fexter 5 038 Del Skrevet i går, 08:14 Del Skrevet i går, 08:14 Wålemark må definere en 11er nå. Det er ikke bra med så mye variasjon og uforutsigbarhet. Mot Moss vil jeg se en tydelig 11er som vi har innarbeidet. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 10 116 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Får tro kampplanen er bedre denne gang👍 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 1 266 Del Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Forumet er tydeligvis fornøyd. Vi har ikke engang en kamptråd.... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 394 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden 4 timer siden skrev Kongen23: Forumet er tydeligvis fornøyd. Vi har ikke engang en kamptråd.... Eller blitt mer likegyldige igjen…🤷🏼♂️ 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matty 171 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Har vi i en eneste fase av disse 4 første kampene vist noe som ligner på noen verdens ting. Selv seieren mot Lyn syntes jeg var skuffende døvt. Hater å være negativ men Wålemark kan jo aldri bli sittende lengre enn til 16. mai? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 974 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Dette kan vi drite langt i syns jeg. Nå har vi endelig litt kontinuitet i troppen for første gang på mange år også skal vi kvitte oss med en prosjekt manager etter 7-8 kamper? Nå har vi spilt bra de siste 10 minuttene, klarer vi å snu kampen tipper jeg alle hyller Wålemark isteden 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 394 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Lukter trenerbytte til sommeren….igjen….som alltid.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 723 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Fy faen dette er elendig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 523 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Lest som en åpen bok igjen... jeg har ingen tro, så får jeg håpe at jeg tar feil. Er planen virkelig å peise inn innlegg på miniputt spillerene våre? Igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matty 171 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Lukter rent bur for laget med 9 mål i mot på 3 kamper. Wålemark-effekten🙏 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 405 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden 11 minutter siden skrev Elliott Ottesen: Dette kan vi drite langt i syns jeg. Nå har vi endelig litt kontinuitet i troppen for første gang på mange år også skal vi kvitte oss med en prosjekt manager etter 7-8 kamper? Nå har vi spilt bra de siste 10 minuttene, klarer vi å snu kampen tipper jeg alle hyller Wålemark isteden Haha, dette er jo den 15 kampen hans.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 10 116 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Rar den utviklingen til Wålemark i spillet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sacrebleu 466 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden 👋🏼👋🏼👋🏼👋🏼 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 555 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Alt går inn. Skjønner ikke at det er mulig! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torjus 626 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Spark han i kveld 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 4 136 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Dette er greit fordi han er ikke slem og roper på spillerne i pausen 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 1 159 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Spillerne vil jo ha pus och kram trener. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 496 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Bob var så slem mot de søte og snille spillerne våre:(((( 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 215 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden 18 minutter siden skrev Elliott Ottesen: Dette kan vi drite langt i syns jeg. Nå har vi endelig litt kontinuitet i troppen for første gang på mange år også skal vi kvitte oss med en prosjekt manager etter 7-8 kamper? Nå har vi spilt bra de siste 10 minuttene, klarer vi å snu kampen tipper jeg alle hyller Wålemark isteden Ja, gode 10 minutter endte i 3-0 under til pause mot Moss, et lag som Kongsvinger slo 6-0... Det er ingen fremgang i det hele tatt siden i fjor under Bob, og han har et bedre lag. Like dårlig defensivt og faktisk verre fremover 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 542 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Det er noe fundamentalt galt i forsvaret til Stabæk, sier de på Fotballextra 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 451 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Fælt å si det men her har en sportssjef fra Temu fått lov til å fortsette, og velger så en trener fra samme nivå🥲 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 215 Del Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Er som regel imot å sparke trenere tidlig, men ser faktisk ikke hva Wålemark prøver på. Det ser planløst ut og de samme feilene blir gjort gang på gang 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Crispo11 181 Del Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Fyren må bort asap for å redde sesongen! Null tro på dette her... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 215 Del Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Problemet er vel at det er samme person som skal finne ny trener om vi sparker Wålemark... Finstad må også gå 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torjus 626 Del Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Personlighetstest my ass Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 381 Del Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 1 time siden skrev Pompel: Eller blitt mer likegyldige igjen…🤷🏼♂️ Ble fart igjen i løpet av 45 minutter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Crispo11 181 Del Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Hvor lang kontrakt har han? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 554 Del Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Er det mulig å få Bradley tilbake ? Dette er mye dårligere enn ifjor. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 394 Del Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Akkurat nå skrev InaB: Er det mulig å få Bradley tilbake ? Dette er mye dårligere enn ifjor. Jeg stemmer på @Torres 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 215 Del Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden På 26.4.2025 den 10.14 skrev fexter: Wålemark må definere en 11er nå. Det er ikke bra med så mye variasjon og uforutsigbarhet. Mot Moss vil jeg se en tydelig 11er som vi har innarbeidet. Han har ikke peiling på hva er den beste 11ern hans enda, og det er konstante endringer fra omgang til omgang... Har ikke sett en verre start for en Stabæk trener siden McKinley, han bør ikke ha mange flere sjanser nå... pissa på av Moss er helt ufattelig 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå