kuk 5 592 Del Skrevet i går, 16:04 Del Skrevet i går, 16:04 Post feil sted.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 524 Del Skrevet i går, 16:50 Del Skrevet i går, 16:50 Og så et heeelt uforventet rødt til Danzo. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 10 146 Del Skrevet i går, 16:51 Del Skrevet i går, 16:51 Begynner å få Billy McK vibber etter denne sesongstarten på nivå 2 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 458 Del Skrevet i går, 17:02 Del Skrevet i går, 17:02 På 6.4.2025 den 18.54 skrev havardw: Hei! Nå er søder meg poengsnittet hans i tellende kamper for oss 2p/kamp. Det er jo høyere enn snittet han hadde i siste 5 for Raufoss. Hva er det som skjer her nå, egentlig???!! Helt klart, 4p på 4 kamper i serien nå er klar forbedring fra 5p på siste 6 kamper i Raufoss👍 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jonni 30 Del Skrevet i går, 17:04 Del Skrevet i går, 17:04 💩 ansetter 💩, da blir dessverre ikke resultatet 🌹. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Crispo11 190 Kongeinnlegg! Del Skrevet i går, 18:42 Kongeinnlegg! Del Skrevet i går, 18:42 Vi har en lang pre-sesason i Norge, og Wålemark er første Stabæk trener i manns minne som har en tilnærmet full tropp tilgjengelig fra dag 1. Mange spillere på kontrakt. Alt lå til rette for at han skulle få jobba inn sine ideer og strammet opp defensiven. Realiteten er at vi er like svake bakover som ifjor, og mye svakere offensivt. Næss har spilt midtstopper hele oppkjøringen, men i første seriekamp kastes han opp i midtbaneleddet. Olderheim misbrukes på vingen, Spiten benkes, og "Wannabe Krogstad" har tydeligvis klippekort. Det bommes på inngang til kamp i hver match, og midtbanen vi stilte hjemme mot nyopprykka Hødd er den gråeste og minst kreative jeg kan huske. Hjemme mot Hødd skal det altså kriges og forsvares inn til poeng... Jeg var skeptisk til fyren når han kom. Etter alt snakket om en grundig ansettelsesprosess, så endte vi opp med en nobody fra Raufoss. Han fortjente likevel fair sjans, men den er brukt opp. Det han har levert til nå er så syltynt. Enten må han komme til sine fulle fem styggfort, eller så må ledelsen ta grep asap. Dette her holder ikke. Og Finstad må også gå. Sikkert hyggelige folk, men de mangler så mye kompetanse at det ikke er akseptabelt. 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 233 Del Skrevet i går, 18:57 Del Skrevet i går, 18:57 Man skal alltid gi en ny trener en sjanse, uansett hvem det er. Men denne starten har vært en katastrofe, minnes om McKinley som så ut som han ikke hadde peiling. Det er ingen tegn til noe forbedring fra i fjor under Bob, snarere tvert imot. Blir det ingen forbedring de neste to ukene så må styre vurdere fremtiden hans, og Finstad sin! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 822 Del Skrevet i går, 19:31 Del Skrevet i går, 19:31 Kanskje Wålemark kjørte dette opplegget for å minne oss på hvordan det var under Bradley? For dette var Bradley-ball ala 2024. For min del var både Hødd- og Lsk-kampen verre enn denne. Her var vi horrible (og uheldige tross alt) i enkeltsituasjoner. Men spillemessig var vi brukbare og jeg synes det var mye bra offensivt - særlig sammenlignet med hva vi har sett tidligere i år. Vi mangler fortsatt mye på det relasjonelle. Kay også sliter litt med pasningsspill og gode løsninger, mye slurv. I tillegg til egoistene, og Diabate som er en dårlig spiller i de fleste faser. Det er masse å jobbe med, og det var dårlig taktisk med forsvarslinja og mye brudd med laget på vei fremover. Men jeg synes ikke det er denne kampen som viser at vi er på feil vei. Mye lærdom å hente her, og vi trenger tid på å utvikle oss. Det visste vi også før sesongen. Dette laget har vært dysfunksjonelt i mange år og det er ikke en quick fix. Det eneste riktige er å tenke langsiktig og jeg har mer tro på opprykk i 2026 enn i 2025. Opprykk i år har jeg ikke hatt noe tro på. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 4 139 Del Skrevet i går, 19:34 Del Skrevet i går, 19:34 Jeg synes det var et ekstremt merkelig laguttak. Defensivt starter vi våre klart verste backer, vår klart verste stopper, og vår klart verste anker, med spillere som er dårlige i press på topp. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 10 146 Del Skrevet i går, 19:36 Del Skrevet i går, 19:36 1 minutt siden skrev Luringen: Jeg synes det var et ekstremt merkelig laguttak. Defensivt starter vi våre klart verste backer, vår klart verste stopper, og vår klart verste anker, med spillere som er dårlige i press på topp. Viser tydelig hvor ukyndig treneren er Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 579 Del Skrevet i går, 19:44 Del Skrevet i går, 19:44 Moss lå der med to tette linjer da vi var i angrep på rett side av ballen. Motsatt var Stabæk som en hønseflokk helt uten system. Jeg sa det allerede i preseason at Wålemark måtte sette ett forsvars- system, men fikk høre at var tidlig og at alt kom til å bli bra. Jeg går utfra at Thomas Myhre hadde sett opptak av Lillestrøm-kampen og så våre svakheter. Han lærte av den kampen, men vi lærte tydeligvis ingenting. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 233 Del Skrevet i går, 19:50 Del Skrevet i går, 19:50 Wålemark har vel ikke lært noe av det de vi gjorde galt under Bob og har samtidig gått vekk i fra det som ga oss mål i fjor. Skremmende hvor lett det har vært å utklasse Wålemark taktisk 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 10 146 Del Skrevet i går, 19:55 Del Skrevet i går, 19:55 8 minutter siden skrev InaB: Moss lå der med to tette linjer da vi var i angrep på rett side av ballen. Motsatt var Stabæk som en hønseflokk helt uten system. Jeg sa det allerede i preseason at Wålemark måtte sette ett forsvars- system, men fikk høre at var tidlig og at alt kom til å bli bra. Jeg går utfra at Thomas Myhre hadde sett opptak av Lillestrøm-kampen og så våre svakheter. Han lærte av den kampen, men vi lærte tydeligvis ingenting. To av Mosse målene kom fra samme plass som Drammeh scorte sine på mandag. Ikke mye læring da 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 296 Del Skrevet i går, 20:03 Del Skrevet i går, 20:03 Må være feilanalyse av baklengsmålene - Danso og Andresen skulle aldri startet denne. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 753 Del Skrevet i går, 20:22 Del Skrevet i går, 20:22 Hans svakeste kamp som trener så langt denne sesongen, både inngang til kamp og inn game management var altfor dårlig i dag. Dette var ikke en kamp vi burde tapt. Moss var effektive men gode var dem ikke. Kan se nøyaktig hvorfor KIL kjørte over dem. JW skal så klart fortsatt få mer tid men vi kan bedre enn dette! Skeid kampen kunne ikke ha kommet på et bedre tidspunkt for hans del. Skeid hjemme skal på papiret være blant om ikke den «letteste» kampen vi spiller i år! Opptur i serien trengs! Mest for hans, Riise og Finstad del akkurat nå. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 458 Del Skrevet i går, 20:56 Del Skrevet i går, 20:56 4 timer siden skrev Elias: Han har ikke peiling på hva er den beste 11ern hans enda, og det er konstante endringer fra omgang til omgang... Har ikke sett en verre start for en Stabæk trener siden McKinley, han bør ikke ha mange flere sjanser nå... pissa på av Moss er helt ufattelig Må justere for at McKinley trente i ES og møtte langt bedre lag 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 911 Del Skrevet i går, 21:11 Del Skrevet i går, 21:11 13 minutter siden skrev gegras: Må justere for at McKinley trente i ES og møtte langt bedre lag Ja, som Connah's Quay Nomads. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 10 146 Del Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden 5-4-6 etter 15 kamper er vilt med det budsjettet og ressurser klubben har Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 453 Del Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden La oss si at Skeid blir en fiasko- hvem på markedet er aktuelle? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 10 146 Del Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Akkurat nå skrev Blaakækse: La oss si at Skeid blir en fiasko- hvem på markedet er aktuelle? Overtale Ordinas til comeback? 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 579 Del Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden 20 minutes ago, arni said: Overtale Ordinas til comeback? Høres litt ut som en spøk ? Var i Molde og så hans siste kamp, hvor Boli ikke fikk spille visstnok etter en krangel. Min mening er at laget alltid er viktigere enn treneren, men at en erfaren og dyktig trener kan gjøre forskjell ved å sette systemet og å gjøre smarte disposisjoner ved å studere motstanderlaget før kamp. Jeg synes det virker idag som om vi verken har forsvar eller trener til å komme greit fra denne sesongen. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torjus 629 Del Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden 1 time siden skrev Blaakækse: La oss si at Skeid blir en fiasko- hvem på markedet er aktuelle? Erik Huseklepp? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 453 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 1 time siden skrev Torjus: Erik Huseklepp? Den er faktisk veldig fin! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 453 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Sett i ettertid jævlig synd karadas ikke fikk en real sjanse 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 947 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 1 time siden skrev Torjus: Erik Huseklepp? Vært kun assistent. Han mangler en del lisenser. Viste også tapermentalitet ved å si opp i Brann fordi han ikke fikk hovedtrenerjobben. Bare gikk bort fra utviklingen sin. Dette er ikke en fyr jeg vil ha hos oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 411 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Akkurat nå skrev Marandinho: Vært kun assistent. Han mangler en del lisenser. Viste også tapermentalitet ved å si opp i Brann fordi han ikke fikk hovedtrenerjobben. Bare gikk bort fra utviklingen sin. Dette er ikke en fyr jeg vil ha hos oss. Ligger nok noe mer enn det bak oppsigelsen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 947 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 1 minutt siden skrev Blaakækse: Sett i ettertid jævlig synd karadas ikke fikk en real sjanse Karadas fikk en sjanse han. Var assistent i typ 5 mnd før han stakk til Start. Skulle egentlig være her over tid og på sikt ta over. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 453 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 16 minutter siden skrev Marandinho: Karadas fikk en sjanse han. Var assistent i typ 5 mnd før han stakk til Start. Skulle egentlig være her over tid og på sikt ta over. Joda, står mer på han enn oss. Det jeg mente er at han tidvis fikk gode prestasjoner ut av et ganske middelmådig start ifjor 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 753 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 3 timer siden skrev Blaakækse: La oss si at Skeid blir en fiasko- hvem på markedet er aktuelle? Tror folk undervurder litt hvor svakt lag han faktisk har tatt over. Han får lengre enn bare Skeid kampen. Tar tid, og han kommer til å få det. Tror fortsatt det blir bra over tid. Men på veien dit så er det viktig med oppturer for en ny trener. Det trenger han litt nå. Fine muligheter på å kickstarte sesongen litt nå. Skeid, Åsane og MIF de neste 3 i serien bør være 9 poeng. I går var hans svakeste kamp som trener, jeg håper han fikk en del svar på ting han var litt usikker på. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 296 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 6 minutter siden skrev stbS: Tror folk undervurder litt hvor svakt lag han faktisk har tatt over. Han får lengre enn bare Skeid kampen. Tar tid, og han kommer til å få det. Tror fortsatt det blir bra over tid. Men på veien dit så er det viktig med oppturer for en ny trener. Det trenger han litt nå. Fine muligheter på å kickstarte sesongen litt nå. Skeid, Åsane og MIF de neste 3 i serien bør være 9 poeng. I går var hans svakeste kamp som trener, jeg håper han fikk en del svar på ting han var litt usikker på. Og som noen har påpekt i kamptråden - til tross for resultatet så hadde vi bedre stats i denne kampen enn sist vi gjestet Melløs. Så selv om resultatet var skrekkelig så var nok prestasjonen bedre. Så er det ikke samme lagene, men likevel. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå