Mr. Diamond 1 639 Del Skrevet 9. Desember Del Skrevet 9. Desember Vi har vel hatt flere svensker som har gjort det bra i Stabæk, enn dårlig (hei Mehmeti). Velger å ha trua på at det blir bra også denne gangen. Velkommen, Jörgen! 🤝 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 425 Del Skrevet 10. Desember Del Skrevet 10. Desember La oss starte med blanke ark, så tar vi det derfra! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 424 Del Skrevet 10. Desember Del Skrevet 10. Desember Tror dette blir bra, ny runde med svenske i OBOS kan ho ikke gå dårlig. Hei Jan Jönsson. Nu kjør vi for fan. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 632 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Desember Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Desember Nå har vi ansatt trener uten særlig prosess pga navn og tidligere meritter eller oppgradert en assistent ved nesten alle ansettelser siden Lennartsson. Så at de nå har kjørt en ordentlig rekrutteringsprosess med kriterier, intervjuer, personlighetstester, etc og vurdert flere kandidater opp mot hverandre virker jo veldig positivt. Tenker det passer oss mye bedre nå enn et sexy navn folk har hørt om. For å trekke noen paralleller er det jo Janne 05 det er relevant å sammenligne med. Halmstad-legende vs Ljungskile-legende. Fremstår jo og som en veldig fin type i intervjuet. 23 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 860 Del Skrevet 10. Desember Del Skrevet 10. Desember Velkommen! Dette ga meg ikke en veldig optimisme da jeg hørte han var klar.. men etter litt tid føler jeg dette er et valg som er det riktige og kanskje den beste måten å få oss opp på i forhold til forutsetningene akkurat nå. Noen punkter jeg mener er viktige nå: - Spillestallen: Slank den, kvitte seg med de spillerne vi ikke skal ha med videre, tidlig i sesongoppkjøringen. Finn riktige spillertyper og rolletyper som går rett inn og forsterker laget og treningshverdagen. - Treningshverdagen: øke kvaliteten og få gutta bedre trent. Aner ikke hvordan lagene til Jörgen Wålemark har vært før, men det er ingen hemmelighet at Stabæk anno 2025 må være bedre trent. - Trenerteamet: hva skjer her? Riise assistent, men hva skjer med resten av teamet rundt laget? Loberto, får han fortsette? - Tett igjen bakover, og fortsett og score mål.. da blir det veldig gøy neste år! Ikke lenge til terminlisten for 2025 kommer, og tipper at tider for treningskampene for 2025 og kommer snart? Dette blir forhåpentligvis bra og vellykket! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 399 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Desember Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Desember Enig @M-A-N, det finnes ingen garantier i fotball, men uansett hvordan dette går (og vi står foran en formidabel utfordring denne sesongen) tror jeg ikke vi kan ta ledelsen på at de ikke har gjort en grundigere jobb enn tidligere. De har åpenbart hatt et ønske om å forbedre og profesjonalisere seg, kan det tilskrives Stian Sunde? Om vi studerer underliggende tall så ser det ikke en åpenbar match mellom Wålemark og hvordan vi ser for oss at Stabæk skal se ut ute på en fotballbane. Bakgrunnen fra Ljungskile, som er kjent for å spille litt traust fotball, skinner gjennom i tallene til Wålemark. Samtidig så er det en av fotballens iboende mekanismer at oppfattelsen av spillestil ofte følger klubb. Janne fikk også kritikk for å spille kjedelig fotball da han trenet Ljungskile, men ble hyllet for festfotball i Landskrona - selv om det i følge Janne selv var samme fotballen som ble spilt i begge klubbene. Poenget er - det er resultatene som avgjør om vi synes vi spiller fin nok fotball eller ikke. Så vi skal ikke stirre oss blinde på tallene - men konstantere at Wålemark begge sesongene med Raufoss overpresterte vs xG og xP og at de neppe er tilfeldig. Nå får han et mye bedre spillermateriale å jobbe med - sannsynligvis det beste han noen gang har jobbet med og 1+1 bruker å bli 2. Om vi får på plass en defensiv struktur, og et lag som ikke smuldrer opp i motgang - så har vi plenty av kvalitet og revansjelyst i denne troppen til å gi LSK, Odd og AaFK en kamp om toppplasseringene. Jeg er mer optimistisk nå enn for en uke siden. 39 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 417 Del Skrevet 10. Desember Del Skrevet 10. Desember 4 timer siden skrev rykkinn: - Treningshverdagen: øke kvaliteten og få gutta bedre trent. Aner ikke hvordan lagene til Jörgen Wålemark har vært før, men det er ingen hemmelighet at Stabæk anno 2025 må være bedre trent. Ut ifra hva jeg kan se kjapt har Raufoss hatt tre langtidsskader i år, Rotihaug, Emsis og Fremstad, i tillegg til Badije som de hentet skadd. Litt er det, men mindre enn Stabæk... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 138 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Desember Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Desember 7 timer siden skrev rykkinn: Velkommen! Dette ga meg ikke en veldig optimisme da jeg hørte han var klar.. men etter litt tid føler jeg dette er et valg som er det riktige og kanskje den beste måten å få oss opp på i forhold til forutsetningene akkurat nå. Noen punkter jeg mener er viktige nå: - Spillestallen: Slank den, kvitte seg med de spillerne vi ikke skal ha med videre, tidlig i sesongoppkjøringen. Finn riktige spillertyper og rolletyper som går rett inn og forsterker laget og treningshverdagen. - Treningshverdagen: øke kvaliteten og få gutta bedre trent. Aner ikke hvordan lagene til Jörgen Wålemark har vært før, men det er ingen hemmelighet at Stabæk anno 2025 må være bedre trent. - Trenerteamet: hva skjer her? Riise assistent, men hva skjer med resten av teamet rundt laget? Loberto, får han fortsette? - Tett igjen bakover, og fortsett og score mål.. da blir det veldig gøy neste år! Ikke lenge til terminlisten for 2025 kommer, og tipper at tider for treningskampene for 2025 og kommer snart? Dette blir forhåpentligvis bra og vellykket! Loberto ferdig. 23 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 579 Del Skrevet 10. Desember Del Skrevet 10. Desember Uten seire i oktober og november. Siste seier 29 september, nærmest par med Riise 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 501 Del Skrevet 10. Desember Del Skrevet 10. Desember 6 timer siden skrev Abel: Uten seire i oktober og november. Siste seier 29 september, nærmest par med Riise De klarte ihvertfall å slå Lyn på Bislett 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 411 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Desember Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Desember Velkommen! Må si at jeg er meget fornøyd. Ansettes ikke av annen grunn enn at han fyller alle kravene som er satt. Bra jobba! 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bandy90 704 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Desember Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Desember På 10.12.2024 den 17.26 skrev Abel: Uten seire i oktober og november. Siste seier 29 september, nærmest par med Riise Som om det der skal ha noe å si når vi sparker i gang 2025? Bedre stats enn Pep de siste 6... 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 580 Del Skrevet 12. Desember Del Skrevet 12. Desember 40 minutter siden skrev bandy90: Som om det der skal ha noe å si når vi sparker i gang 2025? Bedre stats enn Pep de siste 6... Bare ett poeng svakere enn BH Riise siste 6 av Wålemark, ikke gærent😊 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå