Ace 11 501 Kongeinnlegg! Del Skrevet torsdag kl. 21:10 Kongeinnlegg! Del Skrevet torsdag kl. 21:10 Stabæk 1: Rossbach Hoven - Næss - Nielsen - Andresen Matic - Isaksen - Onsrud Olderheim - Diabate - Spiten Stabæk 2: Gunnerød Veum/Nysveen - Pedersen - Skjelvik - Ekorness Geelmuyden - Danso - Kostadinov Vinge - Dahlby - Ellegaard Man kan si mye om kvaliteten på laget, men når hadde vi sist så god bredde? Jeg vil faktisk si at vi i år har dobbel dekning på alle plasser i den forstand at det er reell konkurranse over hele linja (minus keeper). 30 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 478 Del Skrevet torsdag kl. 21:33 Del Skrevet torsdag kl. 21:33 Nå kan vi også vurdere å flytte Næss opp som anker. Synes det ser ganske spennende ut. Nysveen - Nielsen - Pedersen - Andresen Danso - Næss - Isaksen Olderheim - Diabate - Spiten Og med Matic inn når han er klar. Jeg har troa i år. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 1 247 Del Skrevet torsdag kl. 21:48 Del Skrevet torsdag kl. 21:48 35 minutter siden skrev Ace: Stabæk 1: Rossbach Hoven - Næss - Nielsen - Andresen Matic - Isaksen - Onsrud Olderheim - Diabate - Spiten Stabæk 2: Gunnerød Veum/Nysveen - Pedersen - Skjelvik - Ekorness Geelmuyden - Danso - Kostadinov Vinge - Dahlby - Ellegaard Man kan si mye om kvaliteten på laget, men når hadde vi sist så god bredde? Jeg vil faktisk si at vi i år har dobbel dekning på alle plasser i den forstand at det er reell konkurranse over hele linja (minus keeper). Bred tropp ja! Med Wendt, Riise, Øya og Opseth på benken til og med. Med Nielsen på plass, så bør denne troppen være god nok for direkte opprykk! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 667 Del Skrevet fredag kl. 18:00 Del Skrevet fredag kl. 18:00 https://www.vg.no/sport/i/8qKPmE/tabelltips-tipset-for-2025-sesongen-i-obos-ligaen VG tipper oss på 7. plass. Vil si det er overraskende lavt, men helt greit med lave forventninger. Skal ikke si jeg skal spise hatten min eller gå til Egersund hvis vi havner under Egersund en gang til, men det ville vært en total fiasko. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 667 Del Skrevet fredag kl. 18:09 Del Skrevet fredag kl. 18:09 Man kan jo spørre seg om hvor mye jobb de har gjort med tabelltipset når de to eneste lagene som de tipper mer enn 2 plasser +- i fjor er Aalesund som hadde en superavslutning og Moss som de mer eller mindre bytter plass med… 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 507 Kongeinnlegg! Del Skrevet fredag kl. 18:12 Kongeinnlegg! Del Skrevet fredag kl. 18:12 Jeg mener troppen ser veldig bra ut. En god miks av ungt og eldre, og bra med to nye rutinerte inn siste uken i Nielsen og Isaksen. Var helt sikker på at Diabete og/eller Spiten og/eller Olderheim ville forsvinne, men fantastisk at de fortsatt er med. Hvis Nielsen kan hjelpe til med å tette bakover mener jeg laget er godt nok til å kjempe i toppen i år. 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 716 Kongeinnlegg! Del Skrevet fredag kl. 21:41 Kongeinnlegg! Del Skrevet fredag kl. 21:41 Hvis dere ønsker å lese litt om de andre klubbene vi møter i år så anbefales denne. Jeg har bidratt med teksten «Fra Jappetid til Jojo» om oss. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 722 Del Skrevet fredag kl. 23:21 Del Skrevet fredag kl. 23:21 Tabellplassering avhenger i mine øyne i stor grad på vår evne til å heve oss defensivt og ikke slippe inn 1-2 idiotbaklengs hver kamp som vi gjorde i fjor. Vi har på papiret forsøkt å ta grep med mer muskler defensivt, samt større aksjonsradius på midtbanen. Klarer vi å kombinere dette med en litt høyere grad av kynisme så KAN det gå bra. Offensivt vil vi fortsette å variere fra middels til fantastisk som naturlig er med så unge spillere. Men overall- er jeg trygg på at vi kommer til å skape nok sjanser totalt sett over hele sesongen. NB: Fortsetter Olderheim å herje for Norge under u19 EM i sommer kommer han til å bli solgt og vi må da være i stand til å fylle tomrommet. (Samme gjelder trolig også Spiten). Uten deres kreativitet og uforutsigbarhet reduseres toppnivået offensivt betraktelig. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 716 Del Skrevet søndag kl. 19:48 Del Skrevet søndag kl. 19:48 Svingens tabelltips. Så får vi se hvor godt vi treffer. 🤷♂️😅 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 877 Del Skrevet i går, 06:44 Del Skrevet i går, 06:44 TV2 tipper oss på 3. plass https://www.tv2.no/spesialer/sport/obos-tipset-2025-disse-lagene-rykker-opp/ 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 674 Del Skrevet i går, 13:53 Del Skrevet i går, 13:53 Første sesongen på lenge, hvor jeg sitter med skikkelig dårlig følelse! Om det er pga hva som skjer i tiden fremover eller bare den vanskelige 2 sesongen i OBOS må gudene vite! Men ser ikke helt hva som er endret i år fra i fjor! Motbevis meg gjerne på matta! 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 951 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23 timer siden Kongeinnlegg! Del Skrevet 23 timer siden En trener som bygger opp spillerne i stedet for å bryte de ned! 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jonni 12 Del Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden Dette kan fort ende opp i PostNord. Taper du hjemme mot et nyopprykket lag kan en jo bare vente seg stygge sifre mot LSK, Aalesund, Odd, Lyn og dess like... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 996 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20 timer siden Kongeinnlegg! Del Skrevet 20 timer siden Det kan ikke fort ende opp i PostNord nei 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 070 Del Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Kongsvinger roter bort poeng mot Åsane. Lillestrøm og Aalesund deler poengene. Vi er ikke hektet av ennå! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå