Gå til innhold

Anbefalte innlegg

– Vi må finpusse litt på angrepsspillet, komme oss til sjansene og sette dem i mål når vi kommer dit. Forsvarsmessig må vi stabilisere oss litt. 

Det siste må være helgens understatement!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

14 timer siden skrev arni:

– Vi må finpusse litt på angrepsspillet, komme oss til sjansene og sette dem i mål når vi kommer dit. Forsvarsmessig må vi stabilisere oss litt. 

Det siste må være helgens understatement!

Angrep er det beste forsvar er det noe som heter. Tror ikke vi skal satse på det for mye med tanke på marerittet mot Egersund hjemme hvor man ledet 4-0 til 60 min og tapte 4-5. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vi får inn kvalitet i bakre firer og beholder vårt unge gull ut sesongen ligger det kun opp til Wålemark å leverer opprykk. Hvis han ikke klarer det har vi atter en gang bommet på treneransettelse. Nå er det rett og slett bare å leverer for administrasjonen gjennom å ikke svekke laget i de to overgangsvinduene vi har igjen i 2025 og trener får vise frem sin kvalitet som har størsteparten av forumet sin support. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessverre ser jeg ingen forbedring etter ansettelsen av Wålmark. Kongsvinger matchen er mye svakere enn de to vi hadde i 2024. Det er korrekt at målet kom etter en junior feil, men dessverre er det ingen spesialregel som gir oss poeng for sånt når alvoret begynner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 hours ago, stbS said:

Vi manglet halve laget og våre beste spillere fra start? Det har ingenting å si eller? Er par 2-3 spillere som startet den kampen som jeg mener bør lånes ut/selges eller holdes langt unna start 11eren vår denne sesongen. Uavhengig om det er Wålemark eller Pep som trener. Rælingen borte kan dem sikkert, Kongsvinger borte fikser dem ikke, sorry. 

Samtidig kommer det nok en signering eller 2 til som er tiltenkt en start plass. Gi mannen tid da. Nå skal laget sikkelig settes sammen og jeg er sikker på at resultatene og prestasjonene på banen kommer etterhvert.

Jeg mener ikke at Wålmark skal byttes ut, selv om vi er nær bunnen på preseason-tabellen. Min mening er at forumet er altfor fokusert på trenere. Selv har jeg kun gitt uttrykk for her inne at en trener i nyere tid måtte ut og det var Kjønø som ble for lett på toppnivå. 

Wålmark er etter min analyse en trener på det helt jevne med middels resultater fra OBOS og med litt svak erfaring fra tidligere på høyt nivå.

Mye viktigere enn trenere er spillere. Det spillermateriale vi har, holdt ikke til opprykk i fjor og jeg ser ingen tegn til at Wålmark kan utføre mirakler med dagens lag. Det nevnes nye signeringer som kan heve laget, men da må det jo også tas med at vi kommer til å måtte selge spillere også.

Jeg håper inderlig at vi blir bedre etterhvert, men kun 2 lag rykker rett opp og får vi skikk på laget mot slutten av juni, er det sannsynligvis for seint 

Skal vi rykke opp, må vi være med fra begynnelsen - det nytter neppe at prestasjonene kommer etterhvert som du sier og vi alle håper skal skje...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

23 minutter siden skrev InaB:

Skal vi rykke opp, må vi være med fra begynnelsen - det nytter neppe at prestasjonene kommer etterhvert som du sier og vi alle håper skal skje...

Så kritisk tror jeg ikke det er. Både Lillestrøm og Vålerenga har nylig rykket opp fra OBOS i overlegen stil til tross for en skikkelig treg start på sesongen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

22 minutter siden skrev Nøfyse:

Så kritisk tror jeg ikke det er. Både Lillestrøm og Vålerenga har nylig rykket opp fra OBOS i overlegen stil til tross for en skikkelig treg start på sesongen. 

Bingo, vi vant vel ingen av første 5 i 2013. Lå på 5-6 plass da LB tok over I 2022. Når du først vinner så klatrer du veldig fort i Obos, resultatene varier for alle lag i denne ligaen uansett.

Jeg har troa!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Jörgen Wålemark
  • Opprett ny...