Abel 656 Del Skrevet 5. April Del Skrevet 5. April 56 minutter siden skrev odd: Lyn blir en pekepinn. Å ikke slå Hødd hjemme er dårlig, uansett om vi normalt er dårlige i serieåpninger. Hva har resultatene til 2020-laget å si for resultatet sist? Det merkelige er at vi nå burde ha fikset alt som var brukt som grunner til dårlige resultater i fjor. I fjor ble mye lagt på Bob. Ny trener inn. Kontinuitet har vært dratt frem. Vi har BHR med videre etter å ha vært hovedtrener gjennom høsten. Spillerstallen er mer eller mindre den samme. Hvilke spillere av betydning har dratt? Christensen og Roberts som var de mest kritiserte, pluss Walstad? I fjor var det delvis kritikk av Finstad for ikke å ha skaffet oss verken en midtstopperbauta eller dekning på spissplass. Nå har vi Nielsen og en skadefri tropp fremover. Det ble av og til dratt frem at laget var for ungt, men det var oftest da vi ikke hadde skadefri alternativer tilgjengelig. Uansett noe som har blitt et år endret siden samme tid i fjor. Så hva skal vi skylde på i år? Gode betraktninger. Til siste spørsmål: Se på laguttaket sist og hvem som bestemte det! Å ikke la Dahlby som er den skarpeste skytteren slippe til heller, vitner ikke om god dømmekraft dessverre 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 1 131 Del Skrevet 5. April Del Skrevet 5. April Dagens resultater fra obos runden vitner om en sesong som blir knalltøff nå topp 2 på grensen til urealistisk. Her har vi en trener som er for urutinert opp mot noen ringrever. Når det gjelder plassering 3-6 så er det heller ingen walk in the park. Jeg tror vi nå må slutte å snakke om snøen som falt i fjor. Hvis vi nå ikke har klart å snu det mentale i denne gjengen på et halvt år siden fjoråret avsluttet. De hadde en sesong med mange vanskelig stunder da må vi ha inn en type alla Mansverk. Vi kan da umulig ha så mange skjøre spillere. Halvorsen og Lyn i morgen tror jeg blir en nøkkelkamp ift selvtillit. Tviler på om vi har mental styrke til å ta de neste 2-3 kampene med tap. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Leskur 1 169 Del Skrevet 5. April Del Skrevet 5. April 9 timer siden skrev odd: Så hva skal vi skylde på i år? 1. Budstikka 2. SP (Hvis resten av befolkningen i Bærum fortsatt hater nye Nadderud pga andre kutt) 3. "Teipen" Halvorsen (Hvis vi taper neste kamp med noe lingende som i fjor) 4. Dualmodellen... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 536 Del Skrevet 13. April Del Skrevet 13. April Er vi på rett vei..? Vi har spilt tre tellende kamper og har en uavgjort og to seire. Wålemark valgte å stille noe som må kalles fullt lag idag, noe jeg mener var riktig. Vi har fått med oss mye på dødballer så langt, men jeg synes vi mangler å spille oss til tilstrekkelig antall sjanser. Jeg mener det mangler en del på å være gode uten ball og til å posisjonere oss i angrep, spesielt innenfor for 16m. Vi er litt for forutsigbare, det er for enkelt å se hva som blir neste trekk. Ofte savner jeg også gode bevegelser i angrep gjennom midten og en møtende spiss som gjør det mulig å spille av ett ledd. Samlet sett synes jeg resultatene hittil har vært bedre enn spillet. Ifjor hadde vi en tendens til å ikke ta poeng i jevne kamper. Håper vi fortsetter å gjøre motsatt i år - det kan bety opprykk eller kanskje mer realistisk - kvalik... 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 465 Del Skrevet 13. April Del Skrevet 13. April 20 minutter siden skrev InaB: Er vi på rett vei..? Vi har spilt tre tellende kamper og har en uavgjort og to seire. Wålemark valgte å stille noe som må kalles fullt lag idag, noe jeg mener var riktig. Vi har fått med oss mye på dødballer så langt, men jeg synes vi mangler å spille oss til tilstrekkelig antall sjanser. Jeg mener det mangler en del på å være gode uten ball og til å posisjonere oss i angrep, spesielt innenfor for 16m. Vi er litt for forutsigbare, det er for enkelt å se hva som blir neste trekk. Ofte savner jeg også gode bevegelser i angrep gjennom midten og en møtende spiss som gjør det mulig å spille av ett ledd. Samlet sett synes jeg resultatene hittil har vært bedre enn spillet. Ifjor hadde vi en tendens til å ikke ta poeng i jevne kamper. Håper vi fortsetter å gjøre motsatt i år - det kan bety opprykk eller kanskje mer realistisk - kvalik... Ja, vi er på rett vei, fordi vi har strammet inn defensivt. Det samme gjorde Bohinen da han kom å ryddet opp i rotet til Kjønø. Skal man ha suksess er man nødt til å ha en god defensiv. Det er det første en trener må rydde opp i når han ankommer et mess av en klubb som Bradley etterlot seg. Og noe av det enkleste for en trener å gjøre. Så får man heller krydre det offensive senere. Veldig god taktikk å benke Diabate idag og. Sulten inn fra benk scoret han to. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 440 Del Skrevet 13. April Del Skrevet 13. April Det er såpass enkelt at gode opplevelser avler flere gode opplevelser - helt riktig å starte med et godt lag, og heller bytte «ned», i stedet for motsatt. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 5 008 Del Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Kil - Moss 6-0. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 346 Del Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Vi blir, helt åpenbart, ikke et opprykkslag. Veldig mange bedre lag enn oss. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 150 Del Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Tror det skal bli et slit med å få play off plass i år og, veldig dårlig start spillemessig og 4 poeng etter 3 kamper... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer 257 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Tja, spillemessig har det vel vært godkjent eller bra i 3/6 omganger i ligaen så langt i år. Vi bør ha minst 10 poeng på de neste fire kampene. Klarer vi det ligger vi nok godt an i opprykkskampen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 107 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Jepp, vi møtte overmakta i dag. LSK var mye bedre i dag enn VIF i fjor og Brann i 22. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 1 131 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 3 minutter siden skrev @ringo: Jepp, vi møtte overmakta i dag. LSK var mye bedre i dag enn VIF i fjor og Brann i 22. Definitivt 🎯 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 465 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Det er ennå tidlig. Det gjelder bare å skrape sammen mest mulig poeng, og lære av dårlige prestasjoner. Stryk-karakter idag, men vi får håpe Wålemark får mer ut av mannskapet vårt mot dårligere motstand enn det Bradley fikk. Lyn-kampen bærer bud om defensiv bedring. Og det er et fint tidspunkt å møte Moss på nå. Men sølvreven tåler ikke mange slike kamper før presset begynner å øke. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 107 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Merk også at Hødd knakk Start i Kr.sand. Viktig nå med en god opplevelse i cupen på Torsdag. Deretter kommer 3 overkommelige kamper i ligaen i form av Moss, Skeid og Åsane her må det rakes inn 3 poengere. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 728 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Enig med enkelte her inne, møtte et jævlig godt LSK. Dritt KLUBB ja, men vi kan være store nok til å anerkjenne et godt fotball lag når man ser det. De kommer til å pisse på denne ligaen og rive de fleste i stykker både 1 og 2 ganger. Vi er i det minste ferdig med 1/2 kamper mot dem. Vi ser fremover! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 1 131 Del Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Det som gjør vondt å se er hvor utrolig akterutseilt vi er blitt i norsk fotball. Når jeg ser kamper i Eliteserien er det så ufattelig langt opp til kvaliteten som leveres der gjennom en runde. For at vi skal nå dit må vi som klubb investere i en trenerkapasitet som også holder det nivået. Med unntak av en BB på vei nedover er det lenge siden vi har investert i en trenerkapasitet med en up to date merittliste. Her ligger dessverre problemet vår og som et resultat får vi dårlig betalt. Når vi går for First Price så blir retten deretter. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer 257 Del Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden 7 minutter siden skrev Nr14: Det som gjør vondt å se er hvor utrolig akterutseilt vi er blitt i norsk fotball. Når jeg ser kamper i Eliteserien er det så ufattelig langt opp til kvaliteten som leveres der gjennom en runde. For at vi skal nå dit må vi som klubb investere i en trenerkapasitet som også holder det nivået. Med unntak av en BB på vei nedover er det lenge siden vi har investert i en trenerkapasitet med en up to date merittliste. Her ligger dessverre problemet vår og som et resultat får vi dårlig betalt. Når vi går for First Price så blir retten deretter. Hvilke andre klubber enn Brann, Molde (ser hvordan det går btw), Enga og til dels Godset er det du mener har ansatt noen lunde profilerte trenere som er i klubben nå? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 1 131 Del Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Du glemte kanskje Glimt med Knutsen 😉. RBK funker jo brukbart om dagen osv 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer 257 Del Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden 1 minutt siden skrev Nr14: Du glemte kanskje Glimt med Knutsen 😉. RBK funker jo brukbart om dagen osv Absolutt ikke. Du skrev «investert i en trenerkapasitet med up to date merittliste». Knutsen var trener for et bunnlag i OBOS før han var assistent i B/G og deretter ble hovedtrener. Johannson var trener for U19-laget til FCK. Ikke akkurat vanvittige meritter da de ble ansatt… 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 107 Del Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Knutsen var relativt avskrevet før glimt og det gikk ikke akkurat på skinner i starten der heller. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 1 131 Del Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Johansson spilte i ungdommen CL vant gruppen og slo Man United og Bayern München noe jeg anser som bedre erfaring å ansette på hva vi valgte enten det var Grorud eller Raufoss som hovederfaring. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 107 Del Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Vet ikke om det kvalifiserer til profilert dog - men det viser at det å satse profilert ikke er den eneste farbare veien, snarere tvert i mot. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 465 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Vi må nok selge i sommer for å ha bærekraftig økonomi. Jeg blir overrasket helt på ekte om vi noen gang kommer tilbake til Eliteserien igjen, og om vi ikke må dele den nye stadion med andre lokale klubber. Kanskje det hele dessverre ender med en sammenslåing. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 202 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden 32 minutter siden skrev FranckTheBank: Jeg blir overrasket helt på ekte om vi noen gang kommer tilbake til Eliteserien igjen Mens all annen negativitet de siste årene har ikke vært heeeelt på ekte? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 465 Del Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden 24 minutter siden skrev odd: Mens all annen negativitet de siste årene har ikke vært heeeelt på ekte? Du mener det har vært mye å juble for de siste ti årene ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 70 Del Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Vi har nå spilt to av de tre kampene som jeg fryktet mest denne sesongen. Borte mot Lyn som vi ble pissa på i fjor. Ga oss tre poeng. Hjemme mot LSK. Den siste kampen er på Åråsen. Nå skal trepoengere komme! Forza Stabæk! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå