Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Wålemark må definere en 11er nå. Det er ikke bra med så mye variasjon og uforutsigbarhet. Mot Moss vil jeg se en tydelig 11er som vi har innarbeidet. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vi i en eneste fase av disse 4 første kampene vist noe som ligner på noen verdens ting. Selv seieren mot Lyn syntes jeg var skuffende døvt. Hater å være negativ men Wålemark kan jo aldri bli sittende lengre enn til 16. mai? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan vi drite langt i syns jeg. Nå har vi endelig litt kontinuitet i troppen for første gang på mange år også skal vi kvitte oss med en prosjekt manager etter 7-8 kamper? Nå har vi spilt bra de siste 10 minuttene, klarer vi å snu kampen tipper jeg alle hyller Wålemark isteden

Lenke til innlegg
Del på andre sider

11 minutter siden skrev Elliott Ottesen:

Dette kan vi drite langt i syns jeg. Nå har vi endelig litt kontinuitet i troppen for første gang på mange år også skal vi kvitte oss med en prosjekt manager etter 7-8 kamper? Nå har vi spilt bra de siste 10 minuttene, klarer vi å snu kampen tipper jeg alle hyller Wålemark isteden

Haha, dette er jo den 15 kampen hans.. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

18 minutter siden skrev Elliott Ottesen:

Ja, gode 10 minutter endte i 3-0 under til pause mot Moss, et lag som Kongsvinger slo 6-0... Det er ingen fremgang i det hele tatt siden i fjor under Bob, og han har et bedre lag. Like dårlig defensivt og faktisk verre fremover

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 26.4.2025 den 10.14 skrev fexter:

Wålemark må definere en 11er nå. Det er ikke bra med så mye variasjon og uforutsigbarhet. Mot Moss vil jeg se en tydelig 11er som vi har innarbeidet. 

Han har ikke peiling på hva er den beste 11ern hans enda, og det er konstante endringer fra omgang til omgang... Har ikke sett en verre start for en Stabæk trener siden McKinley, han bør ikke ha mange flere sjanser nå... pissa på av Moss er helt ufattelig

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Jörgen Wålemark
  • Opprett ny...