Nr14 819 Del Skrevet lørdag kl. 16:43 Del Skrevet lørdag kl. 16:43 1 minutt siden skrev Flexi Knut: Noen som kjenner noen voksne som kan drive fotballklubb og trene fotballag? Espen Moe stiller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 286 Del Skrevet lørdag kl. 16:45 Del Skrevet lørdag kl. 16:45 Dette sier egentlig alt om hvor jævla god Matic er. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
NaturligPessimist 411 Del Skrevet lørdag kl. 16:52 Del Skrevet lørdag kl. 16:52 Definisjonen på trøstemål det der Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 76 Del Skrevet lørdag kl. 16:53 Del Skrevet lørdag kl. 16:53 Så bra vi våkna opp de siste to minuttene av kampen, flott at de ca 40 som faktisk gadd å bli igjen fikk se Dahlby endelig produsere målpoeng... Rett og slett bare en nitrist sesong, for en jobb klubben har denne vinteren, og jeg har null tro på at styret vil levere! 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet lørdag kl. 16:55 Del Skrevet lørdag kl. 16:55 Takker chicksa for god underholdning i år! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 349 Del Skrevet lørdag kl. 17:01 Del Skrevet lørdag kl. 17:01 Sett sesongen under ett, synes jeg Bob Bradley fikk mye ut av stallen. Vi har nå vist at vi er klart dårligere enn også Mjøndalen og Ålesund. Hvis vi fortsatt betaler lønnen til Bradley, bør vi si unnskyld og få han tilbake. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 376 Del Skrevet lørdag kl. 17:07 Del Skrevet lørdag kl. 17:07 4 minutter siden skrev InaB: Sett sesongen under ett, synes jeg Bob Bradley fikk mye ut av stallen. Vi har nå vist at vi er klart dårligere enn også Mjøndalen og Ålesund. Hvis vi fortsatt betaler lønnen til Bradley, bør vi si unnskyld og få han tilbake. Haha - sterkt å ha humoren på plass på en slik dag! Dette må være årets morsomste innlegg. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 446 Kongeinnlegg! Del Skrevet lørdag kl. 17:09 Kongeinnlegg! Del Skrevet lørdag kl. 17:09 5 minutter siden skrev InaB: Sett sesongen under ett, synes jeg Bob Bradley fikk mye ut av stallen. Vi har nå vist at vi er klart dårligere enn også Mjøndalen og Ålesund. Hvis vi fortsatt betaler lønnen til Bradley, bør vi si unnskyld og få han tilbake. Er du seriøs? Bob har valgt spillere på dyre kontrakter! Han har med feiltrening og overbelastning gitt oss en utrolig skadesituasjon! Han har ikke tatt selvkritikk eller hørt på folkene i klubben! Han har splittet spillergruppen og skapt en nedbrutt garderobe! Fikk mye ut av stallen, det er det siste han fikk til… 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alex75 35 Del Skrevet lørdag kl. 18:05 Del Skrevet lørdag kl. 18:05 1 time siden skrev flamingo: Håper virkelig spillerne kan gå i seg selv og beklage ovenfor fansen etter match i dag. Ålesund har full kontroll på kampen og vi løper mellom dem som juniorspillere. Treneren bør i hvert fall legge seg paddeflat og komme seg langt unna Bærum! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 349 Del Skrevet lørdag kl. 18:23 Del Skrevet lørdag kl. 18:23 13 minutes ago, Alex75 said: Treneren bør i hvert fall legge seg paddeflat og komme seg langt unna Bærum! Det er jeg helt uenig i. Denne stallen var for svakt til opprykk. Ingen trener i verden hadde fått oss til ES med de spillerne som var til rådighet. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alex75 35 Del Skrevet lørdag kl. 18:31 Del Skrevet lørdag kl. 18:31 8 minutter siden skrev InaB: Det er jeg helt uenig i. Denne stallen var for svakt til opprykk. Ingen trener i verden hadde fått oss til ES med de spillerne som var til rådighet. Seriøst? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 130 Kongeinnlegg! Del Skrevet lørdag kl. 18:39 Kongeinnlegg! Del Skrevet lørdag kl. 18:39 1 time siden skrev blaasoldat: Er du seriøs? Bob har valgt spillere på dyre kontrakter! Han har med feiltrening og overbelastning gitt oss en utrolig skadesituasjon! Han har ikke tatt selvkritikk eller hørt på folkene i klubben! Han har splittet spillergruppen og skapt en nedbrutt garderobe! Fikk mye ut av stallen, det er det siste han fikk til… Nei det er bare trolling - Bradley kjørte det laget her i grøfta slik du beskriver. Sentrale spillere truet sågar med å legge opp. Klubbledelsen bør i det minste anerkjenne at de tok for lett på ansettelsen. Bob gjorde minst like dårlig jobb i Toronto så det skulle vært ungått! 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alex75 35 Del Skrevet lørdag kl. 20:13 Del Skrevet lørdag kl. 20:13 Som jeg har skrevet tidligere (trollet). Helt som forventet i dag mot Ålesund med en trener Som Riise i Stabæk. Lagoppstilling, grep under kamp, motivasjons skaper etc etc er totalt fraværende. Disse evnene har han ikke dessverre. I tillegg bruker han guttelags spillere i viktige posisjoner som ser ut som lette veike Norway Cup spillere som ikke er i nærheten verken fysisk eller løpssterke nok og taper duell etter duell. At han ikke gjør tidligere grep er utilgivelig. Hvis ikke Stabæk tar ordentlig grep nå i det sportslige apparatet da skjønner jeg ingen ting! Her må det inn en ordentlig trener/ hjelpetrener etc. En voksen person og flere vokse spillere. Dette er helt natta. Og hater å si "Hva var det jeg sa" ? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet lørdag kl. 21:00 Del Skrevet lørdag kl. 21:00 Jeg skrev etter tapet mot VIF at vi manglet vinnermentalitet, og fikk så mye kjeft! Og hvem hadde rett ? Vi har nådd et et nytt bunnpunkt ! BH Riise og Loberto kan pakke sakene. Det samme kan hele styret. Vi må tenke helt nytt. Vi har en stor stall, mye skader, så det bør være enkelt å kvitte seg med daukjøtt som ikke leverer, og som hever stor lønn. Næss, Skjelvik, Pedersen, Roberts, Vinge, Christensen, Hoven, Geelmuyden peker seg vel ut her. Det er garantert flere også. Jeg tror ikke denne klubben kommer tilbake til Eliteserien igjen. Trolig som et sammenslått Bærumlag som innvier nye Nadderud stadion. Og da tror jeg at jeg sier takk for meg ! Noen spørsmål: Hvorfor får ikke Victorio et innhopp når det er mål vi trenger ? Hvorfor starter vi med 6 forsvarspillere, og tar ut Veum når ting begynner å flyte litt spillemessig ? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet lørdag kl. 21:43 Del Skrevet lørdag kl. 21:43 Tror vi skal være glade for at Kongsvinger vant idag. Hadde blitt veldig stygt for oss i en kvalikk mot Lyn nå. 7-1 sist hadde kanskje vært et pent resultat i forhold til hva som hadde kommet denne gangen. Tenk å tape 1-4 hjemme for Aalesund i en kamp der kun vi har noe å spille for ! For en skammelig spillergruppe ! 12 tap i OBOS og negativ målforskjell ! Det er virkelig et historisk bunnpunkt 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 147 Kongeinnlegg! Del Skrevet søndag kl. 07:06 Kongeinnlegg! Del Skrevet søndag kl. 07:06 12 timer siden skrev @ringo: Nei det er bare trolling - Bradley kjørte det laget her i grøfta slik du beskriver. Sentrale spillere truet sågar med å legge opp. Klubbledelsen bør i det minste anerkjenne at de tok for lett på ansettelsen. Bob gjorde minst like dårlig jobb i Toronto så det skulle vært ungått! Det er mulig du har rett, men hvorfor kommer du aldri på medlemsmøtene? 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 446 Del Skrevet søndag kl. 08:00 Del Skrevet søndag kl. 08:00 51 minutter siden skrev Posse: Det er mulig du har rett, men hvorfor kommer du aldri på medlemsmøtene? Hva har det med saken å gjøre? Klubben har jo ikke akuratt vist seg å være lydhøre for andre uansett, disse lovnadene forsvinner relativt fort uansett! Så har han sikkert gode grunner til å ikke være der, poengene hans er likevel klink midt i blinken! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 130 Del Skrevet søndag kl. 10:00 Del Skrevet søndag kl. 10:00 Jeg opplever ikke medlemsmøtene som rett fora. Om jeg har noe jeg brenner inne med har jeg andre kanaler hvor jeg kan få gitt input og få feedback. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pogdkeslg 609 Del Skrevet søndag kl. 10:33 Del Skrevet søndag kl. 10:33 15 timer siden skrev @ringo: Nei det er bare trolling - Bradley kjørte det laget her i grøfta slik du beskriver. Sentrale spillere truet sågar med å legge opp. Klubbledelsen bør i det minste anerkjenne at de tok for lett på ansettelsen. Bob gjorde minst like dårlig jobb i Toronto så det skulle vært ungått! Truet Spitten og Olderheim med å dra? eller Matic? Hvem andre tror du var nøkkelspilleren på banen denne sesongen? veldig interessant 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 676 Del Skrevet søndag kl. 13:46 Del Skrevet søndag kl. 13:46 20 timer siden skrev blaasoldat: Er du seriøs? Bob har valgt spillere på dyre kontrakter! Hvem? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå