fexter 5 051 Del Skrevet i går, 09:28 Del Skrevet i går, 09:28 2 minutter siden skrev @ringo: Disse tingene er lit dodgy - så man får ta de med en klype salt. Sjekk Sofascore for resten av sesongen og alle spillerne i ligaen. Den er det bare ta med klype salt. Veldig uforståelig at Næss har vår beste rating på 7.48, gir ikke mening etter min mening. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 302 Del Skrevet i går, 09:29 Del Skrevet i går, 09:29 21 minutter siden skrev fexter: Ja, har du snitt for sesongen så langt samlet sett? Interessert i å se hvordan ståa er. Og veldig rart at Næss fikk 7.4 og Danso 6.8 mot Moss i går. Burde vært mye lavere rating. Det returløpet til Næss på 3-0 burde alene gitt under 3 i snitt spør du meg. Danso fikk rødt kort.... han var også vår KLART dårligste i starten av kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 952 Del Skrevet i går, 10:06 Del Skrevet i går, 10:06 37 minutter siden skrev fexter: Den er det bare ta med klype salt. Veldig uforståelig at Næss har vår beste rating på 7.48, gir ikke mening etter min mening. Hva er uforståelig med det? Nico har vært vår beste mann hittil i år. Han er en helt annen spiller i år kontra fjoråret hvor han var svak. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 5 051 Del Skrevet i går, 11:24 Del Skrevet i går, 11:24 1 time siden skrev Marandinho: Hva er uforståelig med det? Nico har vært vår beste mann hittil i år. Han er en helt annen spiller i år kontra fjoråret hvor han var svak. Synes at gårsdagen er en av de svakeste kampene i år og såpass at det burde trekkes ned på overall snittscore. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 302 Del Skrevet i går, 11:51 Del Skrevet i går, 11:51 7.4 var under snittet hans så den gjorde jo for så vidt det. At Næss er vår beste spiller hittil ihht denne ratingen synes jeg derimot ikke er så merkelig - der er jeg enig med @Marandinho 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 5 051 Del Skrevet i går, 13:18 Del Skrevet i går, 13:18 Hvis man ser på andre spillere i år f.eks. Spiten har 7.20 i rating og startet kun 1. Det sier litt om prestasjonen i år. Uansett er for dårlig av enkelte og må forvente mer om vi skal opp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 5 051 Del Skrevet i går, 13:20 Del Skrevet i går, 13:20 Og vi ligger nå med en mer kamp spilt 6 poeng bak LSK og 5 bak Egersund. Ja det er tidlig, men ikke bra om vi skal rykke opp. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 3 056 Del Skrevet i går, 13:29 Del Skrevet i går, 13:29 Det store problemet med statistikker og karakterer basert på dem er alt som ikke fanges opp på den måten, som er mye av det aller mest utslagsgivende. F.eks. alle returløp som ikke tas, eller når spillere posisjonerer seg så dårlig at at de ikke engang skaper en duell der det burde vært en så gir det ingen utslag i motsetning til om de teknisk sett taper en duell hvor de i det minste får presset motstander til litt lavere presisjon eller mindre truende valg. Og dette blir en dobbel svakhet fordi det er sånt som gjerne setter medspillere i ekstra ufordelaktige situasjoner som de i utgangspunktet ikke selv kan noe for, men ofte gir negative utslag i deres statistikk. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 418 Del Skrevet i går, 15:00 Del Skrevet i går, 15:00 3 timer siden skrev @ringo: 7.4 var under snittet hans så den gjorde jo for så vidt det. At Næss er vår beste spiller hittil ihht denne ratingen synes jeg derimot ikke er så merkelig - der er jeg enig med @Marandinho MEN er han den riktige lederen/hærfører er vel et mer viktig spm.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 952 Del Skrevet i går, 16:48 Del Skrevet i går, 16:48 1 time siden skrev Pompel: MEN er han den riktige lederen/hærfører er vel et mer viktig spm.. I denne troppen og stallen, utvilsomt. Klarer ikke helt å se hvem andre. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 505 Del Skrevet i går, 18:39 Del Skrevet i går, 18:39 Skeid ligger under 0-4 hjemme for KIL. Men næimen er jeg sikker på om vi klarer å få med oss noe poeng hjemme mot dem på søndag😄 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 418 Del Skrevet i går, 19:10 Del Skrevet i går, 19:10 Kun Skeid og ranheim med dårligere målsforskjell enn oss nå.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 604 Del Skrevet i går, 19:19 Del Skrevet i går, 19:19 Relativt gode resultater for oss i dag. Tap for Odd og bare U for Aalesund. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 10 164 Del Skrevet i går, 19:37 Del Skrevet i går, 19:37 Egersund, Vinger, LSK og Start tøffer på 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 280 Del Skrevet i går, 19:47 Del Skrevet i går, 19:47 Start har vunnet én kamp på rad i serien og røyk mot Pors i cupen. Joa, flere poeng enn oss, men det ser komiker ut som et opprykkslag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 236 Del Skrevet i går, 19:59 Del Skrevet i går, 19:59 Skeid må slås til helgen uten tvil, men Kongsvinger ser jo også veldig gode ut da. Knuste jo Moss 6-0 som vi slapp inn 4 mot... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 604 Del Skrevet i går, 20:05 Del Skrevet i går, 20:05 4 minutter siden skrev Elias: Kongsvinger ser jo også veldig gode ut Kongsvinger, Aalesund og Odd tror jeg er de største favorittene til 2. plassen. Seieren deres mot Moss var hjemme mot 10 spillere som nyanserer bildet litt. Moss ser også ganske svake ut. Vi var jo også spillemessig mye bedre enn de i går. Men ja, KIL er bra. Kanskje den største favoritten pr. nå. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 5 051 Del Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden LSK ser ut til å ta dette, men spent på hvem som kommer bak. Kil ser gode ute, men imponert over Egersund som leder serien. Odd og Aafk som var spådd i toppen, har avgitt overraskende poeng. Aafk sliter med å score. Blir rotterace som alltid i OBOS. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 505 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Vi burde gått for Thu hvis det ee han som leder Egersund i år også 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 302 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Det er det ikke - Thu er arbeidsledig så vidt meg bekjent - men assisstenten leder laget videre som om ingenting har skjedd... Kanskje det ikke var Thu som var "geniet" bak suksessen? Det er i det minste noe å reflektere over... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 834 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden I fjor sto vi etter 5-0 mot Kongsvinger hjemme og var strålende fornøyd med starten på sesongen - etter også å ha slått Vålerenga og Bryne. Men om man så bak resultatene der var det lett å se at vi hadde vært heldige og at det var litt flatterende resultater. Alle vet hvordan den videre utviklingen ble. Man skal ikke legge for mye i en sesongstart. Vi har alle muligheter om - altså om - utviklingen går riktig vei. Vi må akseptere at det kan ta litt tid. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 5 051 Del Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden 11 minutter siden skrev @ringo: Det er det ikke - Thu er arbeidsledig så vidt meg bekjent - men assisstenten leder laget videre som om ingenting har skjedd... Kanskje det ikke var Thu som var "geniet" bak suksessen? Det er i det minste noe å reflektere over... Som det ble sagt i siste episode av Kikkertsvingen så er han visstnok spillerutvikler hos NFF Vestfold. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 604 Del Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden 13 minutter siden skrev @ringo: men assisstenten leder laget videre som om ingenting har skjedd Selvfølgelig en god start for Egersund, men isolert sett har de ikke imponert så voldsomt. Har slitt seg til seire mot det som omtrent er de fire svakeste lagene i ligaen. Greit å huske på at vi så vidt er i gang. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 871 Del Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Vi er på samme sted omtrent der enga var etter fire runder i fjor. Vi har 4 poeng, de hadde slitt seg til 5. Jeg liker åpenbart ikke det jeg ser, men 26 kamper igjen så trykker jeg ikke på den store røde knappen enda. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 10 164 Del Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden 1 minutt siden skrev Styrmann: Vi er på samme sted omtrent der enga var etter fire runder i fjor. Vi har 4 poeng, de hadde slitt seg til 5. Jeg liker åpenbart ikke det jeg ser, men 26 kamper igjen så trykker jeg ikke på den store røde knappen enda. Enga gjorde grep og hentet Geir Myhre, han ledet arbeidet på feltet og fikk igang laget mirakuløst! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 871 Del Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden 1 minutt siden skrev arni: Enga gjorde grep og hentet Geir Myhre, han ledet arbeidet på feltet og fikk igang laget mirakuløst! Enga hentet Petter Myhre, men alle så den komme. måtte bare årne opp med TV2 først. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 10 164 Del Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden 1 minutt siden skrev Styrmann: Enga hentet Petter Myhre, men alle så den komme. måtte bare årne opp med TV2 først. Petter ja😊 Da løsnet det skikkelig. Stabæk har BH i samme rolle, men med bagasjen fra han hadde jobben til JW 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 589 Del Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Så Skeid Kongsvinger nå. Skeid var fryktelig svake. Alle mann frem, ingen mann hjem. Sto i perioder veldig høyt uten sikring bakover. Her må vi ikke bare greie en selvfølgelig tre poenger, men også pynte på målforskjellen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå