Gå til innhold

Anbefalte innlegg

16 timer siden skrev Latmann:

Mulig den viktigste forsterkningen vi kan gjøre er i det medisinske apparatet, slike at vi faktisk kan benytte de spillerne vi har.

Helt enig, se på Arsenal har massevis og det blir ikke mindre av det i den moderne fotballen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

17 timer siden skrev FranckTheBank:

Så mye fokus og energi på VAR fra vår side, når vi mest sannsynlig aldri vil spille i Eliteserien igjen i denne decaden. 

Ikke glem å ta lykkepillen din, FranckTheBank.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 16.2.2025 den 11.46 skrev odd:

Treningskamp i februar er ikke tentamen. I beste fall er det en uanmeldt gloseprøve.

Jepp, overraskende at det er mye støy allerede. Redd dette kan bli en lang sesong for mange. Jeg er så lei av å bytte trener hele tiden, vi må gi treneren minst 2 pre-season selvom det ikke skulle bli opprykk i år. Gi han tid, selvom resultatene kanskje varier litt første halvdel av sesongen. Jeg tror vi kommer til å se et av de bedre Stabæk utgavene på lang lang tid i løpet av denne sesongen.

Forventingene mine er kvalik, bli et fryktet hjemme lag igjen, slippe inn langt mindre mål og se et lag som hater å tape!! Har vi litt flaks med skader, treffer på de vi henter inn (spess stopperen), Diabate & Spiten fortsetter samme form og andre lag snubler litt så kan det gå veien allerede i år!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
OBOS 2025, hvordan skal det gå?
  • Opprett ny...