Gå til innhold

Anbefalte innlegg

4 minutter siden skrev Nøfyse:

Skjelvik får bruke vinteren til å finne ut hva annet han kan tenke seg å jobbe med. Det nivået han har vist etter han kom skulle en ikke tro var mulig av en fortsatt aktiv spiller med en såpass OK karriere bak seg.

Han er ikke til å kjenne igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 minutter siden skrev Andreas:

Jeg skjønner ikke, vi har jo nest beste stallen i obos! 

Men det skal litt mer til for å få suksess. Relativt svake spillere kan bygges opp til gode lag og relativt gode spillere kan rives ned til dårlige lag. AaFK før og etter Rekdal er jo et godt eksempel på det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pinlig dårlig, vi har alt å spille for, AAFK har ingenting. Likevel blir vi rundspilt, og har knapt en målsjanse i løpet av første omgang. Dette har de allerede gitt opp, bare å ta juleferie og se frem til en ny sesong i OBOS. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spillere jeg ikke ønsker å se i klubben når sesongen sparkes i gang igjen til våren:

- Roberts
- Skjelvik
- Næss
- Walstad
- Hammy
- Christensen

Kanskje urealistisk å bli kvitt samtlige, men de 4 første står ihvertfall øverst på ønskelisten til jul. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det virker som det er Ålesund som har noe å spille for - ikke oss. Merkelig at Riise som er gammel forsvarer ikke har greid å få opp presset på ballfører. Det er dårligere enn jeg har sett til nå i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev InaB:

Det virker som det er Ålesund som har noe å spille for - ikke oss. Merkelig at Riise som er gammel forsvarer ikke har greid å få opp presset på ballfører. Det er dårligere enn jeg har sett til nå i år.

Du skulle vært innom treninga torsdag, huff

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19 minutter siden skrev BlaaSpanjol:

Spillere jeg ikke ønsker å se i klubben når sesongen sparkes i gang igjen til våren:

- Roberts
- Skjelvik
- Næss
- Walstad
- Hammy
- Christensen

Kanskje urealistisk å bli kvitt samtlige, men de 4 første står ihvertfall øverst på ønskelisten til jul. 

Dette er best betalte i klubben også. Det er jo litt "morsomt".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 minutter siden skrev Flexi Knut:

Setting: Avgjørende kamp. Hjemmebane. Vi må vinne. 

Hva gjør vi? Går rett i strupen på motstander og gjør alt for å vinne? Neida. Vi velger å teste en ny formasjon, rokkere litt rundt, så alle må spille i litt uvante posisjoner og får inn litt flere defensive spillere i elleveren. Dette minner meg om måten Per-Mathias Høgmo styrte Norge i avgjørende kamp mot Ungarn.

Fullstendig nedsmelting. Det hjelper heller ikke at vi tilsynelatende ikke er motivert eller tent for fem flate øre. 

Jeg har sagt det før og sier det igjen! At LB sin analyse og taktikk mann fortsatt sitter, er for meg uforståelig!

AL må også ut av klubben i oppryddingen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 minutter siden skrev Flexi Knut:

Setting: Avgjørende kamp. Hjemmebane. Vi må vinne. 

Hva gjør vi? Går rett i strupen på motstander og gjør alt for å vinne? Neida. Vi velger å teste en ny formasjon, rokkere litt rundt, så alle må spille i litt uvante posisjoner og får inn litt flere defensive spillere i elleveren. Dette minner meg om måten Per-Mathias Høgmo styrte Norge i avgjørende kamp mot Ungarn.

Fullstendig nedsmelting. Det hjelper heller ikke at vi tilsynelatende ikke er motivert eller tent for fem flate øre. 

Det han sa.

Herrefred, det laguttaket var dødfødt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev Flexi Knut:

Noen som kjenner noen voksne som kan drive fotballklubb og trene fotballag?

Når det gjelder lag på vårt nivå så faller vel det ansvaret ofte på foreldrene til noen av spillerne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Stabæk - Aalesund - 30. serierunde - 9. november 2024
  • Opprett ny...