rykkinn 8 601 Del Skrevet 23. Mars Del Skrevet 23. Mars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 968 Del Skrevet 23. Mars Del Skrevet 23. Mars – Vi må finpusse litt på angrepsspillet, komme oss til sjansene og sette dem i mål når vi kommer dit. Forsvarsmessig må vi stabilisere oss litt. Det siste må være helgens understatement! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 402 Del Skrevet 24. Mars Del Skrevet 24. Mars Enda en trener som ikke evner å sette det defensive systemet. Nå er 2 måneder gått. Den siste kapasiteten på dette i klubben var Hugo Vicentes. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 846 Del Skrevet 24. Mars Del Skrevet 24. Mars 14 timer siden skrev arni: – Vi må finpusse litt på angrepsspillet, komme oss til sjansene og sette dem i mål når vi kommer dit. Forsvarsmessig må vi stabilisere oss litt. Det siste må være helgens understatement! Angrep er det beste forsvar er det noe som heter. Tror ikke vi skal satse på det for mye med tanke på marerittet mot Egersund hjemme hvor man ledet 4-0 til 60 min og tapte 4-5. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 942 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. Mars Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. Mars 17 timer siden skrev arni: – Vi må finpusse litt på angrepsspillet, komme oss til sjansene og sette dem i mål når vi kommer dit. Forsvarsmessig må vi stabilisere oss litt. Det siste må være helgens understatement! Kan være det hjelper å få tilbake noen av spilllerne som var på landslagsoppdrag og så merket vi at Christensen var borte på midten - Danso gjorde mye bra med ball, men var ikke på plass i posisjonsspillet og det må Næss og KP ta hensyn til. Det var først og fremst sidebackene som ikke leverte i går. Vi må ikke glemme at vi møtte et godt lag i går også som har vært sterke i vinter og hadde hjemmebanefordel, og likevel slipper vi kun inn mål etter en gedigen jr feil av en spiller... 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 1 085 Del Skrevet 24. Mars Del Skrevet 24. Mars Hvis vi får inn kvalitet i bakre firer og beholder vårt unge gull ut sesongen ligger det kun opp til Wålemark å leverer opprykk. Hvis han ikke klarer det har vi atter en gang bommet på treneransettelse. Nå er det rett og slett bare å leverer for administrasjonen gjennom å ikke svekke laget i de to overgangsvinduene vi har igjen i 2025 og trener får vise frem sin kvalitet som har størsteparten av forumet sin support. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 508 Del Skrevet 25. Mars Del Skrevet 25. Mars Dessverre ser jeg ingen forbedring etter ansettelsen av Wålmark. Kongsvinger matchen er mye svakere enn de to vi hadde i 2024. Det er korrekt at målet kom etter en junior feil, men dessverre er det ingen spesialregel som gir oss poeng for sånt når alvoret begynner. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 968 Del Skrevet 25. Mars Del Skrevet 25. Mars 5p siste 6 matcher med Raufoss er på par med pre season tabellen 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 639 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. Mars Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. Mars 2 timer siden skrev InaB: Dessverre ser jeg ingen forbedring etter ansettelsen av Wålmark. Kongsvinger matchen er mye svakere enn de to vi hadde i 2024. Det er korrekt at målet kom etter en junior feil, men dessverre er det ingen spesialregel som gir oss poeng for sånt når alvoret begynner. Vi manglet halve laget og våre beste spillere fra start? Det har ingenting å si eller? Er par 2-3 spillere som startet den kampen som jeg mener bør lånes ut/selges eller holdes langt unna start 11eren vår denne sesongen. Uavhengig om det er Wålemark eller Pep som trener. Rælingen borte kan dem sikkert, Kongsvinger borte fikser dem ikke, sorry. Samtidig kommer det nok en signering eller 2 til som er tiltenkt en start plass. Gi mannen tid da. Nå skal laget sikkelig settes sammen og jeg er sikker på at resultatene og prestasjonene på banen kommer etterhvert. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 508 Del Skrevet 25. Mars Del Skrevet 25. Mars 2 hours ago, stbS said: Vi manglet halve laget og våre beste spillere fra start? Det har ingenting å si eller? Er par 2-3 spillere som startet den kampen som jeg mener bør lånes ut/selges eller holdes langt unna start 11eren vår denne sesongen. Uavhengig om det er Wålemark eller Pep som trener. Rælingen borte kan dem sikkert, Kongsvinger borte fikser dem ikke, sorry. Samtidig kommer det nok en signering eller 2 til som er tiltenkt en start plass. Gi mannen tid da. Nå skal laget sikkelig settes sammen og jeg er sikker på at resultatene og prestasjonene på banen kommer etterhvert. Jeg mener ikke at Wålmark skal byttes ut, selv om vi er nær bunnen på preseason-tabellen. Min mening er at forumet er altfor fokusert på trenere. Selv har jeg kun gitt uttrykk for her inne at en trener i nyere tid måtte ut og det var Kjønø som ble for lett på toppnivå. Wålmark er etter min analyse en trener på det helt jevne med middels resultater fra OBOS og med litt svak erfaring fra tidligere på høyt nivå. Mye viktigere enn trenere er spillere. Det spillermateriale vi har, holdt ikke til opprykk i fjor og jeg ser ingen tegn til at Wålmark kan utføre mirakler med dagens lag. Det nevnes nye signeringer som kan heve laget, men da må det jo også tas med at vi kommer til å måtte selge spillere også. Jeg håper inderlig at vi blir bedre etterhvert, men kun 2 lag rykker rett opp og får vi skikk på laget mot slutten av juni, er det sannsynligvis for seint Skal vi rykke opp, må vi være med fra begynnelsen - det nytter neppe at prestasjonene kommer etterhvert som du sier og vi alle håper skal skje... 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 910 Del Skrevet 25. Mars Del Skrevet 25. Mars 23 minutter siden skrev InaB: Skal vi rykke opp, må vi være med fra begynnelsen - det nytter neppe at prestasjonene kommer etterhvert som du sier og vi alle håper skal skje... Så kritisk tror jeg ikke det er. Både Lillestrøm og Vålerenga har nylig rykket opp fra OBOS i overlegen stil til tross for en skikkelig treg start på sesongen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 639 Del Skrevet 25. Mars Del Skrevet 25. Mars 22 minutter siden skrev Nøfyse: Så kritisk tror jeg ikke det er. Både Lillestrøm og Vålerenga har nylig rykket opp fra OBOS i overlegen stil til tross for en skikkelig treg start på sesongen. Bingo, vi vant vel ingen av første 5 i 2013. Lå på 5-6 plass da LB tok over I 2022. Når du først vinner så klatrer du veldig fort i Obos, resultatene varier for alle lag i denne ligaen uansett. Jeg har troa! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 981 Del Skrevet 25. Mars Del Skrevet 25. Mars Det viktigste er å holde oss skadefrie 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 942 Del Skrevet 25. Mars Del Skrevet 25. Mars Det kan jo svinge mellom opprykkskvalikk og nedrykkskvalikk fra en uke til en annen.... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 968 Del Skrevet søndag kl. 11:50 Del Skrevet søndag kl. 11:50 I Stikka idag: Han vil heller ikke sage ned de som snakker om opprykk, og kalle det belastende. – Det er positivt at man vil. Og vi vil virkelig vinne og satse. Det er i bunn og grunn positivt, så får man iblant innse at det tar litt tid og at 1. divisjon er tøffere enn mange tror. Etter tre måneder i ny jobb, braker alvoret løs med seriestart mandag. Wålemark rister smilende på hodet på spørsmål om han skulle ønske seg en måned til med forberedelser. – Nei, nei. Jeg er kjempefornøyd med måten vi har fått laget sammen. Det viktigste har hele tiden vært at vi har utvikling på våre egne spillere, og det kjenner jeg at vi har. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 968 Del Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Blir travelt i pausen! Funka ikke dette 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matty 163 Del Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Ferdig før påskeaften? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jonni 9 Del Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden 6 minutter siden skrev matty: Ferdig før påskeaften? Tror neppe han blir sittende lenge nei. Samtidig vil jo ingen kunne oppnå suksess med den stallen som er i dag. Så skal være heldige om de er i OBOS når nye Nadderud åpner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torjus 614 Del Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Sånn går det når man skal være altfor smart med lagoppstillingen. Helt fullstendig tullete 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 057 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden 25 minutter siden skrev jonni: Samtidig vil jo ingen kunne oppnå suksess med den stallen som er i dag. Kunne jo feks startet med Danso som sentral midtbane i stedet for å sette en midtstopper på jobben? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 1 085 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Meget svak trener. Ser ikke hva han faktisk prøver å få til. Her er det rett og slett coaching på et svakt OBOS nivå. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 423 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5 timer siden Kongeinnlegg! Del Skrevet 5 timer siden 1 minutt siden skrev Nr14: Meget svak trener. Ser ikke hva han faktisk prøver å få til. Her er det rett og slett coaching på et svakt OBOS nivå. Rolig nå folkens 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asmats 497 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Han virket nervøs og stressa på slutten. Så er dette litt for stort steg? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 639 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Dette må han ta helt på sin hånd og ta lærdom av ASAP. Spiten starter foran Ellegaard hver eneste dag, hvis det er sånn Danso er på trening så må han starte. Vi var noe helt annet for Hødd å forholde seg til med Kay, Spiten og Danso på banen. Bommet helt med laget og inngang til kamp, samtidig litt små svak inn game managment. Olderheim feks var altfor lenge på banen.. Hødd er ikke et godt lag og kommer til å være der nede. I dag burde vært 3 poeng. Uavgjort mot Hødd hjemme blir det fort press av, veldig stort press. Skal få tid, resultatene vil variere men uavgjort mot Hødd hjemme skal vi ikke bli kjent av. Heldigvis 1 serierunde.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 402 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden 3 minutter siden skrev asmats: Han virket nervøs og stressa på slutten. Så er dette litt for stort steg? Hadde bunn nivå i coaching siste 5 for Raufoss i fjor, de mest frustrerte bl fansen sa «Kålmark» 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
havardw 708 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5 timer siden Kongeinnlegg! Del Skrevet 5 timer siden Pust med magen a. Han er godt kjent med Obos, og det er jo ikke akkurat sånn at vi på noe som helst vis blir overkjørt. Helt grei kontroll på Hødd, med unntak av 1 dødball og scoringen? Litt labert på det kreative offensivt denne kampen, men byttene han gjør gir jo ganske så umiddelbar effekt og vi er jo helt klart nærmest å ta 3p. Kjipt resultat å starte med, men jeg syns jeg ser konturene av noe bra her. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 942 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Kan nok være at Hødd begynte å bli møre utover også... Hødd var omtrent som forventet, men Ulla holder de inne i kampen når vi skrur opp presset i 2. omgang. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 981 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Tror han feilvurderte Hødd rett og slett ref. startoppstilling. Nå har jeg ikke sett et eneste sekund av Hødd i fjor, men alle eksperter er raske til å nevne hvordan dette var et ekstremt spillende lag i PostNord, og Wålemark forsøker å stoppe dette med en løpssterk Isaksen og Næss på midten. Istedenfor er de dype hele matchen og spiller på kontringer. Danso og Spiten burde kommet inn i pausen, eller før. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alex75 76 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden 20 minutter siden skrev Mike: Rolig nå folkens 1 time siden skrev arni: Blir travelt i pausen! Funka ikke dette Det funka ikke i det hele tatt! Dette dessverre lover ikke godt, sorry må kalle en spade en spade! Blir er tung sesong, for å ikke snakke om sene bytter og feil lagoppstilling og igjen svakt bakover mot et lag vi skal slå på hjemmebane som ikke hadde mye å by på bortsett ifra en god keeper Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 657 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden 15 minutter siden skrev Luringen: Tror han feilvurderte Hødd rett og slett ref. startoppstilling. Nå har jeg ikke sett et eneste sekund av Hødd i fjor, men alle eksperter er raske til å nevne hvordan dette var et ekstremt spillende lag i PostNord, og Wålemark forsøker å stoppe dette med en løpssterk Isaksen og Næss på midten. Istedenfor er de dype hele matchen og spiller på kontringer. Danso og Spiten burde kommet inn i pausen, eller før. Opplevde ikke Hødd som ekstremt spillende i dag. Ulla var MOM, og reddet poenget for den i dag 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå