjere seg i her i verden. Det er jo faktisk litt uhyggelig hvis det er et ønske om at alle skal marsjere i takt her på forumet. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. November Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. November Jeg ler ikke av deg, jeg ler av at du skriver at Næss har stått frem som en leder. For det har han virkelig ikke gjort. Jeg digger Næss, vanvittig bra kar, men han er på ingen måte lederen laget har trengt.. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 8. November Del Skrevet 8. November For meg er det enten Spiten, Diabate eller Olderheim. Sannsynligvis en av de to første. Næss har ikke vært den bautaen han skulle være, med unntak av mot VIF hjemme, da jeg synes han var strålende. Heller litt mot Spiten, siden det gikk bra en stund uten Diabate før det gikk skikkelig i dass. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 753 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. November Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. November 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 718 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November Ble det en kasse med julebrus? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 753 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November 19 minutter siden skrev Elliott Ottesen: Ble det en kasse med julebrus? Riktig! Hamar julebrus! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November Hvor mange stemmer fikk Walstad? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 753 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November 16 minutter siden skrev Slum: Hvor mange stemmer fikk Walstad? 1 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November 1 time siden skrev rykkinn: 1 Skandale. Ikke rart det går til helvete med klubben. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November 2 timer siden skrev rykkinn: 1 Kan du si noe om hvem den stemmen kom fra, eller er det konfidensielt? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 485 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November 19 minutter siden skrev mbh: Kan du si noe om hvem den stemmen kom fra, eller er det konfidensielt? Alle vet det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå